Olen huomannut itsestäni, että huokaan itsekseni kun kuulenkin jotain suunnitteluja sellaisesta, että töiden jälkeen lähdettäisiin koko työporukka vaikka syömään johonkin... tai ostosreissulle toiselle paikkakunnalle...punttisalille...tanssitunnille...
Ihan oikeasti haluan käydä töissä vain tekemässä sen oman työpanokseni ja sen jälkeen lähteä kotiin perheeni luo.
Työkaverit ovat mukavia, mutta ei minulla ole hinkua olla heidän kanssaan omalla ajallani.
Tuntuuko kenestäkään toisesta samalta?
Työpaikan yhteiset riennot
6
801
Vastaukset
- suustani
Samat fiilikset ovat, en tahdo mitenkään jaksaa noita työpaikan touhutanttoja jotka järjestää pikkujoulua pikkujoulun päälle, kaikenlaista kävelylenkkiä ja muuta. Eikö ne osaa tehdä yhtään mitään ilman työkavereita?
- osallistua
Jos haluaa pysyä työnantajan silmissä hyvänä työntekijänä, on käytännössä pakko osallistua yhteisiin tilaisuuksiin. Niiden perimmäisenä tarkoituksena kun ei ole suinkaan ole viihdyttää työntekijöitä, vaan sitouttaa työnantajan asettaman tavoitteen saavuttamiseen. Jäämällä pois viestität työnantajallesi, ettet ole sitoutunut työhösi syvällisesti. Lisäksi tilaisuuksissa testataan itsekunkin sosiaalinen asema (nokkimisjärjestys) työyhteisössä. Jos jäät porukan ulkopuolelle, niin olet ulkona samalla kertaa koko työyhteisöstä ja työnantajasi löytää pian syyn irtisanomisellesi.
- harhaluulo...
Ei ole tarvetta juosta ylimääräisissä riennoissa jos ei itse niitä halua. Riittää kun olet hyvä työssäsi.
Ainakin minun egoni saa tarvittavan määrän korotusta jo työaikana, palkka kasvaa, ja ylennystä pukkaa, vaikka olen nainen.
Se on ihan siitä kiinni, miten otat "yleisösi" työaikana, annatko muutenkin pompottaa itseäsi. Minä en anna.
- pois
ja isällinen avokas poskeen pomolle.
- iitinpol
noin minäkin ajattelen, vaikka olenkin perheetön ja aikaa olisi. Haluan viettää vapaa-aikani rauhassa. En ole osallistunut pikkujouluihin yms. illanviettoihin. Päivän mittaisia tiimiretkiä tehtiin työajalla, niihin oli pakko osallistua, jos ei sitten käyttänyt lomapäiviään niihin. Jotkut haluavat osallistua kaikenlaisiin kissanristiäisiin, mutta minä en. Ihan ahdistaa ajatuskin.
- -mav-
Tyopaikalla ollaan töissä, ei kavereita hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637