Alkanut keittää tuohon lafkaan täysin kiinni kun eivät voi hoitaa asioita niinkuin pitää. Työvaatteita ei saa ajoissa/silloin kun tarvitsee, työtodistusta eikä verokorttiakaan palauteta. Haistatellaan puhelimessa ja jälkeenpäin aletaan valehtelemaan ihan pokkana puheluista joita ollaan käyty läpi. Kaippa se oli aika nähdä miten huonosti työantaja voi asiat halutessaan hoitaa, kun tähän asti muissa paikoissa kaikki hoidettu niin mallikkaasti.
Kun täällä ei juurikaan tosta näy puhetta niin onko muitakin joilla ollut ongelmia vai ollaanko sitä tyytyväisiä vain?
Onko yhtään tyytyväistä Selektan hommista/hommissa?
10
1006
Vastaukset
- vastaavia juttuja
Uuden verokortin saat ainakin yhdellä puhelinsoitolla verotoimistosta, eikä maksa sulle mitään. Mutta ei kokemuksia ko. firmasta, mutta muutamasta vastaavasta...villiä on meno ja siellä edelleen mun paperit joita ei varmaan tässä elämässä saa takaisin. Argghhh!
- paperit saamatta
mutta kun se on luvattu lähettää niin en aluksi kokenut tarpeelliseksi hakea uutta. Jos olis samantien tiennyt että papereiden saaminen/lähettäminen on noin vaikeeta niin toki uuden olisin hakenut. No jos ei kohta ala tapahtumaan niin pitänee soitella työsuojelupiiriin ja pyytää että hoitavat asian.
- Sami71
Kaikilla joita tiedän on huonot kokemukset Selektasta.
En voi suositella kenellekään! - ihanok
ihna ok
- hullupaikka
Huonoja kokemuksia on. Ja näyttää olevan monella muullakin, kun tätä palstaa lukee. Hullujen huone koko firma.
- MasaKippi
Surkea lafka.... mikään ei toimi ja käytös täysin luokatonta.
- Kilu69
En suosittele tätä yritystä. Omistaja on kuulemma siirtänyt veroasiansa ulkomaille ja yrityksestä on lähteneet kaikki järkevät pois toisiin yrityksiin.
Tietääkseni Bolt Works ja Värväämö on palkanneet entisiä Selektalaisia. - Masa65
Totta joka sana mitä Selektasta kirjoitetaan... nykyään todella ala-arvoinen lafka.
- Anonyymi
Heikko yritys joka lupaa töitä kun haet mutta, kuitenkaan luvattuja hommia ei tule.
Eläkemaksut maksamatta useilla ja palkoissa epäselvyyksiä. Ei työhön tulon terveystarkastusta jne. Lista on loputon. Kun yrität selvittää asioita kaikki välttelee asioita. Yleisin vastaus on että selvitetään ja siihen se jää.
En suosittele Selektaa kenellekään. - Anonyymi
Sieltä ja syvältä tämä lafka. Parempia löytyy useita muita firmoja...esimerkiksi Barona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569