Olen hiihtolomalla menossa Helsinkiin ja haluaisin tietää joitakin hyviä levykauppoja. Kysymys olisi hiukan vähemmän suositun musiikin ostamisesta, eli ei todennäköisesti löydy Anttilan MegaStoresta eikä Stockmannilta. Ainakin seuraavat levyt olisivat kyseessä:
Vanden Plas - Beyond Daylight
Tony MacAlpine - Freedom To Fly
Dokken - Tooth And Nail
Neuvoja?
Helsingin levykaupat
6
512
Vastaukset
- Jemi
Kannattaa pistäytyä Manskun Free Record Shopiin (osoite Mannerheimintie 4, Svenska teateria vastapäätä). Sieltä löytyy kaikenlaista ja jos ei löydy, voivat tilata.
- mm
No free record shopista ei kyllä yleensä mitään löydä, varsinkin jos et massamusaa etsi.
Asematunnelin Anttilassa on kyllä tosi bra valikoima! Parempi kuin muissa anttiloissa mielestäni...On siellä tunnelissa toinenkin levykauppa, sellainen pienempi. Sieltä voi tehdä löytöjä, varsinkin vanhempaa musaa...
Ja sitten kun kävelet hiukka keskustasta pois päin niin sieltä löytyy mainioita pikkumestoja vaikka millä mitalla. Itse en ole siellä käynyt, kun tilaan netistä levyni, mutta kaverit on noita kehunut.
Vältä stockkaa ja free recordia. (ainakin forumin!)- hyviä on.....
hyviä levykauppoja hesassa on paljon!!
parhaita on:
spinecenter
keltainen jäänsärkijä
music hunter
oskun divari
black&white - Avatar
hyviä on..... kirjoitti:
hyviä levykauppoja hesassa on paljon!!
parhaita on:
spinecenter
keltainen jäänsärkijä
music hunter
oskun divari
black&whiteSiinähän tuli jo kunnioitettava määrä. Mutta, ottaen huomioon sen, että mä en oo koskaan käyny Helsingissä ja että mä meen sinne dösällä, niin löytyyköhän noi helposti, vai tartteekko kysellä paikallisilta apua?
- Varjo
Siinähän tuli jo kunnioitettava määrä. Mutta, ottaen huomioon sen, että mä en oo koskaan käyny Helsingissä ja että mä meen sinne dösällä, niin löytyyköhän noi helposti, vai tartteekko kysellä paikallisilta apua?
Siitä on aikaa kun olen Helsingissä käynyt ja katujenkin nimien muistamisen kanssa on vähän niin ja näin, joten heitän eräänlaisen ilmansuuntaneuvon jonka avulla etsiä.
Keltainen jäänsärkijä:
Oletetaan että seisot linja-autoasemalla (ennen pitkähkö rumankeltainen rakennus keskellä betoniaukiota, nykyään vissiin pikemminkin suurehko monttu keskellä betoniaukiota) ja katsot kohti Forumia (muka-pohjoinen, asemalta (tai mitä siitä on jäljellä, jotain remppaahan ne siellä vissiin tekevät) katsottuna toisella puolella mäkistä katua), niin käännä pää muka-koilliseen (etu-oikealle), niin sieltä se löytyy (samalla kadulla kuin Tavastia, ihan reilun sadan metrin päässä, muistaakseni pitää kipaista yhdet raput ylös kun viivasuoraan sinne suunnistat).
Liike on siis kadun varrella ihan aseman luona olevan rinteen yläpuolella, muka-kaakossa (taka-oikealla), pitäisi siintää olikohan se nyt Tennispalatsi (tai sitten muistan aivan väärin).
Spinecenter:
Katselet taas Forumille ja suunnista eteenpäin muka-pohjoiseen Forumin oikealta puolelta, vastaan pitäisi pikapuoliin tulla Eerikinkatu, jonka ylität (koska Spine sijaitsee kadun toisella puolella) ja lähdet seuraamaan sitä olikohan se nyt oikealle, Spinecenterin pitäisi tulla vastaan jonkin matkan päässä.
Jäänsärkijältä on helppo löytää Eerikille, kävelet vain liikkeestä lähtiessäsi katua Forumin suuntaan ja mutkasta oikealle (niin että mutkan kohdalla tien toisella puolella olevat portaat jäävät vasemmalle), niin katu tulee kohta puoliin vastaan.
Sekavampia neuvoja varmaan saa hakea mutta toivottavasti nyt sait jotain osviittaa, että mihin suuntaan ylipäätään olet menossa. Kysele matkalla paikallisilta alkuasukkailta jos ei muuten löydy. :-)
Piirtäisin ulkomuistista alkeellisen kartan jos vain suinkin voisin.
- Micce´67
Sietl olen saanut ainakin Dream Theaterin bootlegeja.
Muutenkin siellä tuntuu olevan homma hanskassa progemetallin suhteen ?
Vinkkinä vain että suurin osa divareista laittaa vikoittain tilauksen ulkomaille eli soita sinne etukäteen ja voit saada mitä haluat. Tosin erikoisempia levyjä saattaa joutua odottelemaan, kuten minäkin jopa puolivuotta mutta .... hyvää kannattaa odottaa ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315570Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283589HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2772451- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1291484Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3791435Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131163
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115905