Täällä on sitä monesti pohdittu, että mikä on syy pettämiseen?
Vastaus: "Tulella leikkiminen on se ihanin leikki."
Se makeista makein kielletty hedelmä, vaaran viehätys, nurmi vihreämpää aidan toisella puolen... Näitähän riittää.
Yksinkertainen selitys
6
832
Vastaukset
- syy löytyy
petetystä kumppanista (pettäjän mielipide)
Muuten olen itse sitä mieltä että jos on niin vaikea suhde ettei voi elää toisen kanssa on silloin paras lähteä ja vasta sen jälkeen hakea uutta kumppanuutta.
Ja jos on ikuinen pikkupoika (tyttö) joka ei osaa löytää jokapäiväisestä elämästä sitä normaalia onnea, voisi mennä selvityttämään päätään jonnekin... - petin
koska rakastuin
- myös...
ja petän edelleen. ja niin hänkin ;)
- Tiina...
noin yksinkertaista.
- takia itse
petit,mikä siinä oli niin monimutkaista?
- Tiina...
takia itse kirjoitti:
petit,mikä siinä oli niin monimutkaista?
olen erittäin vaiheessa siitä mikä on pettämistä, mikä ei, vai onko ylipäänsä mikään. Ehkä vain jättäminen vaikealla hetkellä. Mene ja tiedä.
Monimutkaiseksi asian tekee se, ettei toisen tekemisiin voi suoraan vaikuttaa. Kumppani on mitä on ja tekee omat ratkaisunsa pidän minä niistä vai en. Sama tietysti toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099