Eli kyseessä ei ole arabian kansalainen vaan temppu, joka tunnetaan tuolla nimellä. Se on hyvin tärkeä oppia voimistelua ajatellen, sillä sitähän tarvitaan vauhdinotossa...?
Mutta minä en tiedä miten se tehdään! Osaan kärrynpyörän loistavasti, ja olen kuullut, että se (arabialainen) on vähän kärrynpyörän tapainen.
Voisiko joku selittää hyvin, hyvin tarkasti tämän minulle tai kertoa sivun, jossa on video (ja/tai ohjeet) sen tekemiselle! Haluan todellakin oppia sen!
Arabialainen
6
3629
Vastaukset
- trikkaaja
1.Elikkäs otetaan vauhtia.
2.Hypähdetään ja otetaan käsillä vastaan vähän niinkuin kärrynpyörässä.
3.Käsillä ollessa ponnistetaan niin että tulet selkä menosuuntaan päin tasajalkaa.
(4.)Tuosta voi sitten jatkaa vaikka takaperinvoltilla tai... :)
Jos tuosta oli apua niin hyvä :P.- sama
www.raminsohrab.com... Videoista näkyy paljon arabialaiseen tehtäviä trikkejä ja itse ara.
- soapB
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;) - trikkaaja
soapB kirjoitti:
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;)Musta on kiva auttaa ihmisiä jos vaan osaan. Kiitos että sain auttaa :)...
- Yksisarvinen1711
Haluisin kans ite oppii :(
- Anonyymi
Olet vain 13 vuotta jäljessä:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076221Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685886Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615156Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3303841Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422268Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1101332- 111115
- 178977
- 56803