Eli kyseessä ei ole arabian kansalainen vaan temppu, joka tunnetaan tuolla nimellä. Se on hyvin tärkeä oppia voimistelua ajatellen, sillä sitähän tarvitaan vauhdinotossa...?
Mutta minä en tiedä miten se tehdään! Osaan kärrynpyörän loistavasti, ja olen kuullut, että se (arabialainen) on vähän kärrynpyörän tapainen.
Voisiko joku selittää hyvin, hyvin tarkasti tämän minulle tai kertoa sivun, jossa on video (ja/tai ohjeet) sen tekemiselle! Haluan todellakin oppia sen!
Arabialainen
6
3819
Vastaukset
- trikkaaja
1.Elikkäs otetaan vauhtia.
2.Hypähdetään ja otetaan käsillä vastaan vähän niinkuin kärrynpyörässä.
3.Käsillä ollessa ponnistetaan niin että tulet selkä menosuuntaan päin tasajalkaa.
(4.)Tuosta voi sitten jatkaa vaikka takaperinvoltilla tai... :)
Jos tuosta oli apua niin hyvä :P.- sama
www.raminsohrab.com... Videoista näkyy paljon arabialaiseen tehtäviä trikkejä ja itse ara.
- soapB
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;) - trikkaaja
soapB kirjoitti:
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;)Musta on kiva auttaa ihmisiä jos vaan osaan. Kiitos että sain auttaa :)...
- Yksisarvinen1711
Haluisin kans ite oppii :(
- Anonyymi
Olet vain 13 vuotta jäljessä:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461