Olen huomannut itsestäni, että huokaan itsekseni kun kuulenkin jotain suunnitteluja sellaisesta, että töiden jälkeen lähdettäisiin koko työporukka vaikka syömään johonkin... tai ostosreissulle toiselle paikkakunnalle...punttisalille...tanssitunnille...
Ihan oikeasti haluan käydä töissä vain tekemässä sen oman työpanokseni ja sen jälkeen lähteä kotiin perheeni luo.
Työkaverit ovat mukavia, mutta ei minulla ole hinkua olla heidän kanssaan omalla ajallani.
Tuntuuko kenestäkään toisesta samalta?
Työpaikan yhteiset riennot
6
797
Vastaukset
- suustani
Samat fiilikset ovat, en tahdo mitenkään jaksaa noita työpaikan touhutanttoja jotka järjestää pikkujoulua pikkujoulun päälle, kaikenlaista kävelylenkkiä ja muuta. Eikö ne osaa tehdä yhtään mitään ilman työkavereita?
- osallistua
Jos haluaa pysyä työnantajan silmissä hyvänä työntekijänä, on käytännössä pakko osallistua yhteisiin tilaisuuksiin. Niiden perimmäisenä tarkoituksena kun ei ole suinkaan ole viihdyttää työntekijöitä, vaan sitouttaa työnantajan asettaman tavoitteen saavuttamiseen. Jäämällä pois viestität työnantajallesi, ettet ole sitoutunut työhösi syvällisesti. Lisäksi tilaisuuksissa testataan itsekunkin sosiaalinen asema (nokkimisjärjestys) työyhteisössä. Jos jäät porukan ulkopuolelle, niin olet ulkona samalla kertaa koko työyhteisöstä ja työnantajasi löytää pian syyn irtisanomisellesi.
- harhaluulo...
Ei ole tarvetta juosta ylimääräisissä riennoissa jos ei itse niitä halua. Riittää kun olet hyvä työssäsi.
Ainakin minun egoni saa tarvittavan määrän korotusta jo työaikana, palkka kasvaa, ja ylennystä pukkaa, vaikka olen nainen.
Se on ihan siitä kiinni, miten otat "yleisösi" työaikana, annatko muutenkin pompottaa itseäsi. Minä en anna.
- pois
ja isällinen avokas poskeen pomolle.
- iitinpol
noin minäkin ajattelen, vaikka olenkin perheetön ja aikaa olisi. Haluan viettää vapaa-aikani rauhassa. En ole osallistunut pikkujouluihin yms. illanviettoihin. Päivän mittaisia tiimiretkiä tehtiin työajalla, niihin oli pakko osallistua, jos ei sitten käyttänyt lomapäiviään niihin. Jotkut haluavat osallistua kaikenlaisiin kissanristiäisiin, mutta minä en. Ihan ahdistaa ajatuskin.
- -mav-
Tyopaikalla ollaan töissä, ei kavereita hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424