Hyvä tulos?

eerneri

Eli siis en varsinaisesti harrasta pikajuoksua mutta olen juossut 50m-60m:in näihin aikoihin.

Vauhditon 5-loikka(lähdetään tasajalka ponnistuksella)10m.

50m:8 sekunttia.
60m:noin 9.5 sekunttia.

Cooper:2300m

Tulokset ei nyt oo "kovinkaan"hyvät ja ehei jos luulette etten urheile niin ootte väärässä..Salibändyy tullu pelattua 5 vuotta.

Sitten vielä tarvitsen ohjeita eli, jos nää on tavoitteena vuoden päästä niin minkälaista reeniä suosittelette?Tai mahdollisimman nopeasti nuo tulokset, kuitenkin suhteutettuna niinkun säbä reeneihin?

vauhditon 5-loikka:11-12m.
60m:noin 8.00-8.5s,alle 9s kuitenkin.

Cooper:2600-3000m.

Mahdollismman tarkasti niinkun monta kertaa viikossa jne.En pyri saamaan mitään oman ikäluokan huippu tuloksii.(-92 syntyny)

5

5141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      oon 94 ja oon juossu 60m 8,89 pituus: 4,58 kolmiloikka: 9,64

      • tekniikka...................

        Laji toi juoksu, siis toi 5-loikka tehdään näin jos et tiedä:

        Ekaks tasajalkaa hyppy eteenpäin otat sen vastaan joko oikeella tai vasemmalla jalalla, ja sen jälkeen noin 3 vuoroloikkaa.Ton 3-loikan oot tehny 100 varmasti vauhdilla, koska jos vauhdittomalla menet tuon niin saat periaatteessa sm.liiga pelaajiakin paremman tuloksen vauhdittomasta 5-loikasta.

        No ei nyt säbäilin tartte olla nopee 50-400m:illä 10-20m on se tärkeämpi.

        20m:in aika lentevällä on muistaakseni 3,07s.


      • Anonyymi
        tekniikka................... kirjoitti:

        Laji toi juoksu, siis toi 5-loikka tehdään näin jos et tiedä:

        Ekaks tasajalkaa hyppy eteenpäin otat sen vastaan joko oikeella tai vasemmalla jalalla, ja sen jälkeen noin 3 vuoroloikkaa.Ton 3-loikan oot tehny 100 varmasti vauhdilla, koska jos vauhdittomalla menet tuon niin saat periaatteessa sm.liiga pelaajiakin paremman tuloksen vauhdittomasta 5-loikasta.

        No ei nyt säbäilin tartte olla nopee 50-400m:illä 10-20m on se tärkeämpi.

        20m:in aika lentevällä on muistaakseni 3,07s.

        Vastaan näin 15 Vuotta myöhässä :D mutta voi olla ihan mahdollinen sillä mailman ennätys vauhdittomassa 3loikassa oli 11metriä ja muistan itsekkin saaneeni jotai 9metriä


    • noista paljonkin kokemusta

      sillä harrastan yleisurheilua ja meillä noita testejä on viikosta toiseen.

      Sulla on ihan hyvät tulokset joukkuelajipelaajaks, vaikkakaan et kertonut pituuttasi tossa?

      Tohon sopivaa treeniä on kaikenlaiset loikat (eli loikit vain vaikkapa 30m kerrallaan kunnon loikkia selkä suorana ja edessä oleva polvi saa kunnolla nousta ylös) ja tietysti polvennostojuoksut ja nopeusharjoitukset.

    • Anonyymi

      mun tuloksiani tässä;

      60m = 7.16 sähköaika harjoituksissa juostuna
      60m = 7,36 sähköaika kilpailussa juostuna
      100m= 10.81 käsiaika treeneissä juostuna
      100m= 10.99 sähköaika treeneissä juostuna
      100m= 11.30 sähköaika kilpailussa juostuna
      pituushyppy = 625 jonka hyppäsin 17 vuotiaana kilpailussa(surkean huonolla tekniikalla )

      kolmiloikka = 9.97 jonka hyppäsin 11-vuotiaana kilpailussa
      '200m = 23.01 sähköaika treeneissä
      200m= 24.02 sähköaika kilpailussa (kannuksen kansallisissa kisoissa)
      vauhditon pituus= en muista
      5 loikka= noin 13 metriä harjoituksissa
      1000m= 3.42 treeneissä
      kuulantyöntö 7kg kuulalla 10.02 harjoituksissa
      kuulantyöntö 7.90 5kg kuulalla 15 vuotiaiden sarjassa hallikisoissa
      keihäänheitto= 52 metriä treeneissä kylmiltään
      penkkipunnerrus = 80kg 17 -vuotiaana ja se jäänyt myös parhaaksi tulokseksi
      jalkakyykky = noin 250kg , tosin pienellä fuskaamisella eli en mennyt ihan kyykkyyn asti

      jalkaprässi= noin 700kg
      jalkaprässi yhdellä jalalla = pumppasin yhdellä koivella 300kg (enempää en kokeillt mut veikkaan aika varmasti että olisin saanut enemmänkin kun mm entinen suomen paras pikajuoksija markus pöyhönen oli yhdellä koivella pumpannut treeneissä 300kg;lla niin päätin itse samaa kokeilla

      hauiskääntö= 30kg vasen käsi ja sillä tekniilla jossa käsivarsi on irti lantiosta&kyljestä

      hauiskääntö 20kg vASEn käsi kun käsivarsi on kiinni lantiossa ja kyljessä

      rintalihaksilla tehty liike = 45 tai 50 kg en muista nyt tarkkaan enkkaani mut voi olla ettei ollut ihan 50kg eli sellainen laite jossa ollaan seisoma-asennossa ja käsillä otetaan kiinni rivasta jolla rintalihaksia käyttämällä tehdään liike jossa kädet korkealla suorassa asennossa ja josta liike kohti alaspäin

      15kg tai 20kg suoralla kädellä käsi suorassa pidettynä noin 5-10 sekuntia jaksoin pitää ja vasen käsi

      olkalihaksilla tehty liike noin 20kg vasen ja oikea olkapää, mut liike ei nykyuään onnistu kun olkapäät on aika paskana

      30m lentävällä lähdöllä 1.99 sähköaika (treeneissä)
      50m = 5.65 käsiaika treeneiussä
      60m =6.62 käsiaika treeneissä
      60m = 7.0 käsiaika kilpailussa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe