Pitää tehdä jotain suurta kuten Aleksanteri Suuri teki, joka valloitti ja tappoi puolimaailmaa.
Se joka täällä Suomessa väittää olevansa joku tällainen, on todellisuudessa pelkkä typerys.
Suomessa ei tällaisia ole juuri ollenkaan, joten se siitä.
Miten YTM määritellään
14
853
Vastaukset
- valmistuu
yhteiskuntatieteiden maisteriksi? Kadiksessakin riittää et harjoittelee. Onneks ei muuten juurikaan oo.
- Pettttteri
lastentarhoja ovatkin. Maisterius ei ole mikään saavutus.
- YTM
Pettttteri kirjoitti:
lastentarhoja ovatkin. Maisterius ei ole mikään saavutus.
Äläs ATM pullistele.
- Wastaaja
YTM kirjoitti:
Äläs ATM pullistele.
..mulle mieleen nimike/ koulutusarvo yhteiskuntatieteiden maisteri.
Sit on tietty joku nörttöjen kaavakieli tyyliin "YTM:t ja ATM:t", joita en ainakaan mä arjessani juuri ikinä kuule, joista en ymmärrä mitään ja joista ennenkaikkea en paljoa haluakaan ymmärtää. Ihmissuhteet ja ihmiset eivät ole palkistettävissä miksikään lokeroiksi yks, kaks ja öö. Palikoille lokerot toki ehkä helpottavat hämmennystä arvaamattoman, tuntemattoman ja moniselitteisen maailman edessä.;D - Kukkakauppias.
Wastaaja kirjoitti:
Sit on tietty joku nörttöjen kaavakieli tyyliin "YTM:t ja ATM:t", joita en ainakaan mä arjessani juuri ikinä kuule, joista en ymmärrä mitään ja joista ennenkaikkea en paljoa haluakaan ymmärtää. Ihmissuhteet ja ihmiset eivät ole palkistettävissä miksikään lokeroiksi yks, kaks ja öö. Palikoille lokerot toki ehkä helpottavat hämmennystä arvaamattoman, tuntemattoman ja moniselitteisen maailman edessä.;DOnko se ylemmän tason narsisti? Vai peräti narsissi?
- Wastaaja
Wastaaja kirjoitti:
Sit on tietty joku nörttöjen kaavakieli tyyliin "YTM:t ja ATM:t", joita en ainakaan mä arjessani juuri ikinä kuule, joista en ymmärrä mitään ja joista ennenkaikkea en paljoa haluakaan ymmärtää. Ihmissuhteet ja ihmiset eivät ole palkistettävissä miksikään lokeroiksi yks, kaks ja öö. Palikoille lokerot toki ehkä helpottavat hämmennystä arvaamattoman, tuntemattoman ja moniselitteisen maailman edessä.;DJos nyt sit ap. kuitenkin meinasit tolla, että miten tämmöinen "Ylemmän Tason Mies"- määritellään, niin vilpitön, viiltävän avoin;D ja 100% rehellinen vastaus kysymykseesi on:
Sellainen mies ei koskaan käytä YTM ja ATM- kieltä.
Ei petä.
Puhuu ja pussaa.
Vaihtaa vaatteensa.
Näyttää ihmiseltä.
Muun muassa. - Wastaaja
Kukkakauppias. kirjoitti:
Onko se ylemmän tason narsisti? Vai peräti narsissi?
Sä oot nyt nukkunu koulutuspäivillä, hyh hyh.:/
Mä kun en oo kukkakauppias, niin mä en silleen tiedä. Sit ei kato hirveesti kiinnostakaan. Ainakaan narsissit.;) - Wastaaja
Kukkakauppias. kirjoitti:
Onko se ylemmän tason narsisti? Vai peräti narsissi?
Kirjoitin aiemmin tänne viestin, jossa kerroin, että en ole erityisen kiinnostunut narsisseista.:/ Se ei valitettavasti lähtenyt (joten jos samankaltainen viesti tulee myöhemmin, niin se ei ole remindingia kukkakauppiaalle).
Kukkakauppias on mielestäni nukkunut koulutuspäivillä.
- ei-akateeminen
Olen alfauros ja sitä myöten YTM. Saan kaikki naiset, tienaan enemmän, minulla on iso talo (velaton), olen komeampi. Päästäksenne tähän asemaan, saatte tappaa minut, tosin se ei ole helppoa, koska harrastan myös practical-shootingia, joten povarista löytyy jatkuvasti vähintään 9mm.
Try me, make my day. Suomeksi: voitte yrittää, kuolette yrittäessänne.
Olen YTM, amerikan runkkarit vittuun. Kun tarkemmin mietin asiaa, taidan itseasiassa olla maailman paras mies, sekä myös jumalten lahja naisille. Jos ei runkkarit sitä tajua, se on heidän ongelmansa.- Wastaaja
Mut ku sun kans ei todennäköisesti voi puhua mistn, ainakaan tähän ketjuun kirjoittamasi viestin perusteella.:/ Se voi usealle naiselle olla ongelma (riippumatta mitenkään koulutustasosta).
Kiva tietty se, et sulla menee hyvin.
:) - et kai sitten
Wastaaja kirjoitti:
Mut ku sun kans ei todennäköisesti voi puhua mistn, ainakaan tähän ketjuun kirjoittamasi viestin perusteella.:/ Se voi usealle naiselle olla ongelma (riippumatta mitenkään koulutustasosta).
Kiva tietty se, et sulla menee hyvin.
:)naiset ei halua/pysty puhumaan...ne haluaa nussia :)
- Kai sitten
et kai sitten kirjoitti:
naiset ei halua/pysty puhumaan...ne haluaa nussia :)
Sulla meni se just väärinpäin. Miehet ei halua/pysty puhumaan :)
- keskustelu
ilman muuta ku kaikki vastaavat ilman nikkiä
- joka pystyy
ostamaan kaikki naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760