Kännykkäriippuvainen mies

neito

Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään, kun kundikaverillani on jokin ihme pakkomielle pitää kännykkäänsä koko ajan lähettyvillään.

Siis kun esim. ollaan kahestaan iltasin himassa, istutaan sohvalla ja katellaan TV:tä, niin se kännykkä täytyy ehdottomasti olla korkeintaan 50cm:n etäisyydellä. Nukkumaan mennessä se kännykkä täytyy olla siinä yöpöydällä, vaikkei kundikaverini edes esim. käytä kännykän herätyskelloa. Ja jos se kännykkä "katoaa" himassa (meijän asunto on alle 40 neliötä) nii kundikaveri saa hirveen slaagin, vaikka se kännykkä sitte loppujen lopuksi löytyykin tyyliin sen toisten housujen taskusta tms.

Ja kaikkein hauskinta tässä on se, että kundikaveri ei pahemmin edes tekstaile tai soittele, eikä paljon kukaan myöskään hänelle tekstaa tai soittele. Se kännykkä täytyy vaan olla vieressä ihan koko ajan.

Itse vaan en ole mitenkään kännykkäriippuvainen. Oma kännykkäni on aina himassa ollessa yhessä ja samassa paikassa ja jos lähen johonkin, niin en välttämättä ota kännykkääni edes mukaani.

Onks kellään muulla tällästä ongelmaa puolisonsa kanssa? Vai onks tää jotenki normaalia..?

6

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo

Hei, olen Outo, ja olen kännykkäriippuvainen.

En voi lähteä ulos jos ei kännykkä ole mukana. Kai se luo jotenkin turvallisen olon, voi soittaa kotiin tai kavereille jos tulee asiaa, ja nekin saa mut kiinni heti jos tarvii. Tosin mä lähetänkin 10 tekstiviestiä päivässä, ja saman verran tulee takaisin useimmiten.

On se vähän outoa että se pitää puhelinta ihan vierellään koko ajan, jos kerran ei tekstareita tai puheluita tule usein. Sen ymmärrän että yksi mun kaveri pitää puhelinta koko ajan näkyvillä jos vaikka sen kihlattu sattuisi tekstaan:) ...mutta kun sinäkin olet siinä vierellä. En osaa tohon sanoa mitään. Oliskohan sillä joku erityinen syy pitää puhelinta siinä?

Tai sitten se on yksinkertaisesti vain tapa.
      Kyllä mullakin on puhelin yöpöydällä kun nukun, jollain kaverilla voi olla asiaa, tai töistä voidaan soittaa aamulla. Ja kellonkin katson usein siitä. Kännykkä on melkein kuin oma ruumiinosa, sellainen jolla saa "telepaattisen" yhteyden kavereihin kunhan se vaan on lähettyvillä. Vaikea selittää, mutta niin se on.

Tosin silloin kun olen tietokoneella tai katselen telkkaria pidän sen toisessa huoneessa siitä yksinkertaisesta syystä että kuulen kyllä seinän läpi jos se soi. Ehkä jotain rajaa voisi yrittää laittaa jos kundi alkaa viedä kännyn mukanaan vessaan tai ruokapöytään. :)

• -Kännykkäriippuvainen Nainen-

Kyllä mä kans pidän kännyä aina mukana joka paikassa! Suurinpiirtein niinku sun ukkos!:) Vaik mä oon kyllä nainen... Älä stressaa tollasesta pienestä asiasta. Ehkä se on vaan joku pakkomielle sille niinku myös minulle. Vai pelkäätkö että sillä on toinen nainen? Tuskin... Jos ei kerran kukaan paljoa sille soita tai tekstaa. =)

• ...

No sehän oottaa viestiä joltain tai sit on vaan rakastunut nokialaiseensa!!

• tyttö

Voisko olla, että sillä ois joku toinen tai jotain salattavaa, eikä se haluu sun huomaavan, jos sille tulee jotain viestiä? Voisko olla viitteitä tähän suuntaan?

Ite en pidä kännykkää enää niin tärkeenä, kun asun kihlattuni kanssa. Esim. silloin, kun lähden moikkaamaan vanhempiani parinsadan kilometrin päähän, pidän kyllä kännykkää lähelläni lähes koko ajan, jos kullalta sattuis tuleen viesti tai puhelu.

Se tässä mun mielestä outoo onkin, että sinun ollessasi hänen vierellään, hän pitää siltikin puhelinta koko ajan lähellään. Mulle tulee mieleen ensimmäisenä se, että sillä ois tosissaan jotain salattavaa.. Ei kai kavereitten viestejä kytätä siihen malliin, että puhelinta pitäis olla koko ajan vahtaamassa? Jos äänet on päällä, kyllä sen kuulee, kun puhelu tai viesti tulee :)

Ja vielä, mullakin se kännykkä on yöpöydällä. Pidän herätyksen siinä joka aamu ja jos herään keskellä yötä, katson siitä usein kellon (oikee herätyskellokin löytyy, mutta sen viisareita ei erota pimeässä, eikä siinä on valoakaan, mitä vois painaa nähdäkseen viisarit).

• -Kännykkäriippuvainen Nainen-

Ajattelin tätä asiaa uudestaan!Niin on se aika outoa että se pitää sitä puhelinta siinä vieressä vaikka onkin sun seurassa! Ku ite laitan puhelimen äänettömalle ja kokonaan pois lähettyviltä ku oon mieheni kans! Kysy siltä miks se pitää kokoajan olla mukana!? =)

• teinix

on edesmennyt suhde ja se toivoo että se muija soittais?

=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      252
      2308
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      48
      1367
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      15
      827
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe