Jälkikäteen tivasin syytä. miksi sama hytti ja milloin hän sai tietää, että työyhteisöstä jossa on 9 naista ja yksi mies, tuli juuri mies valittua hänen mukaansa.
Vaimoni sanoi, että tämä oli esimiehen päätös ja että myöskin esimies oli hyväksynyt
ainoastaan yhden hytin säästöjen vuoksi. En tiedä mitä uskoa enään.
Tivasin vaimolta koska hän tiesi, että heillä on yhteinen hytti ja miksi hän kertoi vasta matkaa edellisenä iltana minulle.
Hän sanoi, että viikkoa ennen matkaa, joka tosin oli valhetta..Sain selville että kyseinen viikko oli todellisuudessa yli kolme viikkoa. Koska hän oli silloin lyhytviestinä matkaa varten pyytänyt miehen syntymäaika tiedot.
Hän totesi tähän, että tämä on niin vähäpätöinen asia, että hän millään voisi tuollaista muistaa tarkkaan.
Kysyin myöskin häneltä matkan jälkeen että olipa sinulla paljastava toppi, että kaikki on ollut näkyvissä. Tällöin hän sanoi että olihan siinä jakku päällä.
Muutama päivän jälkeen hän väitti ettei ole käyttänyt toppia lainkaan, vaikka se oli mukana. Täm tapahtui heti jälkeen kun sain selville tämän "aika valheen".
Nyt vaimoni sanoo että olen sairaalloisen mustis ja hän ei halua jatkaa näin ahdistavassa suhteessa. Sanoi, että haluan omistaa toisen ihmisen.
Mahakipu sentään vaimolta loppui parin päivän jälkeen.
Itse laivamatkasta hän saoi että se oli tylsä, että hän oli asiakkaiden kanssa koko ajan.
Olenko teistä sairaalloisen mustasukkainen? Oliko minulla edes oikeutta selvittää ja tivata näitä tietoja? joka tapauksessa nyt en tiedä mitä tehdä.
Jatkoa vaimoni ja miehen yhteisestä matkasta
22
2583
Vastaukset
- mielestäni
et ole liian mustis.
Jos mun vaimo ilmoittas tuollalailla niin ei varmaan reissulle lähtis tai sais jäädä sinne sitten loppuelämäkseen.
Kukaan esimies eikä matkanjärjestäjä laita pakolla "tuntemattomia" ei pareja yhteen hyttiin pakolla.
Kyllä se on ollu järjestetty juttu tämän miehen ja vaimosi omasta tahdosta. Ja tiedät kyllä miksi :-((
Aika härskisti ovat toimineet sun selkäs takana ja vielä omien työkavereiden nähden. Mahtaa juttu lentää pettäjä vaimosta ja härskiydestä.
Huh, huh....
t. Matkanjohtaja- JaapaDaapa
Minut (nainen) ja työkaverini (mies) majoitettiin viikon kurssin ajaksi samaan asuntoon. Molemmat tahoillamme varattuja, mutta ei missään vaiheessa kyselty, haittaako järjestely meitä tai puolisoita. Firman rahansäästä oli syynä.
- pettää
JaapaDaapa kirjoitti:
Minut (nainen) ja työkaverini (mies) majoitettiin viikon kurssin ajaksi samaan asuntoon. Molemmat tahoillamme varattuja, mutta ei missään vaiheessa kyselty, haittaako järjestely meitä tai puolisoita. Firman rahansäästä oli syynä.
miestäs. Jos tuo on totta, niin tyhmiä olette kun suostutte kaikkeen.
En kyllä usko ja vielä viikoksi. Uskoko teidän puolisot muka?
Meillä ei kyllä vaimokaan uskos ikinä tuota. On molemmat nimittäin kursseilla käyny ja aina oma huone järjestyny jos on halunnu. Muuten jäis kurssit suorittamatta.
Sinkkuja on ollu mutta ne haluskin niin ja meno oli äänekästä yöllä. - niinpäniinpä
JaapaDaapa kirjoitti:
Mut jos asunto on hiukka eri asi kuin hytti,asunnos sentään voi olla omat huoneet.Mut totuus on että työnantaja ei voi vaatia tota.Mistään syystä.Työpaikoilla on ihan omat vessatkin molemmille sukupuolen edustajille ja pukuhuoneet!!!Vaikka olisit sit ainut naispuo.linen työpaikallasi,sinä voit vaatia oman pukuhuoneen kuin miestyökavereillas.
- Syltty__
JaapaDaapa kirjoitti:
Paljonkohan firmalle maksaa, kun työntekijöiden avioliitot kärsivät säästösyiden takia? Itseltäni meni oman avoeron takia yksi työviikko kyllä melko vituiksi ja minun eroni oli helppo.
- Tiina...
Syltty__ kirjoitti:
Paljonkohan firmalle maksaa, kun työntekijöiden avioliitot kärsivät säästösyiden takia? Itseltäni meni oman avoeron takia yksi työviikko kyllä melko vituiksi ja minun eroni oli helppo.
Ei se työnantaja niitä liittoja riko, vaan liiton osapuolet itse. Onneksi oma mieheni ei ole noin vainoharhainen. Mieheni mielestä esim. Venäjälle suuntautuvissa matkoissani, on huikean paljon turvallisempaa matkustaa miehen kuin naisen kanssa. Sitäpaitsi kuinka moni ihan oikeasti kuvittelee, että eri hotellihuoneet tms. todella poistaisivat uskottomuuden riskin??? Kyllä hotellin yhdestä huoneesta toiseen pääsee yleensä kävellen käytävää pitkin, hissillä tai rappusia.
- That`s it
Mitäs siinä ihmettelet. Soita työnantajalle ja kysy miten homma meni? That`s it.
- anna...
nyt jo hyvä mies olla. jos et voi vaimoosi tuon enempää luottaa, niin miksi ylipäätään olette yhdessä.
- luottamuksellakin
on rajansa ja tuo ylittää sen kyllä reippaasti.
- Syltty__
Taidat olla aika naiivi.
Kunnon pettäjä valehtelee silmät ja suut täyteen. Siinä on sitten kiva luottaa kun toinen hyppii vieraissa ja lopulta tajuaa toisen pitäneen vaikkapa pari vuotta ylimääräistä naista.
"Olenko teistä sairaalloisen mustasukkainen?"
- Kyllä ja ei. Minusta tuo sinun "salapoliisin työ" ja kuulustelu ei ole ihan normaalia käyttäytymistä. Mikäli et pysty luottamaan vaimoosi eikä vaimosi voi tai halua tehdä asialle mitään, niin eikö sille olisi syytä kääntää selät vastakkain?- näin on
mielestäni olet mustasukkainen ja jopa sairaalloisen, koska jos rakastat vaimoasi ja teillä menee hyvin, et edes epäile että hän pettäisi sinua, tiedätkö sitten että jotain on tapahtunut?? ja miksi hän ylipäätään kertoi olleensa miehen kanssa samassa hytissä jos et sitä muutoin saanut tietoosi?? olisi voinut kertoa että oli naisen kanssa hytissä, en ymmärrä, mutta ehkä olen sitten tyhmä, vaikka kin elämää jo nähnyt, terveisin minä, nainen, 40 v joka voisi kuvitella suhteessa elävänä majoittuvansa miehen kanssa samaan hyttiin ns. ystävänä ilman seksiä!!!!
- Älä edes
kuvittele ettei mitää on tapahtunut.Kirjoituksesi mukaan hän yrittää vedä sut nenästä mennen tullen.Alunperin kirjoitit että hän oli etäinen eikä halunnut läheisyyttäei ja eikä kertonut matkasta mitään.Valitettavasti se oli hyvin suuniteltu naimareissu,eikä ymmärrtää sun pahaa oloasi vaan päin vastoin ylenkatselee sua ja sun murheet.Ja vielä ilmoittaa ettei haluaa jatkaa näin ahdistavassa suhteessa.Jos jaksat niin kerä rohkeutta ja pane kovaa kovaa vasten,ymmärrän että suhde voi mennä mutta ei tuokaan suhde voi niin kovin kauan tällä tavalla jatkua että tekee sulle tällaisia juttuja.Pane vaimosi seinää vasten ja katso kuinka kauan sen kantti kestää.Jos annat hänet saada sinulta henkinen yliote niin olet kusessa,silloin hän tekee sun ja varsinkin "työkaverin"kanssa mitä haluaa ja silloin kun haluaa.
- niinkuin
..minä. Älä edes välitä koko laivareissusta ym. Suhtaudu rakastavasti/ole kuin ennenkin. Anna hänen viedä oma pelinsä loppuun asti, ei kannata osallistua siihen. Jos hän olisi sinua pettänyt, on se hänen häpeänsä. Mitäpä tuollaisella kumppanilla enää edes tekisit. Mutta neuvoni taitaa tulla liian myöhään jos hän on jo ilmoittanut halustaan erota..taikka sitten ei :)
- Syltty__
"Hän totesi tähän, että tämä on niin vähäpätöinen asia, että hän millään voisi tuollaista muistaa tarkkaan. "
Ei kenelläkään ole noin huono muisti.
"Nyt vaimoni sanoo että olen sairaalloisen mustis ja hän ei halua jatkaa näin ahdistavassa suhteessa."
Nainen käänsi kätevästi eron syyn sinun hartioille. Näin ei tarvitse tunnustaa mitään ja pääsee helpolla.
"nyt en tiedä mitä tehdä."
Nosta kytkintä. - Tiina...
miksi rasitat itseäsi tuollaisella jonninjoutavalla hyttiasialla? Itse olen ollut ystävä/tuttavamiehen kanssa samassa hytissä tai hotellihuoneessa (tai miehen kotona) - mukavuus, säästö tai turvallisuussyistä.
- Mies28fsf
"Itse olen ollut ystävä/tuttavamiehen kanssa samassa hytissä tai hotellihuoneessa (tai miehen kotona) - mukavuus, säästö tai turvallisuussyistä."
No laitoitko päälle jotain paljastavaa, jätitkö kertomisen asiasta viimetippaan ja käyttäydyitkö jälkikäteen jälkeen epäilyttävästi, etäisesti ja puhuit ristiin tekemisistäsi?
Mikään yksittäinen juttu ei merkkaa mitään, mutta monta asiaa yhdessä on huono juttu. - hijo
Mies28fsf kirjoitti:
"Itse olen ollut ystävä/tuttavamiehen kanssa samassa hytissä tai hotellihuoneessa (tai miehen kotona) - mukavuus, säästö tai turvallisuussyistä."
No laitoitko päälle jotain paljastavaa, jätitkö kertomisen asiasta viimetippaan ja käyttäydyitkö jälkikäteen jälkeen epäilyttävästi, etäisesti ja puhuit ristiin tekemisistäsi?
Mikään yksittäinen juttu ei merkkaa mitään, mutta monta asiaa yhdessä on huono juttu.on jutut,sille ei voi mitään.
- Tiina...
Mies28fsf kirjoitti:
Mikään yksittäinen juttu ei merkkaa mitään, mutta monta asiaa yhdessä on huono juttu."No laitoitko päälle jotain paljastavaa.."
Siis hyttiin? hotellihuoneeseen? Yöllä käytän toppia ja alushousuja, mutta pimeässä ne eivät ole paljastavia :).
"jätitkö kertomisen asiasta viimetippaan"?
Kerron, kun katson hetken sopivaksi, muutamaan kertaan en kertonut lainkaan. Joskus kerron myös jälkikäteen, jos on tarve.
Ota rennommin.
- ymmärrän vaimoasi
tämän ja edellisen viestiketjusi, ymmärrän hyvin vaimosi käyttäytymisen.
Oliko hänellä vaihtoehtoa kertoa kolme viikkoa etukäteen, että jakaa hytin miehen kanssa ??? no ei varmaan sinulle, eihän sitä kuulustelua ja epäilyä olisi kestänyr kukaan.
Jos hänen tarkoituksensa olisi ollut mennä vieraisiin, niin ei hän todellakaan olisi kertonut sinulle yhteisestä hytistä ennen matkaansa, ainoastaan hänen rehellisyytensä sinua kohtaan pakotti sen kertomaan, silläkin uhalla, että tuomitset hänet.
Voi sinua poloa, olet varmasti pilannut paljon osoittamalla kuinka vähän rakkaaseesi luotat, minä ainakin lähtisin lätkimään tommosen turhan epäilijän ja kuulustelijan luota.- kirjoitus
on täyttää potaskaa.Voiko joku todella olla näin naiivi?
- musta sydän
ei auta erilliset hytit ei kilometrit(miehelläni 60 km naimaan ja suihkun jälkeen samanverran takaisin)Isompi vale on kun ei kerro yhteisestä hytistä..Naikaa ja puhukaa,onko väliä...hauskoja pikkujouluja vaan kaikille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591753Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251521Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091195
- 221183
- 711165
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171137- 791091
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40906