Arabialainen

soapB

Eli kyseessä ei ole arabian kansalainen vaan temppu, joka tunnetaan tuolla nimellä. Se on hyvin tärkeä oppia voimistelua ajatellen, sillä sitähän tarvitaan vauhdinotossa...?
Mutta minä en tiedä miten se tehdään! Osaan kärrynpyörän loistavasti, ja olen kuullut, että se (arabialainen) on vähän kärrynpyörän tapainen.
Voisiko joku selittää hyvin, hyvin tarkasti tämän minulle tai kertoa sivun, jossa on video (ja/tai ohjeet) sen tekemiselle! Haluan todellakin oppia sen!

6

3817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trikkaaja

1.Elikkäs otetaan vauhtia.

2.Hypähdetään ja otetaan käsillä vastaan vähän niinkuin kärrynpyörässä.

3.Käsillä ollessa ponnistetaan niin että tulet selkä menosuuntaan päin tasajalkaa.

(4.)Tuosta voi sitten jatkaa vaikka takaperinvoltilla tai... :)

Jos tuosta oli apua niin hyvä :P.

• sama

www.raminsohrab.com... Videoista näkyy paljon arabialaiseen tehtäviä trikkejä ja itse ara.

• soapB

Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
        Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;)

• trikkaaja
        soapB kirjoitti:

Kiitos todella paljon, nyt vain opettelemaan... Olen kiinnostunut trikkaamisesta...
        Jännää... Moni varmaan tiesti kertoa miten arabialainen tehdään, muttei jaksanut vaivaantua. Valtava kiitos siis trikkaajalle, joka jaksoi liikuttaa sormilihaksiaan sen verran, että sai kirjoitettua tuon. Muut eivät sitten ilmeisesti jaksaneet ;)

Musta on kiva auttaa ihmisiä jos vaan osaan. Kiitos että sain auttaa :)...

• Yksisarvinen1711

Haluisin kans ite oppii :(

• Anonyymi

Olet vain 13 vuotta jäljessä:)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2326
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1466
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      892
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe