JIIPEEEEE

osakkaat

JiiPeen kuntosalista puhutaan paljon, no son tätä Yritysmailman asioita, onhan niin että kateelliset niistä puhuvat kun eivät itse tohdi koettaa yrittämistä EIKÄ jokaisesta ole siihen,ei sille voi yxkinkertaisesti mitään jos menot on suuremmat kuin tulot,kyllä varmasti JiiPee kaikkensan on antanut, minä en koskaan ole käyny kuntokskuksissa,ehkä pitäisi,mutta paikat ei vaan kestä.Hatun nostoa ja kannustusta yrittäjä nyt tarviin kun/jos kaikki menee elämässä ni santusti kyynärpäitä myöten paskaan...ei tuomita jos ei tiedetä tosiasioita.

10

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panitko

kätesi kyynärpäitä myöten paskaan?

• koiraparka

Siinäpä ensimmäinen kateellinen mollaamassa, muka!

Viisas ketjunaloitus oli kyllä. Tiedän montakin tuttua joilla on jonkin sortin oma yritys, kyllä on panettelijoita ja "mitä minä sanoin"-tyyppejä. KOkeilisivat perkele itse yrittäjyyttä ennekuin tullaan sanomaan toisten firmojen tekemisiin yhtään mitään.

Ja pääasiassa nämä paskanjauhajat ja Mitä minä sanoin -tyypit ovat suunnattoman katellisia, mutta mistä? Jokaisella normaalilla ihmisellä on mahdollisuus perustaa oma firma siitä vaan kokeilemaan. Mutta eihän nämä katelliset ihmiset uskalla kun pitää etukäteen miettiä ja märehtiä että mitähän kaikki sanoo jos en menestykkään.

Heheheh ei se ole kuulkaas niin heleppoa varsinkaan näissä pienissä kaupungeissa yrittäjyys. Hatun nosto vaan niille jotka uskaltaa yrittää.

Itse en ole koskaan yritystä pyörittänyt ja ihailen täysin niitä jotka siihen lähtee. Haaveitahan on mutta uskalla toteuttaa ne,,, niinpä.

• 12 vuotta Jiipeellä

Kyllä jokainen tajuaa että tämän kokoisessa
      kaupungissa, jossa on puolen tusinaa salia,
      ei sali voi olla kultakaivos. Jiipeen MM-tasollakin saatua tietotaitoa ei silti olisi Rovaniemen varaa hylätä.
      Vahingonilo lienee harvalla mielessä, kun
      kuntosalin vaikeuksia kommentoi.
      Jonkun kapakan soisi joskus menevän konkurssiin
      mutta se ei taida onnistua, jos ei Lestadius
      satu heräämään kuolleista. Kaljaan tämä kansa hukkuu- ei kuntosalin hikeen.

• koiraparka

Noita juottoloita onkin joka perkeleen kadun kulmassa. Kuinkahan monta holistikuppilaa tulee lisää kun 4-tie on katettu?

Ennemmin sitä rahansa panee kuntosalille kuin juottolan kassaan.

Nooh, minun mielipide, en käy saleilla enkä tosin kapakoissakaan mutta pääasiheeseen yrittäjyyteen:
        Kateellisiahan nämä ovat JiiPeelle sekä yrittäjänä että siitä kuinka hyvin hän on menestynyt maailmalla. Onnea vaan hänelle saavutuksistaan, tällaiseen ei tosiaan pääse aukomalla päätä keskustelupalstoilla vaan harjoittelulla ja kovalla työllä :)

KOkeilkaappa mennä sanomaan päin naamaa JiiPeelle omat ns. mielipiteet hehheheheh.

• everlast
        koiraparka kirjoitti:

Noita juottoloita onkin joka perkeleen kadun kulmassa. Kuinkahan monta holistikuppilaa tulee lisää kun 4-tie on katettu?

Ennemmin sitä rahansa panee kuntosalille kuin juottolan kassaan.

Nooh, minun mielipide, en käy saleilla enkä tosin kapakoissakaan mutta pääasiheeseen yrittäjyyteen:
        Kateellisiahan nämä ovat JiiPeelle sekä yrittäjänä että siitä kuinka hyvin hän on menestynyt maailmalla. Onnea vaan hänelle saavutuksistaan, tällaiseen ei tosiaan pääse aukomalla päätä keskustelupalstoilla vaan harjoittelulla ja kovalla työllä :)

KOkeilkaappa mennä sanomaan päin naamaa JiiPeelle omat ns. mielipiteet hehheheheh.

Mikä tää on tämä koiraparan kateellisuuusolettama? Kateellinen mistä? Näitä elinkeinon harjoittajia eri mittakaavoissa on maa täynnä.
        Asiakkaana on luottanut palveluntarjoajaan maksamalla rahaa ja missä se palvelu nyt on. On eri asia puhua asiakkaana kuin arvoida liikkeenjohdon kykyä harjoittaa liiketoimintaa. Vai oisko tase pitänyt avata jäseneksi liittymisen yhteydessä?

• koiraparka
        everlast kirjoitti:

Mikä tää on tämä koiraparan kateellisuuusolettama? Kateellinen mistä? Näitä elinkeinon harjoittajia eri mittakaavoissa on maa täynnä.
        Asiakkaana on luottanut palveluntarjoajaan maksamalla rahaa ja missä se palvelu nyt on. On eri asia puhua asiakkaana kuin arvoida liikkeenjohdon kykyä harjoittaa liiketoimintaa. Vai oisko tase pitänyt avata jäseneksi liittymisen yhteydessä?

joo vastaan katellisuus vie kalatkin vedestä.
        Puhuin yleisesti ottaen yrittäjyydestä, aina on joku vittuilemassa ja jossitelemassa kun yritys tekee konkan tai lopettaa ennen sitä kannattamattomana toiminnan.

Niin sinäkö olet yksi JiiPeen asiakkaista? Firmanko pitää jatkaa toimintaa jos se ei kannata jopa senkin takia että joku on ostanut kausi/kuukausi/vuosi lipun?

Onhan noita kuntosaleja rovaniemelläkin useampi, siirtyy muualle. Samat laitteet pääasiassa niissä on, sen verran olen kuitenkin alaa harrastanut. Sehän on sama asia kun meni lentoyhtiä konkkaan, sitäkö ei voi sitten enää kulkea lentämällä paikasta A paikkaan B kun se firma meni nurin?

Viestistäsi ei käy ilmi muuta kuin se että kuntosali harrastus päättyy siihen kun JiiPee lopetti vai voisitko selventää?

• everlast
        koiraparka kirjoitti:

joo vastaan katellisuus vie kalatkin vedestä.
        Puhuin yleisesti ottaen yrittäjyydestä, aina on joku vittuilemassa ja jossitelemassa kun yritys tekee konkan tai lopettaa ennen sitä kannattamattomana toiminnan.

Niin sinäkö olet yksi JiiPeen asiakkaista? Firmanko pitää jatkaa toimintaa jos se ei kannata jopa senkin takia että joku on ostanut kausi/kuukausi/vuosi lipun?

Onhan noita kuntosaleja rovaniemelläkin useampi, siirtyy muualle. Samat laitteet pääasiassa niissä on, sen verran olen kuitenkin alaa harrastanut. Sehän on sama asia kun meni lentoyhtiä konkkaan, sitäkö ei voi sitten enää kulkea lentämällä paikasta A paikkaan B kun se firma meni nurin?

Viestistäsi ei käy ilmi muuta kuin se että kuntosali harrastus päättyy siihen kun JiiPee lopetti vai voisitko selventää?

Ei kannata jatkaa/eikä voi jatkaa toimintaa kannattamattomana, eikä kuntosaliharrastus tähän lopu.

• 16v

Jos firmaa on pyörittänyt 16 vuotta on se kyllä hatun noston arvoinen suoritus. Harmi vain että nyt kävi näin. Joskus saattaa voimat ja keinot loppua keneltä tahansa. Voimia vaan...elämä jatkuu.

• nanna_

Jokohan ton jäsenyyden voi katsoa purkautuneeksi 27.11. lukien vai miten tämä homma jatkuu?
      Jos vaikka vaihtaa salia, niin aletaankin kinuamaan maksuja jiipeeltä pienen käyttökatkon jälkeen. -tällainen pieni ajatuksen juoksu-

• maksut...

...rullata entiseen malliin mikäli et ole perunut valtuutusta siis tätä suoraveloitussopimusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe