paras kampaamo helsingissä?

muuttumisleikkiin?

Hei! Olen Helsinkiin hiljattain muuttanut, enkä ole täältä vielä sellaista "omaa kampaajaa" löytänyt. Minulle tehtiin eräässä opetuskampaamossa permanentti, joka epäonnistui ja nyt hiukseni ovet joistakin kohdista tosi kuivat. Haluaisin johonkin kampaamoon "muuttumisleikkiin" ELI SIIS tehtäisiin uusi leikkaus (mallinmuutos) ja värjäys.

Mikä on teidän mielestä helsingissä sellainen hyvä, ei mikään hirveän kallis kampaamo, joka osaa hyvin tehdä mallinmuutosleikkaukset ja värjäykset, parantaa siis myös kärsineet/rasittuneet hiukset???

katjamariateam on kuulema hyvä, mutta siellä maksaa muuttumisleikki n. 150 euroa, enkä mielellään sellaisia hintoja maksaisi.

Minulla on cityshoppari, joten jos tiedätte jonkun kampaamon, josta saa sillä kortilla alennuksia, niin olisi kiva.

11

3234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampaamo

paras kampaamo on mielstäni pepe åhmanin kampaamo pasilassa!
      palvelu on todella hyvää ja joka kerta olen lähetenyt sieltä juuri sellaisilla hiuksilla kuin olen halunnutkin!!

• iiiiii

onko tämä kyseinen kampaamo mitä hintaluokkaa? esim. kokopää värjäys, raidat ja leikkaus??

• itsemenossaehkätuonn

• FairyC*

HiusTrendi Töölössä ja siellä voin suositella ainakin oman kokemuksen mukaan Miraa. Monisävyvärjäys ja mallinmuutosleikkaus n.100e, joka on halvempi kuin monissa keskustan liikkeissä. Itse ainakin olen todella tyytyväinen tulokseen, ensimmäinen kampaaja täältä, joka tajusi, minkälaisia hiuksia olen hakemassa.

• puuuh ....

...parantaa kärsineet hiukset? No, ei kukaan, sillä hius on kuollutta materiaalia, ja se, mikä on tuhottu, on tuhottu. Uutta hyväkuntoista kasvaa kyllä hiljakseen tilalle, mutta huonokuntoisen osan hiusten käsittelyä voidaan vain helpottaa hyvillä hoito ja muotoilutuotteilla. Jos huonokuntoiseen hiukseen laitetaan väri, on se enstistä huonommassa kunnossa....

• NINNI80

Moi!

Kamppiin on avattu uusi kampaamo Hiushuone Stage, jossa mä kävin ja tykkäsin tosi paljon! Suosittelen! Nyt siellä on vielä jotain avajaistarjouksia!

Hiushuonestage.fi

• Ei ruokita lamaa

Löysin liikkeen Ellit-palstojen kautta ja kaikki kehut kyllä pitivät paikkaansa. Palvelu siellä oli miellyttävää, kahvi ja keksitkin tarjoiltiin odotellessa ja väri/leikkauskin onnistui aika hyvin, olen tyytyväinen. Puhuttiin itseasiassa tuon kyseisen kampaajan kanssa myös siitä kun ihmiset juoksevat aika useasti sen edullisimman hinnan perässä, niin mistä se kampaajakäynnin hinta kokonaisuudessa koostuu. Kun kampaajat ostavat laadukkaita värejä tukkuliikkeistä niin yksi värituubin hinta liikkuu 7-10 € paikkeilla. Hänkin kuulemma käyttää yleensä noin 5 tuubia / asiakas (riippuen tietysti hiuksen pituudesta ja määrästä) saadakseen hyvän ja monivivahteisen värin aikaiseksi eli juureen ja pituuteen omat värit. Siihen tietysti kaikki muu tarvittava vielä lisäksi niin eihän kampaajat loppujen lopuksi montaa kymmentä euroa siitä tekemästään työstään veloita kun kuuntelee täällä ihmisten valituksia kampaamojen hinnoista. Tottakai ymmärrän jos joku pyytää vaikka 200€ huonosta ja nopeasti väännetystä tukasta joka näyttää ihan hirveältä luonnottomalta värikypärältä. En itsekään sellaista suvaitse vaan tarkoitan että voisinhan minäkin mennä vaikka Leenan Kampaamoon jonnekin Keravan syrjäkujille ja maksaa 59€ siitä kypärätukasta mutta haluan kuitenkin laadukasta palvelua ja kannustaa kampaajia työssään ja kouluttautumaan alalla. Täytyyhän heidänkin tienata elääkseen ja maksaa kaikki vuokrat, verot ja muut maksut jne. Veljeni vaimo on ollut kampaaja melkein kymmenen vuotta ja taistelee rahasta edelleen vuodesta toiseen. Olen ehdottanut alan vaihtoa mutta hän pitää työstään ja tekee sitä työtä koska se on hänelle kutsumus. Kun siis saatte hyvää palvelua niin olkaa valmiita maksamaan siitä ja varatkaa samalla se seuraava aika niin mekin teemme osamme tässä hyvinvointivaltiossa!

• Vierailija22
        Ei ruokita lamaa kirjoitti:

Löysin liikkeen Ellit-palstojen kautta ja kaikki kehut kyllä pitivät paikkaansa. Palvelu siellä oli miellyttävää, kahvi ja keksitkin tarjoiltiin odotellessa ja väri/leikkauskin onnistui aika hyvin, olen tyytyväinen. Puhuttiin itseasiassa tuon kyseisen kampaajan kanssa myös siitä kun ihmiset juoksevat aika useasti sen edullisimman hinnan perässä, niin mistä se kampaajakäynnin hinta kokonaisuudessa koostuu. Kun kampaajat ostavat laadukkaita värejä tukkuliikkeistä niin yksi värituubin hinta liikkuu 7-10 € paikkeilla. Hänkin kuulemma käyttää yleensä noin 5 tuubia / asiakas (riippuen tietysti hiuksen pituudesta ja määrästä) saadakseen hyvän ja monivivahteisen värin aikaiseksi eli juureen ja pituuteen omat värit. Siihen tietysti kaikki muu tarvittava vielä lisäksi niin eihän kampaajat loppujen lopuksi montaa kymmentä euroa siitä tekemästään työstään veloita kun kuuntelee täällä ihmisten valituksia kampaamojen hinnoista. Tottakai ymmärrän jos joku pyytää vaikka 200€ huonosta ja nopeasti väännetystä tukasta joka näyttää ihan hirveältä luonnottomalta värikypärältä. En itsekään sellaista suvaitse vaan tarkoitan että voisinhan minäkin mennä vaikka Leenan Kampaamoon jonnekin Keravan syrjäkujille ja maksaa 59€ siitä kypärätukasta mutta haluan kuitenkin laadukasta palvelua ja kannustaa kampaajia työssään ja kouluttautumaan alalla. Täytyyhän heidänkin tienata elääkseen ja maksaa kaikki vuokrat, verot ja muut maksut jne. Veljeni vaimo on ollut kampaaja melkein kymmenen vuotta ja taistelee rahasta edelleen vuodesta toiseen. Olen ehdottanut alan vaihtoa mutta hän pitää työstään ja tekee sitä työtä koska se on hänelle kutsumus. Kun siis saatte hyvää palvelua niin olkaa valmiita maksamaan siitä ja varatkaa samalla se seuraava aika niin mekin teemme osamme tässä hyvinvointivaltiossa!

Joo kyllä samaa mieltä että kampaajien käsityötä pitää tukea, etenkin jos työnlaatu on hyvää!

• www.andora.fi

Andora Pro Style , Hämeentie 17, Helsinki www.andora.fi

• kjlk

Puskaradio.net (olikohan .net tai .com...) on näppärä paikka katsastaa palvelun tasoja. Sieltä ainakin näkee minne ei kannata mennä

• Nasi

Revolution hair Helsinki on paras ja siellä saa -20%ale jos on kesäextra kortti!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe