Mitä lihaksia käytetään ristiriipunnassa?
Ja miten näitä lihaksia voi reenata kotikonstein :) Kiitos.
Ristiriipunta lihakset?
2
1266
Vastaukset
- kaikkia..
lihaksia ja todella hyvää kokovartalon hallintaa. eniten ylävartalon voimaa. osta sellaiset 15kg:n käsipainot ja treenaa niillä..
- JMH
No älä suinkaan mitään käsipainoja osta, ne ei auta. Kuvitteleppa sitä liikettä. Kaikkein paras on aina itse analysoida mitä lihaksia tarvitset. Ristiriipunnassa hartiaseudun lihakset ja eritoten leveät selkälihakset joutuvat töihin.
Eli kannattaa aina kuvitella se liike tarkkaan. Ajatellaan vaikkapa leuan veto. Vartola nousee, eli kädet taittuu ja kyynärpäät laskee kylkiin. Hauis taittaa käden ja leveä selkälihas liikuttaa olkaluuta. Noin sen pystyy vaivatta analysoimaan ja miettimään mikä treeni kannattaa.
Ristiriipuntaan paras harjotus on tehdä sitä kapeammalla välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780