Minulla on ns.ystvä, joka ei sanan varsinaisessa merkityksessä ole ystävä vaikka itse luulee niin, sillä hän on todella rasittava!Niin itseään täynnä ja mitä hän tekee ja sanoo ja kuinka hän on mahtava jne.tiedätte varmaan tyypin. Manipuloiva juuriaan myöten, eikä koskaan sano mitään kaunista toisesta,vain itsestään..jos hän saa kehuja, hän kyllä mainitsee ne juurta jaksain!ja jos hän soittaa niin en saa edes puheenvuoroa kunnolla, vaan hän läpättää omista asioistaan niin kiihkeästi että väsyn kuuntelemaan ja hän puhuu 1h!enkä sitten edes jaksa enää puhua..ja jos on jossain paikassa missä ei voi puhua niin hän pälättää vain puhelimessa vaikka sanon että vähän huono hetki niin ei vaikuta!voitteko kuvitella..olen pysytellyt vähän taka-alalla hänen elämästään sillä en halua loukata vaikka olen jo loukannut kun en pidä yhteyttä,mutta en kertakaikkiaan jaksa häntä!ja kun hän niin etevä on, niin miksi hän ei ymmärrä että en kaipaa hänen seuraansa..no tämä nyt oli purnausta kun sain taas kuunnella päläpäläpälä..
manipuloiva "ystävä"
10
2766
Vastaukset
- LS.
Et siis ole kertonut hänelle syytä, miksi et mielelläsi enää pidä yhteyttä? Kannattaisi varmaan sanoa suorat sanat, että et kaipaa hänen seuraansa tietyistä syistä. Onko hän sitten ollut ns. loukkaantunut kun et yhteyttä juurikaan enää pidä?
- caze
Miksi et sano suoraan ettet jaksa kuunnella hänen itsekeskeisiä juttujaan ja keskity muihin kavereihin. Parempi olla yksin kuin et on kaveri kenen seurassa on huono olla.
- roomeolta+
Tuollaisia ystäviä vaan tunkee elämään sille ei mahda mitään.
Jos on rohkeutta sanoa suorat sävelet päin naamaa ,varmaan on ansainnut.
Itse olen käyttänyt seuraavanlaista konseptia,olen lakannut pitämästä yhteyttä ja vastannut puheluun jos on tuntunut siltä että se jaksaisi kiinnostaa edes vähäsen,muutoin olen antanut vaan puhelimen soida.
Olen myös vaihtanut tälläisen ystäväni soittoäänen äänettömäksi.
Juuri kertomuksessasi kuullosti tutulta että kun soitan ystävälleni hän ilmoittaa tylysti ettei nyt ole aikaa jutella,mutta kun hän soittaa ja vaikka kerron olevani sellaisessa tilanteessa etten voi puhua hän vaan pälättää välittämättä mitä sanoin.
Minä pidä tälläisiä ihmisiä itsekkäinä,ja sellaisten kuuluukin jäädä yksin. - julia
roomeolta+ kirjoitti:
Itse olen käyttänyt seuraavanlaista konseptia,olen lakannut pitämästä yhteyttä ja vastannut puheluun jos on tuntunut siltä että se jaksaisi kiinnostaa edes vähäsen,muutoin olen antanut vaan puhelimen soida.
Juuri kertomuksessasi kuullosti tutulta että kun soitan ystävälleni hän ilmoittaa tylysti ettei nyt ole aikaa jutella,mutta kun hän soittaa ja vaikka kerron olevani sellaisessa tilanteessa etten voi puhua hän vaan pälättää välittämättä mitä sanoin.
Minä pidä tälläisiä ihmisiä itsekkäinä,ja sellaisten kuuluukin jäädä yksin.Oi kiitos Roomeoni;)samoilla linjoilla ollaan:)
julia kirjoitti:
Oi kiitos Roomeoni;)samoilla linjoilla ollaan:)
ystäväsi narsisti...?
- Suzette
roomeolta+ kirjoitti:
Minä pidä tälläisiä ihmisiä itsekkäinä,ja sellaisten kuuluukin jäädä yksin.Entäs kun tällanen ns. "ystävä", joka on siis minun mielestäni ENTINEN kaverini, ei oikein tajua tätä hienovaraista vihjettä kun en vastaa hänen puheluihinsa...? Emme ole nähneet kohta kahteen vuoteen, viimeeksi asuimme samalla paikkakunnalla/olimme samassa koulussa neljä vuotta sitten. Mä ainakin ymmärtäisin vihjeen puheluihin vastaamattomuudesta, kyseessä on kuitenkin vain entinen kaveri, emme olleet mitään sydänystäviä aikoinaan. Parhaat/sydänystävät olivat minulla ihan omissa ympyröissäni ja tapasin heitä vapaa-ajalla.
- Anonyymi
Valitettavasti tuon tyyppisille ihmisille vaikeaa jopa pelottavaakin sanoa suorat sanat.
- MINULLA
täysin sama ongelma! ennen oli hyväkin ystävä mutta nykyääm muuttunut tuollaiseksi! en tosissaan jaksa kuunnella kuinka hienoja ja kalliita meikkejä ja vaatteita hän omistaa ja kuinka häntä on kehuttu milloin mistäkin.. niin itteään täynnä et huhhu.. ystävyys siis muuttunut vihaks. ku yhtäkkkii hän muuttui=/ välillä jätän vastaamatta puheluihin ku ei jaksa kuunnella sitä tuntii miten ihana päivä sillä om ollu ja mä vaan kuuntelen enkä saa puheenvuoroa:D
- Anonyymi
Sellainen nainen
- Anonyymi
Isokalu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691