minkä väriset hiukset sinun mielestäsi sopii
gooteille mustien lisäksi?
haluisin tietää.
ja jos vastaatte, niin mielellään asiallisia kommentteja kiitos, ei mitään turhia huomautuksia tai räpinöitä.
kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka viitsitte lähettää asiallisen vastauksen. :D
yksinkertainen gallup
8
662
Vastaukset
- yksi pieni ihminen
Punaiset ja violetit.myös vaaleat on joissain tapauksis aika hienon näköiset.
sitten jos mietitään kuituja niin Cybereistä pidän limenvihreästä ja muistakin shokkiväreistä.
perustyylissä punainen ja violetti. - arska-metal
Mun näkökulmasta ei sellasta oikeaa tai väärää väriä oo. Kaikki on kiinni siitä miten on päättäny pukeutua, siis kokonaisuus ratkaisee.
No mut asiaan. Monet värit käy (punanen, vihreä, sininen) kunhan on tumman sävyset. Sitten vaaleampana käy iha punane. Mustat hiukset on kyllä iha ykköset ei siitä pääse mihkään. - x6x6
mustat hiukset on kaikkein parhaat, ja tokana sitten tulee pinkit, ihan blondit, ja punaset, violetitkin on kivat. oikeestaan värillä ei oo välii, kunhan vaan kokonaisuus näyttää hyvältä, niikun joku tässä jo sanoikin.
mut mitä mieltä ootte ihan tavallisista, maantien värisistä hiuksista?- arska-metal
maantien väriset, jos siis meinaat ruskeita niin todellaki menee. Kuha on tummaa.:D
- goottinainen -79
Mielestäni gooteille käy tyylistä riippuen kaikki hiusvärit samalla lailla kuin muillekin.
Itse tykkään miehillä eniten mustista tai tumman violeteista/mustansinisistä (riippuen ihonväristä ja silmistä), naisilla taas kullanvaaleista, suorista, tai punaisista, joihin on värkätty jotain joukkoon. Nuo luonnonvaaleat sopivat muutenkin pehmeämpää ja luonnollisempaa goottityyliä hakevalle, punainen liekkitukka taas radikaalimmalle ja voimakkaammin värein ja meikein ulkonäköään korostavalle.
Minkään tyylisistä tekohiuksista tai shokkiväreistä en itse tykkää, mutta toki ne esim indu-gooteille ym. sopivat kuin nenä päähän! Perusruskea (=tummanruskea tai maantienruskea) on molemmilla sukupuolilla tylsä. Jos minulla sellaiset olisi pitäisin ne aina värjättyinä. - BubbleGirl
Punaiset tai liilat. Sinistä voi olla raitana. Se kyllä sopii paremmin mustan kanssa. Tumman ruskeat ovat myös ihan kivat, luonnolliset ainakin, jos ei halua mitään niin räväkkää.
- kasarihiukset
Mun mielestäni täysin valkaistut kasarityyliset pörröhiukset.
- sopii...
ainakin punaiset hiukset. (oma suosikkinini) Lisäksi vielä se, jos mustiin hiuksiin laittaa vihreitä, sinisiä, punaisia ym. lisäkkeitä. Vaaleatkin hiukset kyllä sopivat tietyissä tapauksissa, kokonaisvaikutelma on kuitenkin tärkein :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194