Mitä mieltä olette Lidl kaupan Cien beaty tuotteista.
Niitähän on Shampoota, hoitoainetta, kasvojen puhdistus maitoa, kasvovettä, kuorinta geeliä, silmänympärys voidetta, hiuslakkaa, hiusgeeliä jne..
Minusta ne on ollu ihmeen hyviä. Ja erittäin hyviä hintaansa nähden!!!
Mut mistä tiedän että ne on jus pitkällätähtäimellä mulle hyviä? Esim silmän ympätys voide? Entä se hoitovoide ("ryppyvoide")? Siinähän on niitä/sitä keramideja ja siitä se keltanen värikin siihen kai tulee? Että voiko sitä käyttää kuinka usein ettei olis haitaks, kosks sehän on aika "tujua" ja ei sovi kaikille. Mut monininkertasesti halvempaa se on kun keratiinia sisältävät "ihmiskaupan" rasvat!
Olisko kellään vastausta tälläsiin, ja siis yleensä tästä tuotesarjasta. Eritoten siis miehillä! T: Mies 26v.
Lidl tuotteet?
Tahtoo tietää???
1
2320
Vastaukset
- toinen mies
omasta kokemuksesta ehdottomasti kokeilun arvoisia. Kaikki ei ole niitä parhaita niin kuin ei muissakaan kaupoissa. Itse käytän pääasiassa näitä tuotteita sillä hintalaatusuhde on aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683