Olen ihannepainoinen tai jopa hoikka, urheilen paljon ja omaan jopa lihasmassaa kohtuullisen paljon naiseksi. Muuten kroppa on timmissä kunnossa, mutta en saa tiukaksi pakaran alaosaa/alustaa, eli takareiden ihan yläosaa.
Millä hitolla sen saa kuntoon?
Liikkeitä ja ruokavalioita kiitos.
Olen jo karppaaja ja treenissä kamalasti kyykkyjä..
Pakaran alla...
..vaikea paikka
3
1666
Vastaukset
- :-D
sillätavoin se siloittuu :-)
- ongelma täällä
Toivottavasti joku kertoo jonkun vinkin, koska mulla on aivan sama ongelma. "Alaperse" ei katoa vaikka miten urheilisi.
- naaras
Mä oon ainakin just huomannut että alaperse on alkanut kiinteytyä kun on ollut läskit pakaran alla kun oon alkanut harrastamaan itsetyydytystä joka ilta. Siis sängyllä vaan maaten ja orkkuun asti. En siis tarkoituksella mitenkään mitään kiinteytystä varten. Tuli vaan huomattua... x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542