Mitä mieltä olette Lidl kaupan Cien beaty tuotteista.
Niitähän on Shampoota, hoitoainetta, kasvojen puhdistus maitoa, kasvovettä, kuorinta geeliä, silmänympärys voidetta, hiuslakkaa, hiusgeeliä jne..
Minusta ne on ollu ihmeen hyviä. Ja erittäin hyviä hintaansa nähden!!!
Mut mistä tiedän että ne on jus pitkällätähtäimellä mulle hyviä? Esim silmän ympätys voide? Entä se hoitovoide ("ryppyvoide")? Siinähän on niitä/sitä keramideja ja siitä se keltanen värikin siihen kai tulee? Että voiko sitä käyttää kuinka usein ettei olis haitaks, kosks sehän on aika "tujua" ja ei sovi kaikille. Mut monininkertasesti halvempaa se on kun keratiinia sisältävät "ihmiskaupan" rasvat!
Olisko kellään vastausta tälläsiin, ja siis yleensä tästä tuotesarjasta. Eritoten siis miehillä! T: Mies 26v.
Lidl tuotteet?
Tahtoo tietää???
1
2331
Vastaukset
- toinen mies
omasta kokemuksesta ehdottomasti kokeilun arvoisia. Kaikki ei ole niitä parhaita niin kuin ei muissakaan kaupoissa. Itse käytän pääasiassa näitä tuotteita sillä hintalaatusuhde on aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612154- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2171362Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181198- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869