Lihavan naisen moralisointi

Nimetön

Tutustuin naiseen netissä ja ehdittiin vaihtaa aika paljon meilejä, tekstiviestejä ja keskustella puhelimessakin. Nainen kertoi harrastavansa kävelyä ja uintia säännöllisesti minkä kuulin ilolla sillä itsekin urheilen tai vähintään liikun melkein päivittäin.

Noh, sitten hän lähetti minulle kuvansa; arvioisin että ylipainoa oli sellaiset 20-30 kiloa. Ilmoitin hänelle kohteliaasti että minusta tuntuu etten voisi tuntea häntä kohtaan mitään ystävyyttä enempää. Siitähän alkoi hirveä moralisointi kuinka olenkin täysin pinnallin ihminen joka ei näe ihmisen sisälle. En edes jaksanut vastata hänen viesteihinsä, mutta aina silloin tällöin v.loppu öisin vieläkin pukkaa samanlaista moralisointia.

Siis ymmärtäkää nyt lihavat ihmiset ettei se ole pelkkää pinnallisuutta jos odottaa toisen pitävän huolta itsestään. Sitä kuitenkin haluaisi parinsa elävän suurin piirtein samanlaista elämää. Jos itse urheilen ja syön terveellisesti niin enhän minä ole lähellekään samalla aaltopituudella minkään mätisäkin kanssa. Kiitos ja anteeksi avautumiseni, mutta välillä ottaa päähän kun täältäkin saa lukea lihavien moralisointia. Epäterveellisesti elävien kannattaa etsiä pari toisesta samanlaisesta!

43

4430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassoota

Oho!
      Kyllähän mieleeni luikahti, että kyllä taisit tehdä aika hätäisen johtopäätöksen.
      Ymmärrän kuitenkin, että ulkonäkö on tärkeä seikka, mutta jos olisit tutustunut häneen, niin ehkäpä olisit nähnyt "läskien lomasta prinsessan".

• Alfarooomeo

Paskapuhetta. Pulleroille täytyy näyttää kaapin paikka. Mikä on sen ärsyttävämpää kuin baarissa itsensä nousuhumalaan juonut pullero joka yrittää iskeä itselleen "rotumiestä". Asiassa on sekin ongelma, että yleensä nämä eivät usko vaikka niitä kuinka potkisi pois, hyvä etteivät vain innostu lisää. Kaikkien naisten täytyisikin ymmärtää se, että hakisivat lähinnä itseänsä lihavampaa seuraa. Näin olisi helpompaa meillä hoikilla tuolla baanalla.

• miten joku
        Alfarooomeo kirjoitti:

Paskapuhetta. Pulleroille täytyy näyttää kaapin paikka. Mikä on sen ärsyttävämpää kuin baarissa itsensä nousuhumalaan juonut pullero joka yrittää iskeä itselleen "rotumiestä". Asiassa on sekin ongelma, että yleensä nämä eivät usko vaikka niitä kuinka potkisi pois, hyvä etteivät vain innostu lisää. Kaikkien naisten täytyisikin ymmärtää se, että hakisivat lähinnä itseänsä lihavampaa seuraa. Näin olisi helpompaa meillä hoikilla tuolla baanalla.

voi olla täysherneaivoinen..

• köh, köh
        Alfarooomeo kirjoitti:

Kaikkien naisten täytyisikin ymmärtää se, että hakisivat lähinnä itseänsä lihavampaa seuraa. Näin olisi helpompaa meillä hoikilla tuolla baanalla.

--> tarkoitit varmaan myös, että
        'kaikkien miesten täytyisikin ymmärtää
        hakea lähinnä itseään lihavampaa seuraa.Näin olisi helpompaa meillä hoikilla tuolla baanalla.'

• kiribati

etsimään seuraa sieltä harrastusten parista niin välttyy noilta ikäviltä yllätyksiltä.

• lilly58

kumpikin niistä ns. pullukoita, saa seuraa kenestä vaan,joten eipä siinä kilot paljon haittana ole. Ja ihan hoikkia, normaaleja miehiä ovat.Joten sanon taas kerran, että jos anorektikon haluaa, niin paras ilmoittaa ajoissa. Ja että ihminen kiloistaan huolimatta voi olla ihan fiksu!

• Kysy!
        lilly58 kirjoitti:

kumpikin niistä ns. pullukoita, saa seuraa kenestä vaan,joten eipä siinä kilot paljon haittana ole. Ja ihan hoikkia, normaaleja miehiä ovat.Joten sanon taas kerran, että jos anorektikon haluaa, niin paras ilmoittaa ajoissa. Ja että ihminen kiloistaan huolimatta voi olla ihan fiksu!

lihava ihminen siis. Eivät kaikki ole ylipainoisia holtittoman elämäntavan takia. Reilumpaa kuin alkaa änkyttää, on kysyä hienotunteisesti, kuinka toinen voi, onko ongelmia tms. JOS siis kiinnostaa, noin muuten. Sen voi tehdä nätisti.

Meillä on niin rankat ulkonäköpaineet nykyään, että varmaan läpi luettavasta kritiikistä seuraa ylilyöntejä.

Mutta tietysti, jos toisen fyysinen olemus kertakaikkiaan pistää vastaan, sitten niin on.

SENKIN voi ilmaista hienosti. Ehkä niin teitkin, eikä sille sitten mitään voi.

• kjnep
        Kysy! kirjoitti:

lihava ihminen siis. Eivät kaikki ole ylipainoisia holtittoman elämäntavan takia. Reilumpaa kuin alkaa änkyttää, on kysyä hienotunteisesti, kuinka toinen voi, onko ongelmia tms. JOS siis kiinnostaa, noin muuten. Sen voi tehdä nätisti.

Meillä on niin rankat ulkonäköpaineet nykyään, että varmaan läpi luettavasta kritiikistä seuraa ylilyöntejä.

Mutta tietysti, jos toisen fyysinen olemus kertakaikkiaan pistää vastaan, sitten niin on.

SENKIN voi ilmaista hienosti. Ehkä niin teitkin, eikä sille sitten mitään voi.

No joo. Useimmat ovat kuitenkin lihavia ihan omien elintapojensa
        seurauksena, eivätkä minkään sairauden takia.

Suuri osa ihmisistä kuitenkin pitää normaalipainoista
        keskimäärin viehättävämmän näköisenä kuin vastaavan näköistä
        ylipainoista. Normaalipainoinen taas on eri asia kuin anorektikko.

Kumpi sitten on parempi:

- Sanoa (valehdella) toiselle että hän ei vain ole muuten
        "oikean" tyyppinen, vai

- Sanoa suoraan, että hän ei fyysisesti viehätä?

Kyllähän ihmiset muutenkin valikoivat kumppaneitaan jonkinlaisten
        fyysisten ominaisuuksien perusteella, esim. kasvojen,
        hiusten (kalju vai ei), pituuden yms. Kyllä se ulkonäkö
        ainakin tutustumisvaiheessa vaikuttaa, vaikka sen perusteella
        ei lopullista valintaa tehdäkään.

• tämä ent.deittisi.

Kaikki ihmiset eivät ole ylilihavia holtittoman elämäntavan takia; siihen voi olla fysiologisetkin syyt. Mikset kysynyt - senkin voi tehdä nätisti.

Ulkonäköpaineet ovat hirveän kovat, toisen olemukseen puuttuminen voi hyvin aiheuttaa ylilyöntejä.

Mutta, jos toisen olemus kerta kaikkiaan pistää vastaan, sitten on niin. EEi sille mitään voi. Senkin voi ilmaista hienotunteisesti, loukkaamatta, ja ehkä niin teitkin. Sen jälkeen et asialle mitään mahda. Mielipide.

• 176/61 Woman

Täysin ymmärettävää, että reagoit noin tilanteeseen.
      Rehellinen olit tehdessäsi hänelle kantasi selväksi.
      Se on hänen häpeänsä ellei ymmärrä,
      tavallaan omaa parastaankin tässä asiassa.
      Itse elän myös noin kuten sinä, eli liikun ja syön terveellisesti.
      Enkä haluaisi toisenlaisiin elämäntapoihin tottunutta ihmistä,
      muuksi kuin ystäväksi.
      Siitä ei tule nimittäin muuta kuin sanomista,
      jos tälläisen kanssa muuta yrittää.
      Olen myös sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät välitä itsestään,
      eivät välitä muistakaan aidosti.
      Minusta on surullista katsella itseään laiminlyöviä ihmisiä(nuoriakin)
      Meillä on vain tämä yksi elämä ja yksi keho.
      Miksi emme siis pitäisi siitä hyvää huolta ja näin nauttisi elämästä.
      Miksi pilata elämä tupakoinnilla, alkoholilla tai
      kerätä ylipainoa väärillä ruokatottumuksilla?
      Pysy samoilla linjoilla, niin pysyn minäkin.

• Nimetön

Niin ja, vaikka se kuulostaa kliseeltä niin "Terve mieli, terveessä ruumiissa".
        Kyllä se vaikuttaa paljon henkisiin asioihin tuo fyysinen puoli. Jos ihminen, vaikka harrastaa jotain urheilulajia monta kertaa viikossa, niin harvoille se on pelkästään sen ulkönäön vuoksi, vaan se on tavallaan tapa ajatella.

• Barbie

onko mieleesi koskaan juolahtanut, että ihmisellä voi olla ylipainoonsa muitakin syitä kuin se, ettei viitsi tai välitä terveellisista elämäntavoista. Et varmastikaan myöskään seurustelisi ihmisen kanssa, joka sairastaa jotakin pitkäaikaissairautta. Muista siis tehdä Täydellinen Kartoitus ikävien yllätysten varalta ennenkuin alat treffailemaan ketään.

• Mätisäkille

Tämän on pakko olla provo. Ei voi olla olemassa noin yksinkertaista ihmistä. Tai jos on, sinun herra mätisäkki, kannattaisi kasvattaa vähän henkistä kanttiasi.
      Luulen, että tämän ap. kirjoittajaherran oma vyötärönympärys lienee parin metrin paikkeilla. Ja että hänen housunsa roikkuvat polvissa perserako vilkkuen.

• sairas pullukka

Oletko hiukan yksinkertainen, vai etkö ole tietoinen siitä, että lihavan ei tarvitse syödä epäterveellisesti ollakseen lihava. Lihavuus voi myös olla sairaus.

Eli itselläsi on aivan vääristynyt mielikuva lihavuudesta, jos urheileva pullukka ei kelpaakaan kun mielikuvasi laittaa hänet heti mässäämään.

Toivottavasti tiedät mitä aitous tarkoittaa....tai toisaalta onko sillä väliä, kyllä sinunkin kaltaisille se omansa löytyy, valitettavasti....

• En edes katsele urheilua

Tuskin kukaan ylipainoinen on sinusta kiinnostunut. Minua ei ainakaan kiinnosta urheilijat vähääkään. Ihmisillä on vähän eri käsitys tuosta itsestään huolehtimisesta, toisille se on himourheilua säännöllisesti ja toisille silloin tällöin vähempikin riittää eikä silti vielä tunne etteikö itsestään huolehtisi. Minä käsitän itsestään huolehtimattoman ihmisen puliukkona tai akkana joilla on vain itsetuho. Saattaahan sitä ylipainoiset olla hieman laiskempia boheemeja, käyttävät enemmän aivojaan kuin ruuumistaan. Pyydä heti kuva ja jos et saa niin siirry seuraavaan sillä jos olet noin paino kammoinen niin eikö sinua itsekkin harmita olla noin tyly ihmisille? Itse kyllä häpeisin sinuna käyttäytymistäsi.

• Nimetön

seuraa urheilua, mutta harrastan erittäin aktiivisesti.

"käyttävät enemmän aivojaan kuin ruuumistaan" Mahtaakohan ihan noin olla. Mitä itse tunnen joitakin erittäin lihavia, niin yleensä heidän ajattelumaailmansakin hyvin kapea. Itsellä ainakin alkaa ajatukset kulkemaan erittäin liukkaasti, kun saan annokseni urheilua ja siinä samassa raitista ilmaa. Tiedän olevani suht. ns. maalaisjärkinen ihminen, eikä äo:nikään testien mukaan matala ole.

Alkuun tuo kuntoilu vaatii työtä. Mielestäni kun sen työn pystyy tekemään niin näyttää itsestään paljon henkistä kanttia. Itsellänikin nykyään kaiken muotoinen liikuntaa on jo päivittäinen nautinto.
        Mielestäni naisella pieni lihavuus on kaunista, mutta järkyttävään ylipainoon en voi tuntea millään mitään vetoa.

Kyllä mun mielestä on nykyaikana hienoo jos pystyy sanomaan asiat suoraan, mutta nätisti. Kaikki kun pitäis sanoa jollain vitun kiertoilmuksilla. Mun mielestä oli suht nätisti sanottu, että ei tunne seksuaalista kiintymystä toisen ulkonäköön. puhuu ainakin totta. On niin helppoo olla vastaamatta toisen viesteihin tai sanoa, että ei "ehdi" kirjoitella toisen kanssa. Jääkö siitä sitten hyvä mieli???

• Huomasin sen jo
        Nimetön kirjoitti:

"käyttävät enemmän aivojaan kuin ruuumistaan" Mahtaakohan ihan noin olla. Mitä itse tunnen joitakin erittäin lihavia, niin yleensä heidän ajattelumaailmansakin hyvin kapea. Itsellä ainakin alkaa ajatukset kulkemaan erittäin liukkaasti, kun saan annokseni urheilua ja siinä samassa raitista ilmaa. Tiedän olevani suht. ns. maalaisjärkinen ihminen, eikä äo:nikään testien mukaan matala ole.

Alkuun tuo kuntoilu vaatii työtä. Mielestäni kun sen työn pystyy tekemään niin näyttää itsestään paljon henkistä kanttia. Itsellänikin nykyään kaiken muotoinen liikuntaa on jo päivittäinen nautinto.
        Mielestäni naisella pieni lihavuus on kaunista, mutta järkyttävään ylipainoon en voi tuntea millään mitään vetoa.

Kyllä mun mielestä on nykyaikana hienoo jos pystyy sanomaan asiat suoraan, mutta nätisti. Kaikki kun pitäis sanoa jollain vitun kiertoilmuksilla. Mun mielestä oli suht nätisti sanottu, että ei tunne seksuaalista kiintymystä toisen ulkonäköön. puhuu ainakin totta. On niin helppoo olla vastaamatta toisen viesteihin tai sanoa, että ei "ehdi" kirjoitella toisen kanssa. Jääkö siitä sitten hyvä mieli???

Vetoa et tuntea kenenkään. Vaikka olisit kuinka laiha ja vetävä näköinen niin siltikin olet yksinäinen ressukka. Kuka tahansa voi lihoa elämän varella tai muuta vastoinkäymistä voi tulla. Oletko todella luotettava ihminen jos heti vastoinkäymisten jälkeen jätät kumppanisi?

Ulkonäön perusteella ihmisen valitsevaan en luottaisi pätkääkään. Näin on suhteen ulkopuolisia rakastajia ja rakastajattajia jotka elävät kylmässä suhteessa. Chattailyssä olen nähnyt monia miehiä jotka hakevat lämpöä kun nainen on kylmä kuin kivi.

• yyyyyy
        Nimetön kirjoitti:

Kyllähän se on ihan tutkittu juttu, että alempien yhteiskuntaluokkien jäsenet ovat keskimäärin lihavampia kuin koulutetut/menestyjät. Toisinsanoen lihavat ovat ilmeisesti keskimäärin tyhmempiä kuin hoikat.

Ja sanoohan sen jo järkikin, ettei fiksu ihminen päästä itseään levähtämään muuta kuin sairauden tai masennuksen seurauksena.

• olet

vyöryn niskaasi saanut. Älä välitä, pidä omat mielipiteesi, sinulla on niihin oikeus. Parasta onkin valita samankaltainen kumppani kuin itse olet. Usko pois, niitäkin on vielä.

Itse olen nainen, enkä todellakaan jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Ja niitä on nykyään paljon.

Lihavat nousevat äkkiä barrikaadeille, ainakin täällä netissä. Kyllä se on silkaa saamattomuutta, että päästää itsensä lihoamaan liikaa, laiskan ihmisen merkki.

• miltei uskomaton ilmiö

Kun joku sanoo, ettei silmää ja mieltä miellytä reilu ylipaino, niin vedetään esiin joku kolmesta kortista:
        1) mielipiteen ilmaisija on itse sairaalloisen lihava
        2) sillä on varmasti joku harvinainen sairaus, että se lihoaa vaan
        3) "haluatko-sitten-anorektikon-vai-häh"?

Aiheuttaakohan se ylipainon kertyminen sitten kehityskulun taantumaa, kun keskustelussa käytettävät argumentit putoavat nelivuotiaan tasolle. "Itte oot!" ;D

• Hyvehän se on vaan

Ei sitä kaikkien tarvitse olla samanlaisia! Jos välttämättä ei ymmärrä erilaisuutta niin hakee vapaasti vain ihan samankaltaisen kuin itsekkin on. Virtuaalista kumppania hakevan olisi syytä jo lyödä vaatimukset heti pöytään sanan tarkasti ettei tule väärinkäsityksiä.

Saamattomilla on ihan samat ihmisoikeudet kuin vähemmän saamattomillakin. Painoo on vaikea pitää kurissa muuta kuin ankaralla liikunnalla ja ruokavaliolla, harvat pysyy kuosissaan ihan itsestään.

Miksi et jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä? Onko sinulla ymmärryksessä jotain vikaa? Minä ainakin ymmärrän niitä jotka haluavat pitää itsensä hoikkana ja ymmärrän niitäkin jotka eivät pysty tai haluakkaan. Jos joku luokittelee minut ulkonäköni mukaan laiskaksi niin siitä vaan...en häpeä olla ollenkaan laiska jonkun mielestä. Pahempaa vaikka jos olisin epärehellinen huijari joka tekee pahaa toisille.

Eihän ulkonäöllään kukaan mitään pahaa aiheuta kenellekkään ja täytyy olla aika ahdasmielinen ja suppea elämä jos noin pikkuasioihin viitsii takertua tai elämässä ei todellakaan ole itsellä mitään iloa hoikkuudesta huolimatta jos vaan aina jaksaa jauhaa toisten ulkonäöstä kun se ei mitään merkitse kuka mitäkin painaa.

• pikkuasiaa
        Hyvehän se on vaan kirjoitti:

Ei sitä kaikkien tarvitse olla samanlaisia! Jos välttämättä ei ymmärrä erilaisuutta niin hakee vapaasti vain ihan samankaltaisen kuin itsekkin on. Virtuaalista kumppania hakevan olisi syytä jo lyödä vaatimukset heti pöytään sanan tarkasti ettei tule väärinkäsityksiä.

Saamattomilla on ihan samat ihmisoikeudet kuin vähemmän saamattomillakin. Painoo on vaikea pitää kurissa muuta kuin ankaralla liikunnalla ja ruokavaliolla, harvat pysyy kuosissaan ihan itsestään.

Miksi et jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä? Onko sinulla ymmärryksessä jotain vikaa? Minä ainakin ymmärrän niitä jotka haluavat pitää itsensä hoikkana ja ymmärrän niitäkin jotka eivät pysty tai haluakkaan. Jos joku luokittelee minut ulkonäköni mukaan laiskaksi niin siitä vaan...en häpeä olla ollenkaan laiska jonkun mielestä. Pahempaa vaikka jos olisin epärehellinen huijari joka tekee pahaa toisille.

Eihän ulkonäöllään kukaan mitään pahaa aiheuta kenellekkään ja täytyy olla aika ahdasmielinen ja suppea elämä jos noin pikkuasioihin viitsii takertua tai elämässä ei todellakaan ole itsellä mitään iloa hoikkuudesta huolimatta jos vaan aina jaksaa jauhaa toisten ulkonäöstä kun se ei mitään merkitse kuka mitäkin painaa.

ei se ihan mikään pikkuasia loppupeleissä ole =)

• mitään :-)
        pikkuasiaa kirjoitti:

ei se ihan mikään pikkuasia loppupeleissä ole =)

No eihän kysymys olekkaan mistään pelistä, vai onko? Pelityypit hakekoon itsensä kaltaista seuraa samanlaista. Minä olen varmaankin harvinaislaatuinen kun tunnen vetoa nallekarhumaisiin pehmeisiin isokokoisiin miehiin. Levottomia, äkäisiä ja arvaamattomia laihoja kiukkupusseja pelkään. Laihat pitää mykkäkoulua vuosikausia ja kykenee olemaan henkisesti tosi raakoja. Monilta laihoilta puuttuu lämpö ja rakkaus kokonaan. Pidän hitaista ihmisistä joita ylipainoiset ovat, laihoilla menee liian lujaa, kroppa edellä älykkyyttä. Laihat liikkujat eivät ehdi ajatteleen eikä aivotkaan saa tarpeeksi ravintoo kun pitää pihdata joka ruokapalasta ettei vaan läskiä tule. Laihojen elämä menee onam itsensä tarkkailussa kun sen sijaan lihavalla laiskalla riittää muutakin tarkkailtavaa kuin oma ruumis.

Toivottavasti et suutu kun kerroin mitä loppupeleissä oikein tarkoittaa ;D. Sata kiloo ei ole varmaankaan ihan pikkuasia vaan jotain suurta mutta et ole oikein oivaltanut sitä!

• Normaalipainoinen, mutta mu...
        mitään :-) kirjoitti:

No eihän kysymys olekkaan mistään pelistä, vai onko? Pelityypit hakekoon itsensä kaltaista seuraa samanlaista. Minä olen varmaankin harvinaislaatuinen kun tunnen vetoa nallekarhumaisiin pehmeisiin isokokoisiin miehiin. Levottomia, äkäisiä ja arvaamattomia laihoja kiukkupusseja pelkään. Laihat pitää mykkäkoulua vuosikausia ja kykenee olemaan henkisesti tosi raakoja. Monilta laihoilta puuttuu lämpö ja rakkaus kokonaan. Pidän hitaista ihmisistä joita ylipainoiset ovat, laihoilla menee liian lujaa, kroppa edellä älykkyyttä. Laihat liikkujat eivät ehdi ajatteleen eikä aivotkaan saa tarpeeksi ravintoo kun pitää pihdata joka ruokapalasta ettei vaan läskiä tule. Laihojen elämä menee onam itsensä tarkkailussa kun sen sijaan lihavalla laiskalla riittää muutakin tarkkailtavaa kuin oma ruumis.

Toivottavasti et suutu kun kerroin mitä loppupeleissä oikein tarkoittaa ;D. Sata kiloo ei ole varmaankaan ihan pikkuasia vaan jotain suurta mutta et ole oikein oivaltanut sitä!

No niin, no niin. Kukahan nyt leimaa ihmisiä pelkän ulkonäön
        perusteella? Et taida sinäkään olla yhtään parempi ihminen,
        kun vedät tuollaisia johtopäätöksiä pelkästään siitä jos
        ihminen on laiha.

On eri asia nälkiinnyttää itseään kuin syödä sen verran
        kuin tarvitsee. Kun syö terveellistä ruokaa, niin kroppa
        pysyy yleensä normaalipainon rajoissa ihan sillä, että
        syö vain sen verran että on maha täynnä. Herkuttelukin
        tuntuu mukavemmalta kun sitä ei tee joka päivä.

On aika hurjaa väittää, että laihoilla olisi "kroppa ennen
        älykkyyttä". Sama kuin väittäisi, että kaikki lihavat ovat
        tyhmiä. Sitähän he eivät ole, vaan myös lihavissa on sekä
        mukavia ja fiksuja, että tyhmiä kusipäitä. Aivan samoin
        kuin laihoissakin ihmisissä.

Itse käytän opintoihini yli 40h viikossa ja arvosanat
        ovat hyviä, mutta silti minulla riittää aikaa kuntoilla
        muutaman kerran viikossa. Minusta liikunta ei ole vastenmielistä,
        vaan se auttaa jaksamaan opinnoissakin paremmin. Kyllä minä
        siitä loukkaannun, jos joku väittää minua tyhmäksi vain
        siksi, että pidän myös kuntoilusta.

Minä en ole koskaan kärsinyt varsinaisesta ylipainosta,
        mutta en ole myöskään kiduttanut itseäni kaloreita laskemalla.

Jos sinä väität laihoja ihmisiä tyhmiksi, levottomiksi
        ja äkäisiksi, niin en kyllä pidä sinua yhtään sen parempana
        kuin lihavien haukkujiakaan. Minusta kun kaikkien ihmisten
        tulisi arvioida muita muunkin kuin ulkonäön perusteella.
        Myös lihavien.

• tarkoituksenikin
        Normaalipainoinen, mutta mu... kirjoitti:

No niin, no niin. Kukahan nyt leimaa ihmisiä pelkän ulkonäön
        perusteella? Et taida sinäkään olla yhtään parempi ihminen,
        kun vedät tuollaisia johtopäätöksiä pelkästään siitä jos
        ihminen on laiha.

On eri asia nälkiinnyttää itseään kuin syödä sen verran
        kuin tarvitsee. Kun syö terveellistä ruokaa, niin kroppa
        pysyy yleensä normaalipainon rajoissa ihan sillä, että
        syö vain sen verran että on maha täynnä. Herkuttelukin
        tuntuu mukavemmalta kun sitä ei tee joka päivä.

On aika hurjaa väittää, että laihoilla olisi "kroppa ennen
        älykkyyttä". Sama kuin väittäisi, että kaikki lihavat ovat
        tyhmiä. Sitähän he eivät ole, vaan myös lihavissa on sekä
        mukavia ja fiksuja, että tyhmiä kusipäitä. Aivan samoin
        kuin laihoissakin ihmisissä.

Itse käytän opintoihini yli 40h viikossa ja arvosanat
        ovat hyviä, mutta silti minulla riittää aikaa kuntoilla
        muutaman kerran viikossa. Minusta liikunta ei ole vastenmielistä,
        vaan se auttaa jaksamaan opinnoissakin paremmin. Kyllä minä
        siitä loukkaannun, jos joku väittää minua tyhmäksi vain
        siksi, että pidän myös kuntoilusta.

Minä en ole koskaan kärsinyt varsinaisesta ylipainosta,
        mutta en ole myöskään kiduttanut itseäni kaloreita laskemalla.

Jos sinä väität laihoja ihmisiä tyhmiksi, levottomiksi
        ja äkäisiksi, niin en kyllä pidä sinua yhtään sen parempana
        kuin lihavien haukkujiakaan. Minusta kun kaikkien ihmisten
        tulisi arvioida muita muunkin kuin ulkonäön perusteella.
        Myös lihavien.

Menit samaan halpaan kuin lihavatkin ja aloit selvittään omaa elämäntilannettasi. Tutkin tätä tilannetta mihinkä kukin reagoi. Tutkijat voisivat tehdä analyysiä.

• samaa mieltä kanssasi

Olen samaa mieltä kanssasi ja pahoillani siitä. Joku osaa kijoittaa tosi hyvin, mut ei voi mitään, jos ei tunne vetoa ulkonäköä kohtaan. Josnkun ulkonäkö voi olla hyvä, mutta ne jutut...

En ole vielä löytänyt sellaista, että molemmat "natsaisi" (jutut ja näkö) ja että ko. henkilö vielä pitäisi minusta. Kuitenkaan miehen ei tavitse olla mikään komea, kunhan siinä on sitä jotakin, joka itseä kiinnostaa ja minullekaan se ei tarkoita rasvaa....

• .....

Mitä sitä turhaan kiertelemään, jos heti kuvasta näkee, ettei ole mitään mahdollisuuksia suhteeseen. En minäkään voisi seurustella ylipainoisen naisen kanssa. En tunne minkäänlaista fyysistä vetovoimaa heitä kohtaan. Se on sentään aika tärkeä osa parisuhdetta.

Sitten on tietysti elämäntapaan liittyvät asiat, kun itse harrastaa urheilua melko aktiivisesti.

• Pinnallinen (mutta normaali...

Vetäkää vain palkokasvi hengityselimeen, mutta kyllä naisen pitää olla myös fyysisesti kiinnostava. Lihavat eivät tällaisia ole.

Ei tarvitse edes nähdä kuvaa, paino ja pituus kertovat riittävästi.

Aloittajalle vinkiksi. Seuraavan kerran ole "kohteliaampi". Jätä viesteihin vastaaminen aina vain pitemmän ajan päähän. Kyllä se kiinnostus lopahtaa lopulta siltä naiseltakin.

Arvostelijoille muistutuksena:
      -älä sotke tähän anorektikoita. On myös muita vaihtoehtoja.
      -Suurin osa lihavista ei todellakaan ole lihavia sairauden takia.

• seksipullero

sit mä pullerona saan seuraa ja poikaystäviä, kilot ei oo sitä koskaan estäny ja toiseks miks vielä parin laihan naisen miehet yrittää saada mua sänkyyn......
        Makuasioista vaikea kiistellä

• g0ldie
        seksipullero kirjoitti:

sit mä pullerona saan seuraa ja poikaystäviä, kilot ei oo sitä koskaan estäny ja toiseks miks vielä parin laihan naisen miehet yrittää saada mua sänkyyn......

Sulla on todennäköisesti varsin mittava rintavarustus. Tyypillistä hieman pyöreämmillä naisilla. Usko tai älä, se vetoaa hämmästyttävän hyvin keskimääräiseen mieheen.

• seikka,
        g0ldie kirjoitti:

Sulla on todennäköisesti varsin mittava rintavarustus. Tyypillistä hieman pyöreämmillä naisilla. Usko tai älä, se vetoaa hämmästyttävän hyvin keskimääräiseen mieheen.

lihavat epätoivoissaan hyppäävät sänkyyn kenen kanssa tahansa kunhan vain kiinni saavat.

Hyvämuotoisella vara valita eikä epätoivokaan pääse yllättämään.

Sorry aika pahasti sanottu, mutta ikäväkseni totta.

• Pinnallinen (mutta normaali...
        seksipullero kirjoitti:

Ihmiset pitävät erilaisista asioista. Minä puhun vain omasta puolestani.

• Reikä mikä reikä
        seksipullero kirjoitti:

Siksi koska lihava nainen on usein helppo saada sänkyyn.

Jos baari-illan päätteksi tekee ihan pirusti mieli, niin
        on helpompi kaapata mukaan se tukeva tyttö, kuin yritää iskeä
        sitä hyvärunkoista kaunista naista, jonka ympärillä pyörii
        kymmenen miestä.

Sille tukevalle tytölle ei tarvitse kauaa jutella, kun saanti
        on varma. Ei sitä kännissä niin välitä, että onko nainen
        täydellinen, kunhan pääsee panolle.

• seksipullero
        Reikä mikä reikä kirjoitti:

Siksi koska lihava nainen on usein helppo saada sänkyyn.

Jos baari-illan päätteksi tekee ihan pirusti mieli, niin
        on helpompi kaapata mukaan se tukeva tyttö, kuin yritää iskeä
        sitä hyvärunkoista kaunista naista, jonka ympärillä pyörii
        kymmenen miestä.

Sille tukevalle tytölle ei tarvitse kauaa jutella, kun saanti
        on varma. Ei sitä kännissä niin välitä, että onko nainen
        täydellinen, kunhan pääsee panolle.

kerran olen erehtynyt sinunlaiseesi mutta en enää sillä eihän teistä ole mitään iloa sängyssä ja uskotko että se sana likkojen keskuudessa leviää joten se hyvärunkoinenkaan ei sinusta enää välitä kuullessaan että sänkyhommasi surkeita.
        Huono suoritus aina levitetään eteenpäin.

• g0ldie
        seksipullero kirjoitti:

kerran olen erehtynyt sinunlaiseesi mutta en enää sillä eihän teistä ole mitään iloa sängyssä ja uskotko että se sana likkojen keskuudessa leviää joten se hyvärunkoinenkaan ei sinusta enää välitä kuullessaan että sänkyhommasi surkeita.
        Huono suoritus aina levitetään eteenpäin.

Välikommenttina kerran huomattavan ylipainoisen tytön kanssa pelehtineenä pakko todeta, että se on oikeasti paljon vaikeampi suoritus kuin normaalipainoisen / hoikan tytön kanssa. Kankeaa, vaivalloista ja keskikokoisella värkillä hetkittäin vaikea ylettyä "perille" ... ihmekö tuo jos jää surkeaksi. Voi voi.

• seksipullero
        g0ldie kirjoitti:

Välikommenttina kerran huomattavan ylipainoisen tytön kanssa pelehtineenä pakko todeta, että se on oikeasti paljon vaikeampi suoritus kuin normaalipainoisen / hoikan tytön kanssa. Kankeaa, vaivalloista ja keskikokoisella värkillä hetkittäin vaikea ylettyä "perille" ... ihmekö tuo jos jää surkeaksi. Voi voi.

kuin lähetyssaarnaaja asennon.....
        voi voi

• yyyyyy

Hoikkien naisten etsiminen Netistä on vähän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.. Asiaa helpottaa kuitenkin huomattavasti, kun itse tiedostaa, että nettinainen ON LIHAVA, kunnes toisin todistetaan. 90% nettinaisista on epähoikkia.

Näinollen ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä, ennen kuin näkee kokovartalokuvan tai nainen kertoo mittansa, jotka toki nekin aika usein valehdellaan.

• lilly58

siltä, että tätä keskustelua käyneistä 90% on älykkyydeltään ja tunne- ym. psyyken elämältään täysin kehittymättömiä, sivistymättömiä 'ihmisiä'!

• It-tyttö

Ehkä nettiDEITTInaisista 90% on tukevia.

Sen sijaan ainaskin meidän firmassa kaikki naiset ovat normaalipainoisia tai hoikkia, vaikka käyttävät nettiä paljon.

Onhan nettideittimiehistäkin 90% joitain säälittäviä ja rumia kyniksiä, jotka eivät edes näytä miehiltä. Ja tämä on täyttä totta.

• Todella lihava

En ymmärrä useimpia näitä viestejä täällä. Minusta kuulostaa että toimit täysin oikein ja reilusti. Jos nyt oikein ymmärsin niin tuskinpa naiselle itselleen kutsuit häntä "mätisäkiksi"? Vaan sanoit aivan rehellisesti ettet viehäty hänestä fyysisesti.

Itsekin harrastin aikoinani paljon nettideittailua. Tosin en koskaan joutunut tuollaiseen tilanteeseen, sillä olin aina aivan alusta asti täysin rehellinen totuuden suhteen eli kerroin painoni. Minusta se oli kaikkien kannalta parasta; ei tuhlaantunut turhaan aikaa. Mutta jos nyt olisin yrittänyt totuutta kaunistella ja sitten valokuvan lähettänyt, olisin ollut ihan tyytyväinen jos vastapuoli olisi jo siinä vaiheessa sanonut ettei kiinnosta. Kyllä ihmisen täytyy olla toisen mielestä viehättävä että suhteella on mitään mahdollisuuksia onnistua!

Lisäksi on myös olemassa varsin paljonkin niitä miehiä jotka nimenomaan tykkäävät enemmän lihavammaista naisista. Tietenkin he ovat vähemistö, eihän sitä kukaan kiellä, mutta on heitä silti. Oma mieheni on juuri tällainen; itse on sopusuhtainen, lihaksikas ja urheilullinen, mutta on aina ollut kiinnostunut yksinomaan tuhdimmista naisista.

Aika mielenkiintoista muuten: ajatellaan että joku todella hoikassa kunnossa oleva nainen olisi lähettänyt kuvansa miehelleni silloin vuosia sitten kun hän vielä nettideittaili. Jos mieheni olisi rehellisesti sanonut että ei kiinnosta, ja hän pitää tukevammista, olisiko se sitten useimmpien tänne kirjoittaneiden mielestä ollut hirveää ulkonäköfasismia ja syrjintää?? Enpä usko!

• hone-y

Olen kanssasi ihan samaa mieltä sinänsä mutta tässä tilanteessa täytyy ymmärtää sitä toisen näkökulmaa. Tämä tapahtuma ei ehkä ole hänelle mitenkään ainutlaatuinen. Sama on todennäköisesti tapahtunut ennenkin ja se satuttaa. Tottakai ja ketä tahansa. Ei mikään ihme, eihän?

• Alkuperäinen kirjoittaja

Aika kirjavaa palautetta olen saanut, mikä on tietysti ymmärrettävää sillä toisen hylkääminen ulkonäön perusteella voi olla monelle kova paikka.

Vaikka viestissäni arvostelinkin naista mätisäkiksi en missään vaiheessa hänelle sitä kertonut. Viestini jonka lähetin, kommunikoimme muutenkin paljon viesteillä joten tuntui luonnolliselta myös tämä kertoa viestillä, meni seuraavasti: Hei, sain kuvasi. En pidä itseäni kaikkein pinnallisimpana, mutta uskon siihen että parisuhdetta ajatellessa täytyisi tuntea edes jonkinlaista fyysistä vetoa toista kohtaan. Olen pahoillani mutten usko että välillemme voisi kehittyä mitään ystävyyttä syvempää.

Ja tuohon viestiin nainen vastasi minun olevan täysin pinnallinen kusipää, joka varmasti löytää naisia muttei niitä ansaitsisi. Olin äimän käkenä hänen vastauksestaan, mutta hillitsin itseni ja jätin vastaamatta. Ja vielä tämänkin jälkeen hän lähetteli silloin tällöin kolmen aikaan yöllä, eli kännissä, viestejä joissa kyseenalaisti ihmisyyteni ja samalla kuitenkin sanoi haluavansa tutustua minuun syvemmin. Kaikkiin jätin vastaamatta, mutta v-käyrä häntä kohtaan nousi hyvin korkealle.

Tuossa oli pohja aloittamalleni keskustelulle, ja avausviestini allekirjoitan edelleen. Ensinnäkin uskon että toisen täytyy edes hiukan herättää myös fyysistä vetoa, ja toisekseen lihavuudesta voi päätellä sen että elimme hyvin erilaista elämää.

Itse asiassa tämän keskustelun innoittamana taidan lähettää hänelle ensimmäisen ja viimeisen vastauksen viesteihin jossa kehotan häntä hylkäämään katkeruuden ja toisten syyttämisen omasta parisuhteettomuudesta/ongelmistaan. Kehotan häntä laihduttamaan niin saa ehkä takaisin itsekunnioituksensa ja samalla terveellisemmän elämän ja myös mahdollisen parisuhteen (ei kuitenkaan minun kanssa vaikka laihtuisi 2-ulotteiseksi, sillä noin katkeran ja lapsellisen ihmisen kanssa en ikinä voisi seurustella).

• Turhaa vittuilua

Jos kuitenkin jättäisit sen vittuiluviestin lähettämättä?
        Etkö nyt voisi vain jättää homman siihen ja jättää naisen
        katkerat viestit huomiotta? Älä ala yhtä lapselliseksi kuin
        kyseinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe