Eli kyseessä ei ole arabian kansalainen vaan temppu, joka tunnetaan tuolla nimellä. Se on hyvin tärkeä oppia voimistelua ajatellen, sillä sitähän tarvitaan vauhdinotossa...?
Mutta minä en tiedä miten se tehdään! Osaan kärrynpyörän loistavasti, ja olen kuullut, että se (arabialainen) on vähän kärrynpyörän tapainen.
Voisiko joku selittää hyvin, hyvin tarkasti tämän minulle tai kertoa sivun, jossa on video (ja/tai ohjeet) sen tekemiselle! Haluan todellakin oppia sen!
Arabialainen
6
3818
Vastaukset
- trikkaaja
1.Elikkäs otetaan vauhtia.
2.Hypähdetään ja otetaan käsillä vastaan vähän niinkuin kärrynpyörässä.
3.Käsillä ollessa ponnistetaan niin että tulet selkä menosuuntaan päin tasajalkaa.
(4.)Tuosta voi sitten jatkaa vaikka takaperinvoltilla tai... :)
Jos tuosta oli apua niin hyvä :P.- sama
www.raminsohrab.com... Videoista näkyy paljon arabialaiseen tehtäviä trikkejä ja itse ara.
- soapB
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;) - trikkaaja
soapB kirjoitti:
Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;)Musta on kiva auttaa ihmisiä jos vaan osaan. Kiitos että sain auttaa :)...
- Yksisarvinen1711
Haluisin kans ite oppii :(
- Anonyymi
Olet vain 13 vuotta jäljessä:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449