vois olla naisten logiikka palstallakin. Mut samapa tuo, ku oon mies niin kai tää sitte on miehen logiikkaa. Ihmettelen vaan joskus sitä, että meillä on joku ihme madonna-myytti ja että naiset on aina niin hyviä ja ihania. Osa onkin varmaan, mutta itse olen törmänny aikamoisiin tapauksiin..
Ujona, herkkänä poikana ja ihan komeanakin olen monesti kelvannut pelkäksi naisten seksileluksi. Vähän aikaa naiset jaksaa, mutta kun en ole mikään ns. maailmanmies. Oon ihan peruskaveri joka pyrkii kohtelemaan naisia reilusti ja haluaisin jo joskus ihan perheenkin, siis tavallista elämää. Mut ku en oo urallani pitkälle pötkiny etc. niin tuntuu että sänkykamari on ainoa paikka, missä mun avut mitataan. Petetyksi oon matkan varrella tullu usean naisen taholta. Katkera kyllä olen, myönnän. Naisetkin osaa antaa ymmärtää, että suhteesta muotoutuis jotain vakavampaa ja sitte yhtäkkiä ilmoittaa, että joo tää on nyt tässä.
Haluan kirjoituksellani ilmaista vain sen, että ei me miehet olla aina niitä, jotka pettää ja jättää. Kyllä ne naisetkin osaa..!
Laitan tän nyt
2
317
Vastaukset
- Emmanuele
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Tuo madonnamyytti saisi jo kadota.
Sänkykamariavut on kyllä tärkeä juttu, treenaa niitä;)
Toivottavasti löydät ihanan mussukan. jotkut miehet ei oikein tunnu tajuavan sitä et naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin. Joillain se ilmenee just tuona madonna-myyttinä, jotkut taas nostaa pillun / naiset jonkun sortin omituiselle jalustalle joka on aina ja joka tilanteessa itseä vähintäänkin sen karvan verran korkeammalla.
Yks mun 'kaveri' on tota ensimmäisen koulukunnan porukkaa. Se ei suostu kirveelläkään nieleen / uskoon sitä faktaa et Britney Spearsista vois olla jonkun sortin panovideo tai edes viivan vilkuttelukuvia. 'feikki' tai 'ihan eri vaatteet tossa kuvassa' yms. paskaa kun yritin vakuutella sille et ne kuvat on ihan aitoja. Se varmaan elelee edelleen siinä uskossa ja fantasiassa et Britney on kokenut neitseellisen siittämisen (kahdesti) :-) Ja yleensäkkin se et 26v miestä kiinnostaa joku vitun Britney noin paljon on aika vitun säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760