Jooga on haitallista, jopa vaarallista

ex-joogi.

Jooga on Intiasta peräisin olevaa huuhaata, joka vie rahat ja terveyden. Moni on tärvellyt nikamansa, sisäelimensä tai mielenterveytensä pähkähulluissa joogaharjoituksissa.

7

5554

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee jippii.

Laita linkkejä ja matskua.

• MaijaMehilläinen

Kerrotko tarkemmin, että mikä koulu on kyseessä ja mikä joogasuuntaus?

• "Ex joogi" on joko skienttari tai kretiliini maailmankatsomukseltaan.

Niistä piireistähän se ehta 'asiantuntemus' näyttää näille saiteille pursuavan.

• POKSIS

En ole joogan ystävä enkä vastustaja, mutta
      muutama vuosi sitten Jooga-harjoituksissa välilevy
      hieman liikahteli "Jooga-masterin" painaessa minua
      syvempään venytysasentoon. no, parin päivän sisällä toinen jalka oli tunnoton enkä pystynyt
      kävelemään. Helvetillinen selkävoimisteluohjelma
      ja tilanne korjaantui.

Sen jälkeen en ole harrastanut joogaa. Tosin, sellanen 'mentaal-jooga' voisi kiinnostaa, ei akrobatia ja itsensä vääntely.

t. nykyinen painojen kanssa aikaansa viettävä

• Anonyymi

Ei pitäisi koskaan joogassa kenenkään painella ketään syvempään venytykseen. Se ei ole oikeanlaista avustamista, sanoohan sen järkikin.

• Sive Lee

En pidä asiaa mielipidettäsi mitenkään mahdottomana. Ihmisen psyyke ei aina kestä uskoja, rajujakin liikkeitä, venytyksiä jne,...

Jos ihminen on fyysisesti tai henkisesti liian heikko johonkin niin onko hänen pakko ryhtyä siihen. Tietenkään henkisesti heikko ihminen on helppo höynäyttää ties mihin rahankeräushuijaukseen.

Päässäkin saattaa napsahtaa, vaikka joogassakin. Niin kyllä voisi sillä ihmisellä napsahtaa nakkikioskilla kun ketsuppi olisi lopussa. Tarpeeksi heikoilla kantimilla kun mielenterveys on niin ei tarvitse suurtakaan tuuppausta niin kyseisellä ihmisellä ei psyyke kestä.

• Anonyymi

Huuhaata se on joogagin. Koskenkorva, rasvainen lenkkimakkara ja tönkkö suolattu muikku on ainoa oikea tie terveyteen. Ja jos ei terva, viinaa ja sauna auta silloin perii hauta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe