Kiitos mieheni ex:älle

hdgy

kun teillä meni poikki ja erositte! Minä sain aivan loistavan miehen! =D Ja takaisin et enää saa, se on varmaa...

26

2498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäisit mitä

sait.... no etköhän sen huomaa jonain päivänä kun on liian myöhäistä. Hyvähän se on toisten jämillä olla. eihän siitä ollu etes sängyssäkään mihinkään. että ole hyvä vain :)

• itseäsi...

Pidätkö todella itseäsi rippeenä vain koska olet sattunut seurustelemaan historiassasi? Nyt kokoat itsetunnon ja huomaa, että suurin osahan ihmisistä on seurustellut muunkin kuin vain sen yhden ja ainoan teinirakkauden kanssa.

• voi olla

painajainen toiselle. Kuule kyllähän sen aina takaisin sais jos haluais... Mutku ei halua.

• viestiäsi

Ole hyvä vaan, ja pidä hyvänäsi. Arvaa olenko raaskinut sinulle kertoa edes rippeitä siitä, mitä koin tuon aivan loistavan miehesi kanssa.

Sen verran voin tässä valottaa, että myös minä olin joskus tuossa vaiheessa. Ihan sekaisin onnesta, tai jostain vielä suuremmasta. Haaveilin hänen kanssaan tulevaisuudesta, niinkuin sinä nyt. Uskoin jopa häneen, aivan kuin sinäkin.
      Hänelle ja minulle vaan astui arki kuvaan vastuineen. Onko hän,loistava miehesi, josta oikein julkisesti kiität, kertonut miten hoiti esimerkiksi lapsensa,laskunsa, miten rahataloutta? Muistaakseni hän kävi kanssani vielä ennen lapsia kaupassa, siellä me kuherreltiin toisten kiusaksi saakka; niinhän tekin nyt teette.
      Tuli vaan aika, jolloin ostoksiin lisättiin pari vaippapakettia, kaikkea piti ostaa monin verroin enemmän kuin ennen. Sainkin mennä yksin, ja niin kävin koko alkuhuuman jälkeisen ajan, ja jos vielä satuttiin samaan aikaan, hän meni viereiseen peliluolaan vähän pelaamaan, sillä aikaa kun minä lapsien kanssa haalin perheen ostokset kärriin, maksoin ja pakkasin. Sinun loistomiehesi tuli kyllä paikalle, kun ensin oli saanut hänet soitettua peliluolasta ulos.
      Entä ne laskupinot.. Kysyin joskus, mitä näille, peukalohangalliselle karhukirjeitä tehdään. Loistomiehesi otti nivaskan,sanoi että näille tehdään näin, repäisi, ja laittoi roskikseen.

Entä kun loistomiehesi sai sakkoja,kuka maksoi? Ei, en minä sentään, mutta hänen äitinsä.
      Entä kun loistomiehesi sai jonkun työpaikan? Äkkiä hänestä tuli niin kipeä,että piti mennä hakemaan sellainen lappu lääkäriltä, ettei voi tehdä tarjottua työtä. Samaan aikaan kaverit myi tavaraa edullisesti, ja loistomiehesi teki töitä orjana, maksaakseen hankintansa työtunteina.
      Entä mitä loistomiehesi teki..

Voi voi.. hienoa että jaksat olla iloinen moisesta raaskusta. Sitä hän on, sekä henkisesti että fyysisesti. Hienoa, että luotat häneen, uskot itseesi kuin pässi suuriin sarviinsa. Helppoahan se on.Ajattelet vaan edelleenkin häntä passatessasi, että sait tuon loistoyksilön koska hänen exänsä oli niin perin vittumainen nainen.
      Huusikin toiselle niin kovaa ja paiskoi ovea. Ihan syyttä suotta, toinen kun on niin jumalaisen suloinen kaikkine pikkurojuineen.

Saattaahan olla, että jo keski-ikäinen mies on tosiaan ottanut jotain opikseen, ja on todella muuttunut; sen uskominen on sinun asiasi.
      Sinä pärjäät kyllä, laitat vaan parempaa ruokaa ja otat suihin, vaikka hän ei koskaan sinua nuolisikaan.
      Onnea ja menestystä, suorastaan voimaa koitokseen.

• en enää

ota, vaikka tarjoaisit henkesi hädässä. Sinä niin ylpeänä nokkapystyssä kuljet hänen käsipuolessaan naamallasi ilme, joka kertoo sinun pitävän itseäsi onnekkaampana kuin lottovoittaja.

Luuletko että oli enää edes kamppailua tuosta? Sinä sait jämät,epäkurantin tyypin, johon kukaan fiksu itseään kunnioittava nainen ei koskisi kepilläkään.
      Minä koskin, ja olin menettää hänen kanssaan jopa itsekunnioitukseni. Pikkuhiljaa olen rakentanut itseäni takaisin ehjäksi,narsistin jäljiltä jokseenkin rikkimenneen minäni.

Pidä vaan, ole ylpeä. Tiedän tämän kokemuksesta:sinulle nauretaan sitä enemmän mitä enemmän näytät tyhmyyttäsi ja sokeuttasi. Niin minullekin tehtiin, en vain halunnut nähdä enkä ymmärtää.
      Minä en naura sinulle, toivotan vain onnea. Kiitos itsellesi.

• välirahaakin

kunhan muistat ettei palautus oikeutta ole....

• löydöistäkin

joku jaksaa olla onnellinen. Se vaan on sellanen elämäntapa, että ottaa sen minkä halvimmalla saa, eikä niin välitä, mitä on saanut.Tärkeintä että näyttää päällepäin hyvältä. Ei kannata pohtia sitä, oliko tavara tarjolla siksi, kun sillä ei ole enää muuta käyttöä, ei mitään paikkaa.. Jospa sen joku tuosta korjaa. Ja aina on joku. Etenkin hylkymiehille, naiset suorastaan tappelevat saadakseen sen, mikä on joskus jollain naisella ollut.

• hehkutusta??

Et sitten enää tullutkaan kehumaan löytöäsi? Älä nyt suotta masennu. Tottahan sinä olet parempi kuin minä, miehesi exä.

Sinähän olet nuorempi, sinulla on vielä uskoa ja toivoa. Sinä et ole lyönyt päätäsi tarpeeksi seinään ihmissuhteissasi,kun olet paljon avoimempi ja sosiaalisempi. Nautit olla ihmisten keskellä, ja miehesi kaveripiirissä sinä olet fiksu ja filmaattinen poikkeus,suorastaan loistat tunneälyä: paljon nohevampi mitä minä,exä.

Sinä pärjäät.Suuri rakkautesi siirtää vaikka vuoret paikoiltaan,kyllä sinä yhden huithapelin kesytät ja pistät aisoihin.
      Se,että minä haukkasin hatullisen ei tarkoita että sinä olisit haukannut.Ehkä sinulla ei ole hattua ollenkaan, ei edes sitä kireää pipoa mitä minulla.
      Miehesikin on varmaan nyt onnellinen ja tyytyväinen, uusi parisuhde hyvällä alulla. Mikä olisi porskuttaessa,kaikki onnistuu varmaan entistä paremmin, onhan hänellä nyt uusi kumppani.Se mitään, että hän on teidänkin parisuhteessa se osapuoli, joka ei ole muutunut mihinkään.Tärkeintä on ajatus: se,että edellinen suhde kaatui pelkästään sen takia,miten heikosti vaimo ymmärsi tuota helmeä, jonka pääsit poimimaan. Arvokas aarre jonka vaimo ymmärtämättömyyttään käski painua hevon veehen. Sieltä sinä hänet löysit. Meidän kaikkien onneksi.

• palautetta

Miksi kukaan nainen ei saisi olla onnellinen siitä, että on yhdessä juuri sen oman exän kanssa? Minua ei henk.koht. yhtään haittaa jos joku on onnellinen oman exäni kanssa. Onko tuo katkeruutta vai mitä? Jos meillä ei toiminut, niin kenelläkään muulla ei saa toimia miehen kanssa? Ja miten se tarkoittaisi sitä, että se nainen kokisi olevansa parempi? Ja vaikka kokeekin niin mitäs sitten, eihän sillä ole mitään väliä exälle tai nykyiselle kumppanille, kumpi se "parempi" on. Kannattaa joskus keskittyä siihen omaan elämään eikä vain exänsä..

• kirpeää

Kuka noista olisi sanonut,ettei hdgy saisi olla onnellinen, päinvastoin, taisivat jokainen kiittää ja toivottaa onnea ja menestystä. Kukaan ei ollut exää kaipaamassa tai pyytämässä takaisin, ei asettumassa uuden onnen tielle.
        Saa siis seuraava suhde toimia,ja pitääkin, huvittavaa on vaan nähdä matkan päästä, miten höynäytettävä sitä joskus itse on ollut.

Naurattaa vaan, kun oikeasti nuo exvaimot tietävät mistä puhuvat, eivät luule, taas nuo nuorikot ja uudet morsiamet eivät voi mitenkään tietää koko totuutta edesmenneistä suhteista ja liitoista sen paremmin kuin piirteistä, jotka selvisivät exvaimollekin vasta ajan kanssa. Ainoastaan sen puolen, mitä mies menneistä,itsestään kertoo. Se ei mitenkään voi olla koko totuus,vaikka rakkauden huumassa voi niin herkästi luullakin.

Itselleen tässä on naurettu,näytetty pitkää nenää. Ja sille yleiselle tiedolle, miten järjettömän vahvauskoista sakkia naissukukunta on. Siinä seuraava nainen on aina edeltäjäänsä parempi; hyväuskoisuudessa. Ei opi toisten virheistä,päinvastoin, ajattelee olevansa niin paljon parempi ja rakastavansa edellistä enemmin,ettei mitenkään voi tehdä samoja virheitä mitä exvaimo teki. Ei varmaan teekään, ei itse, mutta kun se puheena oleva kumppani on se sama, se, jonka kanssa elämisestä sillä exällä on jo näyttöä ja kokemusta.

• ........
        kirpeää kirjoitti:

Kuka noista olisi sanonut,ettei hdgy saisi olla onnellinen, päinvastoin, taisivat jokainen kiittää ja toivottaa onnea ja menestystä. Kukaan ei ollut exää kaipaamassa tai pyytämässä takaisin, ei asettumassa uuden onnen tielle.
        Saa siis seuraava suhde toimia,ja pitääkin, huvittavaa on vaan nähdä matkan päästä, miten höynäytettävä sitä joskus itse on ollut.

Naurattaa vaan, kun oikeasti nuo exvaimot tietävät mistä puhuvat, eivät luule, taas nuo nuorikot ja uudet morsiamet eivät voi mitenkään tietää koko totuutta edesmenneistä suhteista ja liitoista sen paremmin kuin piirteistä, jotka selvisivät exvaimollekin vasta ajan kanssa. Ainoastaan sen puolen, mitä mies menneistä,itsestään kertoo. Se ei mitenkään voi olla koko totuus,vaikka rakkauden huumassa voi niin herkästi luullakin.

Itselleen tässä on naurettu,näytetty pitkää nenää. Ja sille yleiselle tiedolle, miten järjettömän vahvauskoista sakkia naissukukunta on. Siinä seuraava nainen on aina edeltäjäänsä parempi; hyväuskoisuudessa. Ei opi toisten virheistä,päinvastoin, ajattelee olevansa niin paljon parempi ja rakastavansa edellistä enemmin,ettei mitenkään voi tehdä samoja virheitä mitä exvaimo teki. Ei varmaan teekään, ei itse, mutta kun se puheena oleva kumppani on se sama, se, jonka kanssa elämisestä sillä exällä on jo näyttöä ja kokemusta.

"Naurattaa vaan, kun oikeasti nuo exvaimot tietävät mistä puhuvat, eivät luule, taas nuo nuorikot ja uudet morsiamet eivät voi mitenkään tietää koko totuutta edesmenneistä suhteista ja liitoista sen paremmin kuin piirteistä, jotka selvisivät exvaimollekin vasta ajan kanssa. Ainoastaan sen puolen, mitä mies menneistä,itsestään kertoo. Se ei mitenkään voi olla koko totuus,vaikka rakkauden huumassa voi niin herkästi luullakin."

Jokaisella on oma näkemys asioihin ja ihmisiin, ajan myötä oppii toista tuntemaan enemmän. Ja jotkut rakastavat toisiaan tämänkin jälkeen, täydellisiä ja nuhteettomia ihmisiä ei löydy - mutta se kamala ex voi olla jollekin ihmiselle unelmien täyttymys. En usko tuohon höpinään, että jos erottu niin jompikumpi tai kummatkin ovat yksinkertaisesti kamalia ihmisiä. He eivät vain toisilleen sattuneet sopimaan.

• miehistä on tällaisia
        ........ kirjoitti:

"Naurattaa vaan, kun oikeasti nuo exvaimot tietävät mistä puhuvat, eivät luule, taas nuo nuorikot ja uudet morsiamet eivät voi mitenkään tietää koko totuutta edesmenneistä suhteista ja liitoista sen paremmin kuin piirteistä, jotka selvisivät exvaimollekin vasta ajan kanssa. Ainoastaan sen puolen, mitä mies menneistä,itsestään kertoo. Se ei mitenkään voi olla koko totuus,vaikka rakkauden huumassa voi niin herkästi luullakin."

Jokaisella on oma näkemys asioihin ja ihmisiin, ajan myötä oppii toista tuntemaan enemmän. Ja jotkut rakastavat toisiaan tämänkin jälkeen, täydellisiä ja nuhteettomia ihmisiä ei löydy - mutta se kamala ex voi olla jollekin ihmiselle unelmien täyttymys. En usko tuohon höpinään, että jos erottu niin jompikumpi tai kummatkin ovat yksinkertaisesti kamalia ihmisiä. He eivät vain toisilleen sattuneet sopimaan.

"En usko tuohon höpinään, että jos erottu niin jompikumpi tai kummatkin ovat yksinkertaisesti kamalia ihmisiä."

En huomannut tällaista väitettä koko keskusteluketjussa.

Ole varuillasi, jos kuulet miehen suusta "Aina sä...", "Sä et koskaan..." -alkuisia lauseita jo hurman ensiviikoilla. Selvä merkki siitä, että miehellesi nainen on yksi ja sama koko ajan, vain muoto ja väritys muuttuu. Hän jatkaa riitoja ja keskusteluja siitä, mihin edellisen kanssa jäi. Ilmankos niissä syytöksissä on vaikea pysyä kärryillä.
        Pysyäkseen leivänsyrjässä, mies saattaa nimesi sijaan kutsua sinua hellittelynimillä (nehän käyvät kaikkiin naisiin), ettei vahingossa kutsuisi sinua jonkin entisensä nimellä.

• Ei Ole Varmaa

... paitti epävarma... kokemusta asiasta on!

• N41pks

Tämä voisi melkein olla minun viesti. Kirjoittaisin näin:
      Kiitos mieheni exälle, kun petit häntä vuosikymmenen ja sitten viimein lähdit kokonaan. Minä sain aivan loistavan miehen! =D Ja takaisin et enää saa, se on varmaa...

Kuulkaapas naisihmiset, tämän kaiken kokemani jälkeen ymmärrän, että on niitä sikoja naispuoleisissakin. Ei se aina ole se mies, joka juoksee vieraissa.

• viestiäsi

tuo olisi ollut alkuperäinen viesti ja sen sisältö, ei minulla olisi ollut sinulle mitään sanottavaa. Paitsi ehkä se, että oletko sinä kuvitellut kaikkien kuvittelevan,että se on vain mies mikä osaa käydä vieraissa. Pakkohan joittenkin naisten on sitä samaa tehdä,jos perinteisestä naimalla-pettämisestä puhutaan. Tosin, luottamuksen ja lupaukset voi pettää muutenkin kuin sukuelimiään vieraissa uittamalla.

• N41pks
        viestiäsi kirjoitti:

tuo olisi ollut alkuperäinen viesti ja sen sisältö, ei minulla olisi ollut sinulle mitään sanottavaa. Paitsi ehkä se, että oletko sinä kuvitellut kaikkien kuvittelevan,että se on vain mies mikä osaa käydä vieraissa. Pakkohan joittenkin naisten on sitä samaa tehdä,jos perinteisestä naimalla-pettämisestä puhutaan. Tosin, luottamuksen ja lupaukset voi pettää muutenkin kuin sukuelimiään vieraissa uittamalla.

En ole kuvitellut mitään. En ole ajatellut edes asiaa. Mutta täälläkin Suomi24:n keskustelupalstalla tunnutaan kovin hehkuttavan sitä, että mies se on sellainen possu, jolle ei yksi nainen riitä. Mutta kuten asiaa sivusit, ei kukaan yksin petä.

Tässä minun tapauksessa ei ollut kyse luottamuksen tai lupausten pettämisestä, vaan nimenomaan vieraisiin peteihin hyppäämisestä. Käsitykseni mukaan muilla elämänaloilla meni oikein loistavasti. Mutta en kylläkään ollut kärpäsenä katossa sitä seuraamassa...

• kiitellä

no ei todellakaan, päinvastoin, minun pitää kiittää sinua exäni huostaanotosta. Hienoa,että kelpasi, korjasit kuleksimasta. Hän olikin vähän hukassa siitä pitäen kun nakkasin hänet pihalle,eikä äitinsäkään oikein joutanut hoitamaan.
      Olihan tuo oppinut kaupasta hakemaan valmismakaroonia ja sen lämmittämään, samoin saarioisten pizza-laatan, mutta näin äitinä vähän arvelutti silloin kun hän joskus kykeni ottamaan lapsensa vaikka yönyli. Ihan eräänkin kerran varustin lapsille ruoat mukaan,kun ei isä ollut kerennyt tai muuten kyennyt kauppaan. Yhden tai useamman kerran syy ettei voi ottaa lapsia luoksee oli se, ettei hänellä ollut rahaa, eikä jääkaapissa kuin valo. Sinä tulit kuvioon kuin taivaan lahjana: nyt kun asutte yhdessä, sinä ainakin huolehdit, ettei ihan nälässä tarvitse olla lastenkaan kun tulevat isänsä luokse.
      Sinä osannet myös pestä vähän pyykkiä, jos vaikka olisivat muutaman päivän: vielähän eivät ole viettäneet yhtään loma-aikaa isällään edellä mainituista syistä.
      Sekin on ihan kivaa ja positiivista, että sinä olet nyt huolehtimassa exän muista tarpeista. Hän kävi tässä vielä taanoin arvuuttelemassa, antaisinko minä hänelle vai ottaisiko jostain muualta. Sinun ei tarvitse olla huolissasi, minä en sinulta tuota onnea tule rikkomaan.Te osaatte rikkoa sen ihan itse. Viimeistään sitten kun olet synnyttänyt esikoisesi ala olla varuillasi. Ja jos aiot huolehtia ehkäisystä, niinkuin näin vanhempana ja kokeneempana suosittelisin, jos sitä minulta kysyttäisiin, niin sitten kun sinun pankkitilisi on tyhjennetty,saldosi vain tilapäisesti plussalla, silloin sinun kannattaa tiivistää otettasi; alkaa nimittäin menokenkä vipattamaan miehelläsi aika tavalla.
      Mutta, siihen saakka mitä parhainta jatkoa!

• hdgy

te vaan valitatte... Minun miehelläni ei ole lapsia(vielä) joita olisi jättänyt heitteille, minun miehelläni ei ole ollut suhteita toisiin naisiin suhteen aikana....

Minun mieheni on harvinaisuus...hän ei ole SIKA..

Ihan ihminen...;) En minäkään omaa ex:ääni takaisin ottaisi,pysyköön siellä missä on ja kenen kanssa on...

Ja valitatte kuinka paljon tahansa, minä olen siitä huolimatta onnellinen mieheni kanssa...

Ei ne toisen tähteet, vaan se mitä niihin itse laittaa lisukkeeksi =D

Ja eikun vaan joulun odotusta teille kaikille katkerille ihmisille...

• siunaukseksi

jos ole mihinkään törkypesään sotkeutunut. Silti kiitoksesi on vähän typerä,sen näit vastauksista. Vähän samaa,kuin lääkäri sanoisi potilaalle,että kiva kun sairastuit niin minä sain töitä.Tai mukava että talonne palaa,niin me saadaan sammuttaa,tai hienoa,että teidän linna sortui,me raivaamme tontin.
        Toisen kuolo toisen leipä.

• kuulostat ihan mun exän

uudelta naikkoselta. Samanlaisia lapsellisia haihatuksia. Voi kuule kun mies sanoo ettei ole ollu suhteita niin paskapuhetta se on. Äijä osaa valehdella erittäin hyvin. Kerranki jäi kiinni siitä että oli limoskellu toista eukkoa ja vaikka mulla oli viimisen päälle todisteet ja soitinki vielä sille eukolle niin äijä jakso väittää että mitään ei ole ollu. Ja näitä juttuja oli sitte useampia. Et ole kuullut luin yhen version asioista. Sellasia valehtelijoita ne on. Sun miehes ei oo todellakaan parempi.

• haikuilija

Hyvän miehen saitkin, ihan oikeasti. Meillä ei vain toiminut, niin minkäs sille mahtaa. Paljon onnea teille, meille se ei riittänyt... Miksi täällä on hirveästi näitä katkeria ihmisiä, jotka valittaa ja vittuilee?

Minä ainakin olen onnellinen jos entinen mieheni on löytänyt itselleen ihanan ja rakastettavan uuden naisen...Mitä se minulta on pois..

Ja itsekkin löytänyt olen uuden kumppanin, niin en minä takaisin vanhoja haahuile.. ONNEA teille!

• onnea toivotan

exälleni, koska siten voin todeta että eromme ei ollut turha. Hän sitä toivoi, minä aluksi vastustin. Ketään en voi pitää väkisin ja olihan hän elämässäni melkein parikymmentä vuotta - mukava mies ja loistava isä lapsilleen. Me vain emme onnistuneet pariskuntana. Se siitä.

Itsellänikin on todella ihana mies, toisen naisen ex. Minä oletusten vastaisesti pari vuotta vanhempi kuin hän. Mies on kiltti, vähän ujo ja pitkässä liitossaan jatkuvan latistuksen mankelin läpikäynyt. Ero oli raskas ja kesti pitkään. Lapset onneksi jo lähes aikuisia.

Emme ole hyväuskoisia hölmöjä kumpikaan, emme elä kuvitelmissa parisuhteen jatkuvasta mutkattomuudesta emmekä ajattele elämän olevan helppoa. Silti olemme luottavaisia, elämästä jotain oppineita, sinuja itsemme kanssa, itsenäisiä ja niin älyttömän rakastuneita :)

• R.....

kaikki naiset aina rakastuvat renttuihin?
      Kuinkahan meidän kunnon miesten oikein käy?"

Onhan se hyvä että nämä rentut aina palautetaan kierrätykseen. Onhan miehiä määrällisesti vähemmän kuin naisia. Monesti rakastava ja hienokäytöksinen nainen voi rakkaudellaan saada kasvatetuksi tästä ressukasta kunnon miehen joka huolehtii perheestään. Miehenkin pitää oppia luottamaan puolisoonsa, ettei pienestä virheestä nosteta aina suurta perheriitaa.

Pettämiseen tarvitaan kaksi mies nainen=2. Syynä voi olla pihtari tai pirttihirmu.

Eli:syy voi olla sekä sysissä että sepissä.

"Naiset; Tuntuu että kun otatte miehen. Ei ole väliä minkälainen mies on. Kunhan on mies"!!!

---------Kunnon mies-------

• puolensa

niinkuin siinä että naiset aina rakastuvat renttuihin. Ei ihan pidä paikkaansa. Jotkut naiset oppivat rentturakkaudestaan sen, mihin ei enää toista kertaa pidä sortua. Alkavat katsoa suurennuslasin läpi seuraavia miehiä, kun se yksi pääsi livahtamaan ihan tarkistamatta.

Kunnon miehetkin joutuvat samaan syyniin, ja heistä paljastuu myös vikoja,pitkälti eri mitä rentusta, mutta vikoja kuitenkin, eikä tapauksesta oppinut nainen halua enää edes kunnonmiestä, vaan on mielummin ilman kuin millään häiritsevällä tavalla viallisessa seurassa.

• ku o
        puolensa kirjoitti:

niinkuin siinä että naiset aina rakastuvat renttuihin. Ei ihan pidä paikkaansa. Jotkut naiset oppivat rentturakkaudestaan sen, mihin ei enää toista kertaa pidä sortua. Alkavat katsoa suurennuslasin läpi seuraavia miehiä, kun se yksi pääsi livahtamaan ihan tarkistamatta.

Kunnon miehetkin joutuvat samaan syyniin, ja heistä paljastuu myös vikoja,pitkälti eri mitä rentusta, mutta vikoja kuitenkin, eikä tapauksesta oppinut nainen halua enää edes kunnonmiestä, vaan on mielummin ilman kuin millään häiritsevällä tavalla viallisessa seurassa.

itte täytellinen.

• .....

..suurin osa naisista näyttää olevan todella katkeria exilleen/ existään. Niinkö kovasti se ottaa päähän, että mies meni ja löysi uuden, että pitää täällä sitten katkerana purkaa tuntojaan?

Ettekö itse kenties enään kelpaa kenellekään, siksikö sapettaa?

Onnea alkuperäiselle! Sinäkin olet hänelle varmasti parempi nainen, kuin exänsä, kaikkea hyvää teille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe