Moi, Bulleriina ja muut!
Ootteko vielä mukana?
Olen 168 cm pitkä ja paino on n. 82,5 kg (vaaka oli viime kerralla väärässä asennossa lattialla).
Kävin eilen terkkarilla hakemassa vinkkejä laihduttamiseen. Kasviksia rupeen nyt syömään
enemmän ja vähemmän muuta. Lenkkeilyä alan lisäämään ainakin kahteen kertaan viikko. Menen
tänään käymään kuntosalilla ja toivottavasti siitäkin tulee tapa.
Mulla on kolesteroli vähän koholla (6,7), joten
ruokavalioon on tullut jo siitäkin syystä kiinnitettyä huomiota. Silti en ole vielä laihtunut yhtään.
Tsemppiä teille kaikille. Olis kiva kirjotella
vähän useemminkin kuulumisia kuin perjantaisin.
TEHOTYTÖT vko 1
5
483
Vastaukset
- nyt lähtee
Hyvää perjantaita, kanssalaihduttajat!
olipa hyvä että liljami laittoi uuden ketjun, ehdin sitä jo vähän odotellakin...:) itsellä painonpudotus etenee kohtuu hyvin, taas maanantaista kilo tullu alaspäin ja olo mahtava, jipii :) nyt siis yhteensä lähteny 6 viikossa 8,5 kiloa ja täytyy sanoa, et olo ei oo ennen laihduttaessa ollut näin hyvä; se on siis täysin oman pääkopan sisällöstä kiinni. itselleni on ollut lottovoitto hyväksyä se periaate, että tämän projektin kanssa menee nyt useampi kuukausi, joten voi hyvällä mielellä herkutellakin silloin tällöin...ai niin, mun pituus on siis se 170cm ja lähtöpaino oli hurjat 96,4 killoo, nyt tänä aamuna tasan 88 kg. eli onhan tota matkaa vielä (tavoite 65 kg), mut kyllä tässä vaiheessa alkaa jo vaatteistakin huomaamaan pientä kutistumista :) tänään ja huomenna juhlitaan sitten ankarasti pikkujouluja, joten nyt en kyllä aio laskea yhtään kaloria! hyvää viikonloppua kaikille ja minunkin mielestäni voidaan vaihtaa useamminkin kuulumisia!
-Sanna-- nodame-
-Sanna-,
millä tavoin aloiti laihdutuksen ja mitä tapoja muutit? Ja mitä liikuntamuotoja käytät? Sinulla kuitenkin hyvin lähtenyt tuo painonpudotus käyntiin ja ajattelin, että jos voisit jotain vinkkiä antaa niin itsekin kokeilisin. :) - -Sanna-
nodame- kirjoitti:
-Sanna-,
millä tavoin aloiti laihdutuksen ja mitä tapoja muutit? Ja mitä liikuntamuotoja käytät? Sinulla kuitenkin hyvin lähtenyt tuo painonpudotus käyntiin ja ajattelin, että jos voisit jotain vinkkiä antaa niin itsekin kokeilisin. :)No moi taas!
Nyt on sitten pikkujoulut taas juhlittu ja kankkunen tuntuu vieläkin juilivan päätä, kun nyt pääsis äkkiä töistä nukkumaan...:) Kysyit mun pudotuksesta...Pääasiallisesti oon pyrkiny syömisissäni katsomaan vähän mitä nassuuni vedän, oon myös tietoisesti vähentänyt hiilareiden määrää, en kuitenkaan kokonaan! mulle näyttää toimivan parhaiten ns. 50/50, eli proteiinia puolet ja hiilareita puolet, jos aatellaan esim.ennen saatoin syödä aamulla 2 ruisleipää, niin nykyään syön 1 leivän ja kananmunan. aloin myös syödä lisäproteiinia yhden annoksen päivässä, tekee hyvää saliharjoittelun kanssa. ja sitten ne rasvat...mulle oli oikeesti järkytys huomata miten hyvin esim. aineenvaihdunta toimii, kun lisäät ruokavalioosi hyvää rasvaa! nykyään lorauttelen neitsytrypsiöljyä vähän joka ruokaan ja vatsa toimii moitteettomasti eikä paino nouse, päinvastoin...toki pitää rasvan käyttössäkin muistaa kohtuus. muutenpa en sitten rasvoja paljon käytäkään, vaan pyrin valitsemaan aina keveämmän vaihtoehdon. haluan myös korostaa, etten ole millään atkinsin dieetillä, en siis välttele hiilareita kokonaan, vaikkakin perunaa en juuri syö. mielestäni urheilusta menee maku jos jätät hiilarit kokonaan pois, silloin ei oikein tahdo jaksaa kunnolla.
Kysyit vielä urheilulajeista joita harrastan. Olen aina ollut kohtuullisen kova liikkumaan, joten peruskunto pohjalla ennen laihdutusta oli ihan ok. Nyt olen pyrkinyt käymään salilla 3 kertaa viikossa, siihen lisäksi vielä muutaman jumpan ja/tai lenkin. liikun siis aika paljon mutta olen varma ,että vähemmälläkin liikkumisella tuloksia tulee.
Eli siis tämmönen sepostus, toivottavasti tästä on sinulle edes jotakin apua tai yleensäkään saat edes jotakin selvää :) kyllä se siitä lähtee, kovat tsempit muillekin painonpudottajille! - Annas
-Sanna- kirjoitti:
No moi taas!
Nyt on sitten pikkujoulut taas juhlittu ja kankkunen tuntuu vieläkin juilivan päätä, kun nyt pääsis äkkiä töistä nukkumaan...:) Kysyit mun pudotuksesta...Pääasiallisesti oon pyrkiny syömisissäni katsomaan vähän mitä nassuuni vedän, oon myös tietoisesti vähentänyt hiilareiden määrää, en kuitenkaan kokonaan! mulle näyttää toimivan parhaiten ns. 50/50, eli proteiinia puolet ja hiilareita puolet, jos aatellaan esim.ennen saatoin syödä aamulla 2 ruisleipää, niin nykyään syön 1 leivän ja kananmunan. aloin myös syödä lisäproteiinia yhden annoksen päivässä, tekee hyvää saliharjoittelun kanssa. ja sitten ne rasvat...mulle oli oikeesti järkytys huomata miten hyvin esim. aineenvaihdunta toimii, kun lisäät ruokavalioosi hyvää rasvaa! nykyään lorauttelen neitsytrypsiöljyä vähän joka ruokaan ja vatsa toimii moitteettomasti eikä paino nouse, päinvastoin...toki pitää rasvan käyttössäkin muistaa kohtuus. muutenpa en sitten rasvoja paljon käytäkään, vaan pyrin valitsemaan aina keveämmän vaihtoehdon. haluan myös korostaa, etten ole millään atkinsin dieetillä, en siis välttele hiilareita kokonaan, vaikkakin perunaa en juuri syö. mielestäni urheilusta menee maku jos jätät hiilarit kokonaan pois, silloin ei oikein tahdo jaksaa kunnolla.
Kysyit vielä urheilulajeista joita harrastan. Olen aina ollut kohtuullisen kova liikkumaan, joten peruskunto pohjalla ennen laihdutusta oli ihan ok. Nyt olen pyrkinyt käymään salilla 3 kertaa viikossa, siihen lisäksi vielä muutaman jumpan ja/tai lenkin. liikun siis aika paljon mutta olen varma ,että vähemmälläkin liikkumisella tuloksia tulee.
Eli siis tämmönen sepostus, toivottavasti tästä on sinulle edes jotakin apua tai yleensäkään saat edes jotakin selvää :) kyllä se siitä lähtee, kovat tsempit muillekin painonpudottajille!Nyt lähtee kyllä mun kilot. Jos joku voisi pari kertaa viikossa udella multa kuulumisia? En ole uskaltanut yli vuoteen vaa'alle, mutta noin 185cm/125kg. Lupaatteko tsempata ja potkia tähän läskiperseeseen?
- -Sanna-
Annas kirjoitti:
Nyt lähtee kyllä mun kilot. Jos joku voisi pari kertaa viikossa udella multa kuulumisia? En ole uskaltanut yli vuoteen vaa'alle, mutta noin 185cm/125kg. Lupaatteko tsempata ja potkia tähän läskiperseeseen?
Täältä saat kyllä haluamasi tsempin; muista vaan laittaa viestiä niin jaetaan kokemuksia! Aloittaminen on aina hankalinta, mut kun vauhtiin pääsee niin se onkin sitten kiloille kyytiä...:)
Oikein isot tsempit sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793