Olen jo pidemmän aikaa haeskellut vaatekaupoista satiinisia yöhousuja, siis lyhyt lahkeisia(shortsimalli), mutta mistään ei ole oikein löytynyt. Onko tietoa mistä Tampereen seudulla vois tällaiset löytää? Haluaisin ihan tavalliset yksiväriset, ei mitään ylimääräisiä hörhelöitä. Ja siis mieluiten pelkät shortsit, ei yläosaa samalla.
yö-satiinishortsit, mistä löytää?
3
471
Vastaukset
- Nanna-Manna
Pelkkiä uniasun nimellä myytäviä satiinishortseja tuskin edes valmistetaan, aina niissä on yläosa mukana vaikka sitä ei haluaisikaan. Ja lisäksi valtaosa on typerän koristeellisia ja huonolaatuisia.
Itselläni on jemmassa parit Adidaksen ja Diadoran urheilushortsit jotka ovat kiiltävää satiinia, hankittu joskus 90-luvulla. Lisäksi löysin kirpparilta kahdet Umbron satiiniset futis-shortit. Näissä on kaikissa sisällä puuvillaiset pikkarit. Ihanat yöhousut!! Ja Ukkokin tykkää niistä mulla enemmän kuin tavallisista pitkistä yöpaidan housuista.
Koitapa penkoa kirppareita. Sieltä voisi löytyä satiinisia futis-shortseja tai urheilushortseja. Niitä kun ei valitettavasti uusia enää taideta myydä, ainakaan suomessa.
Itse ostin sellaiset uutena Anttilasta joskus 90-luvun puolessa välissä...
Tai jos osaat ommella niin osta satiinia ja neulo itse! Saat tehtyä sellaiset kuin haluat.- sileää satiinia
Elloksella on Puma Stripe nimisiä kiiltäviä urheilushortseja joissa on verkkovuori. Nämä on uutena myytävistä lähimpänä noita vanhoja hyviä nailonsatiinisia urheilushortseja :)
- ............
...näin sellaisia!Mielestäni myynnissä ilma yläosaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708