Miten YTM määritellään

Pettttteri

Pitää tehdä jotain suurta kuten Aleksanteri Suuri teki, joka valloitti ja tappoi puolimaailmaa.

Se joka täällä Suomessa väittää olevansa joku tällainen, on todellisuudessa pelkkä typerys.
Suomessa ei tällaisia ole juuri ollenkaan, joten se siitä.

14

854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmistuu

yhteiskuntatieteiden maisteriksi? Kadiksessakin riittää et harjoittelee. Onneks ei muuten juurikaan oo.

• Pettttteri

lastentarhoja ovatkin. Maisterius ei ole mikään saavutus.

• YTM
        Pettttteri kirjoitti:

lastentarhoja ovatkin. Maisterius ei ole mikään saavutus.

Äläs ATM pullistele.

• Wastaaja
        YTM kirjoitti:

Äläs ATM pullistele.

..mulle mieleen nimike/ koulutusarvo yhteiskuntatieteiden maisteri.

Sit on tietty joku nörttöjen kaavakieli tyyliin "YTM:t ja ATM:t", joita en ainakaan mä arjessani juuri ikinä kuule, joista en ymmärrä mitään ja joista ennenkaikkea en paljoa haluakaan ymmärtää. Ihmissuhteet ja ihmiset eivät ole palkistettävissä miksikään lokeroiksi yks, kaks ja öö. Palikoille lokerot toki ehkä helpottavat hämmennystä arvaamattoman, tuntemattoman ja moniselitteisen maailman edessä.;D

• Kukkakauppias.
        Wastaaja kirjoitti:

Sit on tietty joku nörttöjen kaavakieli tyyliin "YTM:t ja ATM:t", joita en ainakaan mä arjessani juuri ikinä kuule, joista en ymmärrä mitään ja joista ennenkaikkea en paljoa haluakaan ymmärtää. Ihmissuhteet ja ihmiset eivät ole palkistettävissä miksikään lokeroiksi yks, kaks ja öö. Palikoille lokerot toki ehkä helpottavat hämmennystä arvaamattoman, tuntemattoman ja moniselitteisen maailman edessä.;D

Onko se ylemmän tason narsisti? Vai peräti narsissi?

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

Jos nyt sit ap. kuitenkin meinasit tolla, että miten tämmöinen "Ylemmän Tason Mies"- määritellään, niin vilpitön, viiltävän avoin;D ja 100% rehellinen vastaus kysymykseesi on:

Sellainen mies ei koskaan käytä YTM ja ATM- kieltä.
        Ei petä.
        Puhuu ja pussaa.
        Vaihtaa vaatteensa.
        Näyttää ihmiseltä.
        Muun muassa.

• Wastaaja
        Kukkakauppias. kirjoitti:

Sä oot nyt nukkunu koulutuspäivillä, hyh hyh.:/

Mä kun en oo kukkakauppias, niin mä en silleen tiedä. Sit ei kato hirveesti kiinnostakaan. Ainakaan narsissit.;)

• Wastaaja
        Kukkakauppias. kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin tänne viestin, jossa kerroin, että en ole erityisen kiinnostunut narsisseista.:/ Se ei valitettavasti lähtenyt (joten jos samankaltainen viesti tulee myöhemmin, niin se ei ole remindingia kukkakauppiaalle).

Kukkakauppias on mielestäni nukkunut koulutuspäivillä.

• ei-akateeminen

Olen alfauros ja sitä myöten YTM. Saan kaikki naiset, tienaan enemmän, minulla on iso talo (velaton), olen komeampi. Päästäksenne tähän asemaan, saatte tappaa minut, tosin se ei ole helppoa, koska harrastan myös practical-shootingia, joten povarista löytyy jatkuvasti vähintään 9mm.

Try me, make my day. Suomeksi: voitte yrittää, kuolette yrittäessänne.

Olen YTM, amerikan runkkarit vittuun. Kun tarkemmin mietin asiaa, taidan itseasiassa olla maailman paras mies, sekä myös jumalten lahja naisille. Jos ei runkkarit sitä tajua, se on heidän ongelmansa.

• Wastaaja

Mut ku sun kans ei todennäköisesti voi puhua mistn, ainakaan tähän ketjuun kirjoittamasi viestin perusteella.:/ Se voi usealle naiselle olla ongelma (riippumatta mitenkään koulutustasosta).

Kiva tietty se, et sulla menee hyvin.

:)

• et kai sitten
        Wastaaja kirjoitti:

Mut ku sun kans ei todennäköisesti voi puhua mistn, ainakaan tähän ketjuun kirjoittamasi viestin perusteella.:/ Se voi usealle naiselle olla ongelma (riippumatta mitenkään koulutustasosta).

Kiva tietty se, et sulla menee hyvin.

:)

naiset ei halua/pysty puhumaan...ne haluaa nussia :)

• Kai sitten
        et kai sitten kirjoitti:

naiset ei halua/pysty puhumaan...ne haluaa nussia :)

Sulla meni se just väärinpäin. Miehet ei halua/pysty puhumaan :)

• keskustelu

ilman muuta ku kaikki vastaavat ilman nikkiä

• joka pystyy

ostamaan kaikki naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe