Primastarista hävisi yhtäkkiä vain yön aikana kytkimestä paineet.. edellisenä päivänä kun ajoin parkkiin poljin nousi viisi senttiä korkeammalle kuin muut polkimet, mutta muuten ei ole enteillyt mitenkään muuten moista vikaa??? olisiko muille sattunut samalla tavalla tälläisen pakun kanssa... opel ja relluhan ovat samoja vehkeitä.
Nissan primastarista hävisi kytkin?
17
10082
Vastaukset
- äkkiä korjattu
En ole perehtynyt onko tuollaisessa vaijeri tai jokin muu mekaaninen vai nestekytkin, mutta vika kuulostaa sellaiselta, että on helppo ja halpa korjata. Eli vika tuskin on itse kytkimessä, vaan polkimen ja kytkimen välillä. Esim. vaijeri poikki (vaijerikytkin), työ tai ohjaussylinterin tiiviste rikki (nestekytkin), jokin sokka irti polkimelta tai jostain vivustolta tmv.
Vaikkei autoista paljoa ymmärtäisikään, on noista vioista osa ihan helposti itsekin korjattavissa. - simosimo
samoja ongelmia, välillä tuntuu kuin kytkin ei
toimisi olennekkaan vaikka poljinta painaa.
Taitaa olla jokin merkkivika, ajettu vajaa
80tkm. Kun meinasin vaihtaa uuteen renun Trafikiin
niin myyjä kiersi auton ja hyppäsi kapiiniin pani
moottorin käyntiin ja rupesi kytkimellä rynkyttämään
autoa. Tarkisti tällä jotakin en ymmärtännyt mitä.
Ei puhunut mitään, en kyllä kysynytkään ihmettelin vaan mikähän taika tässä oli.- että kun
Rellu ja Opel tehdään GM:n tehtaalla, missä jälkivalvonta on erittäin tarkka ja viallisia tuotteita ei päästetä markkinoille.
Nissan taasen tehdään Espaniassa, missä jälkivalvontaa ei ole ( Viton ongelmat ) ja Nissanissa käytetään eri tuotantolaitosten osia, kuin Renaultissa ja Opelissa.
Olen monesti miettinyt, miksi näin on, koska Renault ja Nissan ovat periaatteessa samaa yhtiötä, mutta selitys on siinä, että Nissan Primastar on tarkoitettu nk. kehitysmaa-alueille, mutta Renault ja Opel rikkaaseen Eurooppaan, missä myyjän vastuukin on suurempi, kuin esim. Afrikassa, poikkeuksina kuitenkin Viro, Venäjä ja Suomi. - senco
että kun kirjoitti:
Rellu ja Opel tehdään GM:n tehtaalla, missä jälkivalvonta on erittäin tarkka ja viallisia tuotteita ei päästetä markkinoille.
Nissan taasen tehdään Espaniassa, missä jälkivalvontaa ei ole ( Viton ongelmat ) ja Nissanissa käytetään eri tuotantolaitosten osia, kuin Renaultissa ja Opelissa.
Olen monesti miettinyt, miksi näin on, koska Renault ja Nissan ovat periaatteessa samaa yhtiötä, mutta selitys on siinä, että Nissan Primastar on tarkoitettu nk. kehitysmaa-alueille, mutta Renault ja Opel rikkaaseen Eurooppaan, missä myyjän vastuukin on suurempi, kuin esim. Afrikassa, poikkeuksina kuitenkin Viro, Venäjä ja Suomi...tehdään vain korkeat mallit.
- Primastar
senco kirjoitti:
..tehdään vain korkeat mallit.
Nissan on tuonut markkinoille Espanjassa valmistamansa Primastarin.
http://www.ajovalo.net/hintavertailu_pakettiautot.htm - m.a
Primastar kirjoitti:
Nissan on tuonut markkinoille Espanjassa valmistamansa Primastarin.
http://www.ajovalo.net/hintavertailu_pakettiautot.htm..paikkaansa?
- Konalaan,
m.a kirjoitti:
..paikkaansa?
Automyynti
Automyynti avoinna ma-pe 8.00 - 18.00, la 10.00 - 15.00
Puhelinnumerot:
Chrysler/Jeep-myynti 020 506 5172
Nissan-myynti 020 506 5171
Vaihtoautomyynti 020 506 5173
jos et usko, ei siellä kielletä vastausta antamasta selvään kysymykseen valmistusmaasta.
Renault Trafic ja Opel Vivaro valmistetaan GM:n Britanian tehtailla.
Nissan Primastar valmistetaan Nissanin Espanjan tehtailla, myös Opelin ja Renaultin korotetut mallit valmistetaan Espanjassa. - m.a
Konalaan, kirjoitti:
Automyynti
Automyynti avoinna ma-pe 8.00 - 18.00, la 10.00 - 15.00
Puhelinnumerot:
Chrysler/Jeep-myynti 020 506 5172
Nissan-myynti 020 506 5171
Vaihtoautomyynti 020 506 5173
jos et usko, ei siellä kielletä vastausta antamasta selvään kysymykseen valmistusmaasta.
Renault Trafic ja Opel Vivaro valmistetaan GM:n Britanian tehtailla.
Nissan Primastar valmistetaan Nissanin Espanjan tehtailla, myös Opelin ja Renaultin korotetut mallit valmistetaan Espanjassa...se taitaa muuten ollakin.
- TDS-jani
että kun kirjoitti:
Olen monesti miettinyt, miksi näin on, koska Renault ja Nissan ovat periaatteessa samaa yhtiötä, mutta selitys on siinä, että Nissan Primastar on tarkoitettu nk. kehitysmaa-alueille, mutta Renault ja Opel rikkaaseen Eurooppaan, missä myyjän vastuukin on suurempi, kuin esim. Afrikassa, poikkeuksina kuitenkin Viro, Venäjä ja Suomi.on ainakin Lytonissa tehty primastar. Liekö se jo Sitten espanjaa...
- Konalaan
TDS-jani kirjoitti:
on ainakin Lytonissa tehty primastar. Liekö se jo Sitten espanjaa...
ja sieltä ilmoitettiin, että Primastarit tehdään Espanjassa, kuten myös 2007 mallit tulevat samasta paikasta.
Tuolla ylempänä on puhelinnumero ja kysy Nissan myynnistä vaikka H.Linnanmaata, niin asia selviää sinullekkin. - TDS-jani
Konalaan kirjoitti:
ja sieltä ilmoitettiin, että Primastarit tehdään Espanjassa, kuten myös 2007 mallit tulevat samasta paikasta.
Tuolla ylempänä on puhelinnumero ja kysy Nissan myynnistä vaikka H.Linnanmaata, niin asia selviää sinullekkin.mutta mun primastar on tehty Lytonissa, Englannissa. Mulla on oikein tuloste asiasta, kun selviteltiin sitä Nissanin EPC-ohjelmalta. Sinänsä ihan paska juttu kun mielummin ottaisin espanjalaisen, sillä englannista ei ole koskaan mitään hyvää tullut.
- m.a
TDS-jani kirjoitti:
mutta mun primastar on tehty Lytonissa, Englannissa. Mulla on oikein tuloste asiasta, kun selviteltiin sitä Nissanin EPC-ohjelmalta. Sinänsä ihan paska juttu kun mielummin ottaisin espanjalaisen, sillä englannista ei ole koskaan mitään hyvää tullut.
..Uudemmat kaikki Espanjasta,Nissan-myyjäkaverini sanoi että matalat tulee kaikki Lutonista, tästä on kyllä puoli vuotta aikaa, pitää seuraavan kerran kysäistä kun nähdään. Eikös ne ole kuitenkin samoista osista tehtyjä kaikki kolme?
- Espanjasta
m.a kirjoitti:
..Uudemmat kaikki Espanjasta,Nissan-myyjäkaverini sanoi että matalat tulee kaikki Lutonista, tästä on kyllä puoli vuotta aikaa, pitää seuraavan kerran kysäistä kun nähdään. Eikös ne ole kuitenkin samoista osista tehtyjä kaikki kolme?
- linkki.
TDS-jani kirjoitti:
mutta mun primastar on tehty Lytonissa, Englannissa. Mulla on oikein tuloste asiasta, kun selviteltiin sitä Nissanin EPC-ohjelmalta. Sinänsä ihan paska juttu kun mielummin ottaisin espanjalaisen, sillä englannista ei ole koskaan mitään hyvää tullut.
- Surkeata laatua
Tilasin Nissanin kolme vuotta sitten tehtaalta ja se oli kyllä Espanjassa ja auto on matala ja lyhyt malli. Laatu surkea ja vaihtoarvo olematon joten nykyisistä autoista en tiedä muuta kuin myyjät väittävät laadun parantuneet.Mutta takuuaikana ei saa tulla kustannuksia muuten nykyinen maahantuoja hermostuu. Eli Suomihan on kehitysmaa autojen suhteen noin 2300 pakua vuodessa on esim Rellun pakujen kuukauden tuotanto ja dumpattuun hintaan verotuksemme takia. Ei paljon valmistajia kiinnosta.
- simosimo
En tiennyt Primastarin valmistusmaat, olisi pitänyt ottaa selvää ennen ostoa. Varsinkin entisenä Viton omistajana. Opelin paremuutta ne tiedä,
muuta kuin että minkä takia ooppeleita valmistetaan??? ......no että Fordi ei olisi maailman huonoin auto.
No leikki sikseen, mutta nyt olen opiksi ottanut
nyt Espanijan pakut saavat riittää.
- Anonyymi
ihan sama mistä maasta rellun paska tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222