Vahannan ratsastuskoulu Ylöjärvi?

Ponyrider

Voisiko joku siis kertoa tuosta tallista? Olen vaihtamassa sinne ja haluaisin tietoa tunneista ja opettajista. Onko ilmapiiri kiva? Totteleeko hevoset ja ponit? Autetaanko satulavyön kiristyksessä ja jalustimien laitossa? Kannustaako opettajat? Autetaanko varusteet selkään? Auttakaa pliis!

15

6446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen ratsastaja

      talli sijaitsee hyvässä paikassa. kuulema sielä on täyttä on. minusta se on kallis pikka irtotunti 25€ ja kymmenen kortti 220€. hevoset vaihtuvat monesti. opetjatkin vaihtuvat. osittain hyvä asija ja osittain huono. ilmapiiri on hyvä. hvoset ja ponit tottelevat, mutta yleensä säikkyvät kevään aikana maneesissa.
      onnea sinne jos aijot mennä sinne.
      p.s. tunnit ovat yleensä samanb laisija.
      entinen ratsastaja

      • Vahannan Ratsastuskoulun ra...

        Vahanta upea paikka.Hevoset on todella kilttejä mutta kokemallekin ratsastajalle luonnetta riittää


    • vahantalainen

      Voin kertoa. Vahannan ratsastuskoulu on oikein mukava paikka ja hevoset osaavia. Opettajat ovat oikein mukavia. Ja opettavat aina tason mukaan. Tunteja on joka tasoiselle ja ikäiselle. On koulu-, että estepainotteisia yleis-, ja alkeis ryhmiä. Ratsastuskoulumme hevoset ovat osaavia ja jokaiseen mieleen varmasti löytyy se oma suosikki :) Poneja on pieniä ja isoja ja hevosia juuri hevosmittoihin kasvaneesta aina n.180cm asti ja kaikkea siltä väliltä. Tallimme isommat auttavat pienempiä,mutta pitää myös uskaltaa tulla kysymään jos on avun tarpeessa.Opettajat vaativat vaativissa ryhmissä enemmän mutta palkitsevat aina onnistumisen mukaan. Kuten jo mainitsin apua saa kun tulee vain pyytämään. Alkeisryhmissä on aina joku kanssasi ponia tai hevosta kuntoon laitossa.

      • Vahannassa ratsastava

        Vahanta on ainakin omasta mielestäni aivan ihana paikka aloittaa, itse aloitin kolme vuotta sitten vahannassa ja nopeasti opin kaikki tärkeimmät jutut ja nykyään hyppelen 90-100 ratoja. apua saa kunhan uskaltaa kysyä, ilmapiiri on ivan mahtava ja itse olen monta ystävää saanut :) Ponit ja hevoset todella mahtavia, mutta vahvempia persooniahan aina löytyy, mutta ei ikinä opi ratsastamaan jos menee aina kaikilla enkeleillä.? Opettajat todella mukavia ja omistaja aivan ihana ihminen


      • vahannas ratsastava
        Vahannassa ratsastava kirjoitti:

        Vahanta on ainakin omasta mielestäni aivan ihana paikka aloittaa, itse aloitin kolme vuotta sitten vahannassa ja nopeasti opin kaikki tärkeimmät jutut ja nykyään hyppelen 90-100 ratoja. apua saa kunhan uskaltaa kysyä, ilmapiiri on ivan mahtava ja itse olen monta ystävää saanut :) Ponit ja hevoset todella mahtavia, mutta vahvempia persooniahan aina löytyy, mutta ei ikinä opi ratsastamaan jos menee aina kaikilla enkeleillä.? Opettajat todella mukavia ja omistaja aivan ihana ihminen

        vahanta on ihana talli siis aivan upea siisti


    • Ratsastaja-98-LateE

      Minulla on sama ongelma, en ole koskaan vahannalla käynyt, mutta halusin sinne mennä kyl ratsastaan ja näin (; Siellähän lukee et Kymmenen kerran kortti on 250e, vai onko se muuttunu 220e ?
      :D toivottavasti vastaatte

    • jepuj

      No itse käyn juuri vahannanratsastuskoululla niin tiedän todella hyvin. No vahannassa on ilmapiiri on todella kiva. Melkein kaikki tuntee toiset. Hoitajat ovat innokkaita hoitamaan hevosia ja hevoset ovat hyvässä kunnossa. No tottelee! onhan niitä hevosia joita saa ratsastaa eikä vain matkustella mutta siinä kehittyy. No ratsastuksen ope kiristää alussa aina satulavyöt. Joo vahannassa on todella kivoja opettajia jotka auttavat ja kannustavat. Siellä oppii meinaan nytkin kilpailen jo 90cm luokissa vaikka olen vasta ratsastanut 5vuotta.

    • En suosittele

      vahanta on kauhee paikka hevosia ja ihmisiä myöten. ratsastin ennen vahannass mutta lopetin huonon opetuksen vuoksi. tehdään koko ajan samoja asioita eikä melkein koskaan opetella uutta. yksi ratysastuksen opettaja kerran heitti hevoseni päälle turvetta, koska se ei liikkunut ja siellä turpeen seassa oli sitten kivi...
      Kannattaa harkita jotain muuta paikkaa vaikka vahannassa hienot tilat toki on, mutta hevoset siellä on jotain niin kamalaa potkivat ja purevat. Yhdellä tunnilla 3 hevosta alkoi ontua. Eli minä en pidä tätä paikkaa todellakaan hyvänä.

      • Anonyymi

        Sanoit ettei koskaan opeteta uusia asioita niin sun pitää mennä erilaisille tunneille niin opit uutta ja hevoset ja Ponit on aivan mahtavia eikä tee tuollaista!


    • vahantalainenmyös

      Nykyään vahannan hinnat on 280 euroa 10 kertaa mutta se on sen arvoista! olen saanut niin monta ystävää ja kehittynyt huomattavasti. Tunnit on aina tietenkin alussa toistoa jotta ratsastajat omaksuu sen asian ja sitten siirrytään seuraavaan asiaan. Itekkin yhessä vaiheessa mietin miks ratsastetaan tunnilla aina samoja juttuja mutta sitten meidän tunnit jakso vaihtui ja yhtäkkä hypätäänkin jo korkeita ja koulukiemurat ei olekkaan vain tätä ns."istumista" jolta se voi joskus tuntua. jos vaan jaksat yrittää ja keskittyä tunneilla niin opettajakin sen näkee ja palkitsee siitä! PARAS TALLI!

    • ratsastaja_vahannasta

      Itse olen käynyt ratsastamassa kyseisellä tallilla ja pidän! Siellä on hevosia ja poneja laidasta laitaan. On helppoja ja on vaikeita, mutta taidot vain kehittyy jos ratsastaa vaikeilla. Opettajat on todella mukavia ja kannuatstavaisia. Melkein kaikki tuntevat toisensa. Poneilla ja hevosilla on hoitajat joilta voi kysyä apua tarvittaessa!

    • Anonyymi

      Itsekin menen aloittamaan sinne maanantaina ekaa kertaa. Olen harrastanut yksityis tallilla 4-5 vuotta ja nyt menen sinne💗🐎

    • Anonyymi

      Ell

    • Anonyymi

      Ella

    • Anonyymi

      Ellla

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe