terve! Kaikki on varmana nähnyt Patrizio Buannen uusimman cd:n mainostettavan MTV3:lla. Tahtoisin vaan kysyä, että mitkä ovat Buannen kappaleiden nimet jotka soivat siinä mainoksessa siellä taustalla? Hän laulaa mainoksessa 2 laulua ja toisen nimi on Angelo, mutta mikä on toisen nimi? Siitä kappaleesta on suomalainenkin versio ja siinä kertosäkeessä on sanat "aikuinen nainen". Patrizio laulaa tämän saman kappaleen italiaksi, mutta en tiedä että minkä niminen se on. Osaisiko joku auttaa?
mikä kappale?
3
1874
Vastaukset
- j-47
Laulun nimi on "Maledetta primavera". Alkuperäisen version esitti Loretta Goggi 1981, jolloin kappale osallistui San Remon laulukilpailuun.
- apua tarvitseva
Tarvitsisin apua sellaiseen,mun pitäis löytää Patrizio buannen esittämään Maladetta Primavera lauluun sanat,ihan italiankielellä,netistä olen etsiny,mut en ole viel löytäny ja cd:Nkin ostin et siinä ois ollu,mut ei!!
Joten olisko joku niin auttavainen et auttais mua? - joku vaan
apua tarvitseva kirjoitti:
Tarvitsisin apua sellaiseen,mun pitäis löytää Patrizio buannen esittämään Maladetta Primavera lauluun sanat,ihan italiankielellä,netistä olen etsiny,mut en ole viel löytäny ja cd:Nkin ostin et siinä ois ollu,mut ei!!
Joten olisko joku niin auttavainen et auttais mua?Voglia di stringersi e poi
Vino bianco, fiori e vecchie canzoni
E si rideva di noi
Che imbroglio era
Maledetta primavera.
Che resta di un sogno erotico se
Al mattino è diventato un poeta
Se a mani vuote di te
Non so più fare
Come se non fosse amore
Se per errore
Chiudo gli occhi e penso a te.
Se
Per innamorarmi ancora
Tornerai
Maledetta primavera
Che imbroglio se
Per innamorarmi basta un'ora
Che fretta c'era
Maledetta primavera
Che fretta c'era
Se fa male solo a me.
Che resta dentro di me
Di carezze che non toccano il cuore
Stelle una sola ce n'è
Che mi può dare
La misura di un amore
Se per errore
Chiudi gli occhi e pensi a me.
Se
Per innamorarmi ancora
Tornerai
Maledetta primavera
Che importa se
Per innamorarsi basta un'ora
Che fretta c'era
Maledetta primavera
Che fretta c'era
Maledetta come me.
Lasciami fare
Come se non fosse amore
Ma per errore
Chiudi gli occhi e pensa a me.
Che importa se
Per innamorarsi basta un'ora
Che fretta c'era
Maledetta primavera
Che fretta c'era
Lo sappiamo io e te
[ Madeletta Primavera Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768