kuinka saan karaoke dvd:n toimimaan

kannettavalla

puuttuu joku decoder, saako semmosta ilmaiseksi mistään? olen tosi toope näis tietsikka asiois et mieluusti yksinkertaisia ohjeita, ja suomeksi.

5

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atknörtti

Hei!

Jos kannettavassasi on DVD-asema, et tarvitse sen lisäksi mitään muuta lisälaitetta. Ei muuta kuin levy sisään ja laulut raikumaan.

Jos levy on päällelaulettu, joudut ehkä tiedostojen kautta valitsemaan 2-ääniraidan - ainakin minulla kannettava jostain syystä alkaa heti soittamaan karaokelevyjä päällelaulettuna, kun taas perus DVD-nauhuri valitsee normaalin karaokeääniraidan.

Ei muuta kuin laulelemaan!

• mun koneessa

ilmeiseti eroja noissa karaoke dvd:ssä. kone ei ala soittamaan levyä vaan vaatii docoderin. ja koska en osaa sitä asentaa niin ostin sitte dvd-soittimen ja johan laulut raikaa.

• vanha vetäjä
        mun koneessa kirjoitti:

ilmeiseti eroja noissa karaoke dvd:ssä. kone ei ala soittamaan levyä vaan vaatii docoderin. ja koska en osaa sitä asentaa niin ostin sitte dvd-soittimen ja johan laulut raikaa.

Itse olen useita karaoke-dvd -levyjä kuunnellut kannettavallani ja koska olen tietokoneiden kanssa "peukalo keskellä kämmentä" ja mitään ei ole tarvinnut asentaa tms. koneelleni, niin kuulostaa aika mystiseltä.
        Eikä se lauluraitakaan kaikista ole heti läpi kajahtanut.
        Onpa näemmä laitteistoissa eroja....

• kysymyksiä
        mun koneessa kirjoitti:

Nythän alkuperäisestä viestistä puuttuu muutama tärkeä tieto, joihin olisi kiva saada tarkennusta.

a) onko käyttiksenä Windows XP vai joku muu (-98, 2000, Me)

b) onko kannettavassasi oleva asema dvd vai cd asema

c) jos käyttöjärjestelmänä on XP, niin oletko asentanut koneellesi myös SP2:sen (Service Pack 2)

JOS koneessasi on XP, SP2 on asennettu ja asema on varmasti dvd-asema, niin mitään ongelmia ei pitäisi olla.
        Olettaen siis että levy on alkuperäinen dvd eikä siis esim. Xvid pakattu tai sitten CDG levy.

Normaalilla dvd levyllä homman pitäisi pelittää vaikka SP2:sta ei koneellasi olisikaan.

Windows MediaPlayer osaa toistaa noi dvd-levyt automaattisesti.
        Ja jos toisto ei automaattisesti käynnisty, niin menet resurssienhallinnan kautta asemalleja käynnistät toiston sieltä.

• Nimo Lite Pack

ja asenna se koneelle. Kun siihen tulee vaihtoehto ruudut niin ruksaa vain codecit. Älä turhaan asenna soitinta kun sinulla on jo Mediaplayer. Eiköhän pelaa tuon jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe