kokemuksia Yasmine-pillereistä

Nimetön

minkälaisia kokemuksia on kyseisestä pillerimerkistä??

8

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pampula

Itselläni on positiivisia kokemuksia kyseisistä pillereistä. Olen syönyt niitä vuoden verran ja hyvin menee. Ainut ongelma oli niiden syömisen aloittamisessa, jolloin minulla esiintyi pientä tiputteluvuotoa kuukauden ajan (ensimmäisen levyn ajan). Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia, kunhan vain muistaa ottaa napin oikeaan aikaan :) Pillereiden aloittamisen jälkeen olen kärsinyt huomattavasti vähemmän finneistä ja muista iho-ongelmista.Suosittelen kyllä lämpimästi, sillä uskon ainakin että poikaystäväsi on tyytyväinen päätökseesi aloittaa pillerit... ;)

• oikeasti...

Miten ihmeessä voit suositella jotakuta käyttämään tiettyjä pillereitä, kun et voi yhtään tietää miten hänen kroppansa reagoi kyseiseen pilleriin? Jos sinulle ei ole mitään erikoisia oireita tullut, niin voitko taata ettei niitä tule kenellekään muullekaan?

Onpa taas typerää.

• Nabelbong
        oikeasti... kirjoitti:

Miten ihmeessä voit suositella jotakuta käyttämään tiettyjä pillereitä, kun et voi yhtään tietää miten hänen kroppansa reagoi kyseiseen pilleriin? Jos sinulle ei ole mitään erikoisia oireita tullut, niin voitko taata ettei niitä tule kenellekään muullekaan?

Onpa taas typerää.

Tottakai pillerit vaikuttaa eritavoin eri kroppaan, itsestäänselvä asia.

Itse käytin (ja vielä tällähetkelläkin... viimoset menossa) Yasminia puolisentoista vuotta, vuoden käytön jälkeen alkoi esiintyä alavatsakipua ja kuukautiskipuja. Joku nelisen kk aloittamisen jälkeen lihoin viis kiloa, siihen onneksi jäänyt...

Olen kyllästynyt sivuvaikutuksiin joten päätin vaihtaa eri menetelmään. Organonin pillereitä olen myös kokeillut ja niistä vuorostaan hävisi seksihalut kokonaan.

Kokeilemalla se selviää mikä sopii parhaiten. Lääkäri osaa kyllä suositella millä pääset alkuun :)

• pampula
        Nabelbong kirjoitti:

Tottakai pillerit vaikuttaa eritavoin eri kroppaan, itsestäänselvä asia.

Itse käytin (ja vielä tällähetkelläkin... viimoset menossa) Yasminia puolisentoista vuotta, vuoden käytön jälkeen alkoi esiintyä alavatsakipua ja kuukautiskipuja. Joku nelisen kk aloittamisen jälkeen lihoin viis kiloa, siihen onneksi jäänyt...

Olen kyllästynyt sivuvaikutuksiin joten päätin vaihtaa eri menetelmään. Organonin pillereitä olen myös kokeillut ja niistä vuorostaan hävisi seksihalut kokonaan.

Kokeilemalla se selviää mikä sopii parhaiten. Lääkäri osaa kyllä suositella millä pääset alkuun :)

No niin, tietenkin jokainen reagoi eri tavalla.. Sen takia pillereitä ei ilman reseptiä saakaan, sillä lääkärit haluavat varmistaa että kyseinen tuote sopii juuri sinulle ja tarvittaessa merkkiä vaihdetaan. Itse aluksi epäröin pillereiden aloittamista, mutta lääkärin ohjeilla ja suosituksilla muutin mieleni.. Menin vastaanotolle ihan eri asioissa kuin pillereiden hankinnan takia, mutta lääkäri suositteli minulle niiden aloitusta ja teki tarvittavat tutkimukset (papa).. Resepti lojui laatikossa lähes puoli vuotta ennen kun aloitin niiden käytön, mutta päivääkään en ole katunut.. Jos pillereiden käyttö aiheuttaa jotain ongelmia, apu on helposti saatavissa, terkkarilta tai lääkäriltä..

• !!!

Kokemukseni kyseisistä pillereistä on hyvä. Akoitettua niiden käytön minulle ei ainakaan lisäkiloja tullut eikä muitakaan oireita. Nyt kuitenkin vuoden verran Yasmineja käytettyäni haluan kokeilla uutta Yasminelle merkkiä, niissä on vielä vähemmän hormonia kuin Yasminessa. Reseptikin minulla jo niihin on.Jos jollain on kokemuksia Yasminelleista niin haluaisin kuulla niistä.
      Tosin aina täytyy ottaa huomioon että jokainen merkki saattaa reagoida eri naisilla eri tavalla ja tuoda esiin erilaisia oireita tai sivuvaikutuksia.

• Miu^^

Mulle ei oikein Yasminet sopinu. Hiukset alkoi lähteä päästä ja iho meni huonoon kuntoon. Nyt kokeilen toista merkkiä.

• negatiivisia

että positiivisia kokemuksia. Iho oli hyvässä kunnossa ja sitä kaipaan kaikkein eniten sekä kuukautiset tulivat tunnin tarkkuudella.. Mutta kun paikat kuivui ja ärtyi niin paljon että yhdyntä teki kipeää jopa liukkarin kanssa oli pakko lopettaa. Hiivasientäkin pukkasi, ei niin usein kuin melianen aikaan mutta kuitenkin. Kun lopetin, alkoivat seksihalut pikkuhiljaa lisääntyä, varmasti osittain ainakin siksi ettei alapäässä ollut ongelmia.

• oWo

millon alkaa ehkäisy vaikuttaa?

oon seittemän päivää syöny ja nyt jo vois vihdoin ilman kondomia kokeilla. (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      102
      4867
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1353
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe