niin, kävin eilen katselemassa itselle vaatteita, mutta eihän sieltä mitään löytyny. pinkkejä vaatteita oli kuitenkin aika paljon miehille? millainen on mies, joka pukeutuu esim. pinkkiinpaitaan?
onko hän SO GAY? vai onko mies pinkissä paidassa niin varma miehekkyydestään, että voisi pukeutua vaikka hamoseen, ja olla silti miehekäs?
itse en ole gay, mutta minä suurin surminkaan pukeutuisi pinkkiin...
mitä mieltä pinkistä??
16
2210
Vastaukset
- Arska
En kyllä panisi päälleni pinkkiä paitaa.
Alusasun värinä vois kokeillakin. Pinkit
kalsarit ja hihaton aluspaita ;). - Julius Caesar
Mielestäni ei ole gay ja ota huomioon sekin, että ihan heteromiehet ovat jo jonkin aikaa pitäneet pinkkiä ulkomailla ja varsinkin suuremmissa kaupungeissa.
Katso tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000397&posting=22000000020854383
Tuossa osoitteessa on keskustelua aiheesta hyvinkin paljon. Tuo pinkki lienee todella uusi asia Suomessa miesten keskuudessa, vaikka kyllä ulkomailla vaaleanpunainen on jo ollut melko kauan jätkien käytössä (siis ihan paitana, muttei kuitenkaan housuina).
Se, kannattaako vaaleanpunaista pitää, riippunee pitkälti siitä, sallivatko paikkakuntasi juntit tyylikkään pukeutumisen vai eivät. Eli toisinsanoen riippuu siitä, kuinka isossa kaupungissa asut. Usein tämäkin kai menee pikkupaikkakunnissa siten, että pahimmat hyppyritukka-amikset eivät siedä mitään "hienoa", vaan he pyrkivät valvomaan ympäristöä, jotta voisivat pitää mm. muodin heidän halunsa mukaan "konservatiivisena". Olen kuullut tarinoita mm. siitä, että jotkut ovat joutuneet peräkylillä näiden elämäntapa-amisten kanssa käsirysyihin jo pelkästään liian kireiden farkkujen, pitkien hiusten tai turhan hienon hatun vuoksi (en tiedä pitäsikö itkeä vai nauraa)! Eli pahimmilla peräkylillä, jossa aika on pysähtynyt 90-luvun puolivälin skinivallankumoukseen, ovat yöaikaan täydellisen turvallisuuden takeina pilottitakki, Hankkija-, Karhu- tai Karjalalippis sekä nappiraitaverkkarit.
Toisaalta Suomenkin pitäisi olla vapaa maa, jossa pitäisi saada pukeutua vapaasti ihan niin kuin haluaa ja tämän takia sun oikeastaan kuuluisi tehdä juuri niin kuin haluat.
Kuitenkin maailma on täynnä kaiken maailman idiootteja, joilta puuttuvat sekä suvaitsevaisuus että taju ymmärtää kaikkea uutta. Mieltä voi tietty lohduttaa sillä, että mitä suurempi kaupunki, niin sitä paremmin koulutettuja ihmiset keskimäärin ovat ja myös sitä suvaitsevaisempia he ovat.
Just rupesin muuten miettimään, että eivätkös tuollaiset pinkin väriset (ja muutenkin räikeät) vaatteet olleet muodissa joskus 80-luvulla miesten keskuudessa? Joku muodista enemmän tietävä voinee tarkentaa asian. Nyt on näköjään otettu tässä jutussa hyvin paljon takapakkia viimeisen 16 vuoden aikana. Harvoin käy kyllä niin, että suvaitsevaisuus vähenee ajan myötä, mutta juuri tässä tapauksessa taitaa olla vähän niin. - A.T.
Vaaleanpunainen kauluspaita on suorastaan klassinen väri miehelle. Henkilökohtainen suosikkini. Ei mitään tekemistä homomaisuuden kanssa, siitä kertoo aivan muut asiat.
- naamaan,
se näyttää todella hyvältä. Jos se saa sinut näyttämään kalpealta tai sairaalta, sitten kannattaa pysyä loitolla.
Tunnen muutaman gayn, joilla joskus näkyy pinkkiä paitaa, mutta kyllä se suuntautuminen näkyy ihan muualta kuin paidan väristä.- voi luottaa
mieheen joka pukeutuu pinkkipaitaan,ehkä se on sellainen yhden kesän pop-ilmiö,toivottavasti!!
pinkki menee miehellä vitsinä,esim.bokserit mutta ei kauluspaitana.
ennen kuin alatte vaahtoomaan niin tarkennan että tämä on MUN mielipide. - Tuntematon
voi luottaa kirjoitti:
mieheen joka pukeutuu pinkkipaitaan,ehkä se on sellainen yhden kesän pop-ilmiö,toivottavasti!!
pinkki menee miehellä vitsinä,esim.bokserit mutta ei kauluspaitana.
ennen kuin alatte vaahtoomaan niin tarkennan että tämä on MUN mielipide.Tuo kuulostaa aika paljon siltä, että haluat konservatiivisuuden kunniaan.
Mun mielestä paras tilanne on sellainen, että kumpikin sukupuoli saa pitää haluamiaan värejä. - JT76
Tuntematon kirjoitti:
Tuo kuulostaa aika paljon siltä, että haluat konservatiivisuuden kunniaan.
Mun mielestä paras tilanne on sellainen, että kumpikin sukupuoli saa pitää haluamiaan värejä...on konservatiivinen väri, yksi miesten paitojen klassikkoväreistä. Jos joku ei tätä ymmärrä niin ei mahda mitään, onhan tässä maassa paljon väkeä joiden mielestä verkkarit päällä voi mennä häihin tai hautajaisiinkin. Väärässä nekin ovat.
- se on niin....
että MIEHELLE sopii mikä vaan, pinkki siinä missä muukin, jos vaan osaa kantaa vaattensa oikein.
- paidasta...
Tuossa joku päivä sitten oli a-studiossa tulevia kansanedustajaehdokkaita. Juha Väätäisellä oli pinkki kauluspaita ja se oli oikein tyylikäs. En osaa Väätäistä ajatella naismaiseksi, homoksi nyt kuvittelemattakaan.
- A.T.
Vaaleanpunaista paitaa en näe myöskään minään ohimenevänä muotivärinä, kuten oli viime kesän lime. Vaaleanpunainen paita on ollut jo vuosikaudet valikoimissa.
- mitä vain
Mies etsii miestä -palstoilla näyttää olevan hakusassa kumisaappaisiin, sarkahousuihin ja sadeviittaan pukeutuneet vatsakkaat köriläät.
Joten ei se pinkki paita kenestäkään homoa tee. Eikä Karjala-lippis kenestäkään välttämättä heteroa...- pointti...
Homoja on joka lähtöön.
- tyylipoliisi (female)
Meneeko täällä vaaleanpunaiset ja pinkit ihan sekaisin? Minulle ne ainakin ovat kaksi ihan eri väriä. Vaaleapunainen vaate miehellä on ihan ok ja joskus erittäin tyylikäskin. Mutta koko-pinkki, ei hyvä, korkeintaan osana kravatin värinä tms.
- imemase
V.punaista ei todellakaan pidä kuin homot ja naiset, vaikka ois kuin muotia.
- Kippari-Kalle,
imemase kirjoitti:
V.punaista ei todellakaan pidä kuin homot ja naiset, vaikka ois kuin muotia.
Provohan tuo on, mutta mietitkö sitä muuten koko yön (lähetetty klo 04.56) vai tulitko sieltä landelaisten suosimasta Rengon Pirtistä juuri filosofoimasta?
- Jamppis
Mä oon huomannut et oli väri mikä tahansa joka "sopii" minulle niin on jees..
Ja monasti olen käyttänyt shoppaillessa naisten apua.. Ne kyllä osaa sanoo mikä on sexyy ja mikä ei..
Nyt kaapista löytyy 3 vaaleanpunaista paitaa. Ja naiset tykkää muuttuneesta tyylistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941