mikä on parhainta goottiudessa?
minun itseni mielestä se, että on jotenkin niin varma, ja voimakas olo.
ja se, että gootit on niin kauniita, ja älykkäitä.
goottityyli
4
746
Vastaukset 4
- hehhehheh
Älykkäitä gootit eivät ainakaan ole...
- gootti
kuinka niin eivät?
- Rynkyttäjä
gootteja on monenlaisia, kauniita ja rumia, viksuja ja hörhöjä.
- BubbleGirl
...se on se synkkyys ja dynaamisuus. Tulee tosiaan varmempi olo itsestä, kun saa kulkea raskaassa hameessa ja lepakohhihaisessa paidassa saatameikin kehystämänä.
Tietty porukka pysyy erossa ja tietty porukka saattaa tulla luokse. Toisaalta viihdyn välillä yksinäni ja tällä karkottaa ne ei-toivotut ihmiset. x)
Goottius on minusta kaunista, vaatteet ennen kaikkea. Vampyyrinkasvoinen mies ja nainen on ihanaa katseltavaa.
Lisäksi, kun oikein innostun, tulee jotenkin niin ihanan musta ja välinpitämätön olo. Eihän tuo tietenkään pidemmän päälle ole kivaa, mutta joskus on rentouttavaa vain istua tai sitten kulkea ympäriinsä ja tuijottaa suoraan eteensä. Jos joku sattuu katsomaan pidempään tai häiritsee jotenkin kulkuani, on suorastaan rakkiriemukasta suoda tälle läpitunkeva, hyytävä katse suoraan silmäkuoppien perälle.
Kuten aina sanon ja varmasti sanoo moni muukin: goottius on kaunista ja ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455