70 luvun lopun tai 80 luvun alkupään suomalainen rokkibiisi.
Biisin alussa on sellainen nopea rummutus ja kuminpolttovingutus.
Sanat menee muistaakseni suurinpiirtein näin:
-mä otan jenkkivehkeeni tallista ja lähden kartsalle hengaamaan, jos sieltä löytyy.....
-Mä isken kimman sieltä täältä jos on hyvä fiilis pällä...
-Mä käytän parfyymiä nahkaa sukkaa, heiluttelen pitkää tukkaa siihen joka kimma ihastuu mä niille kovan mallin näytän niitä hyväkseni käytän siinä jätkiltä jää auki suu!
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D
MÄ OTAN JENKKIVEHKEENI TALLISTA
15
450
Vastaukset
- jenkkipeli
-mä otan jenkkivehkeeni tallista ja lähden kartsalle hengaamaan, jos sieltä löytyy.....
-Mä käytän parfyymiä nahkaa sukkaa, heiluttelen pitkää tukkaa siihen joka kimma ihastuu mä niille kovan mallin näytän niitä hyväkseni käytän siinä jätkiltä jää auki suu!
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - Jenkkipeli
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - 70 luvun lopun tai 8
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - nimimerkki 232323
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - alluk3
jumalauta, 7 vuotta etsitty eikä vieläkään löytyny?
- NimimerkkiNimyjytuyt
Ei ole löytynyt. Joka paikasta kyselly.
Eli kokeillaan edelleen josko joku tietäisi:
mä otan jenkkivehkeeni tallista ja lähden kartsalle hengaamaan, jos sieltä löytyy.....
-Mä käytän parfyymiä nahkaa sukkaa, heiluttelen pitkää tukkaa siihen joka kimma ihastuu mä niille kovan mallin näytän niitä hyväkseni käytän siinä jätkiltä jää auki suu! - Tietäisikö kukaan???
Tietäisikö kukaan?????
- vaikea pähkinä.
Ei voi oikeasti olla noin vaikea biisi....
Keksiikö kukaan edes hakusanoja jolla etsiä, kaikilla noilla biisin sanoilla olen etsinyt mutta ei vaan löydy. Veikataanpa tuota: Toicca GT - Jenkkipelti.
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?kappale=jenkkipelti&culture=fi&ID=2705a03c-3fe6-4cb0-9d2f-aeb43ccece84- alluk3
7 vuoden jälkeen vihdoin löytynyt? ainakin vuosi täsmää.
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/hakufi.php
seuraava haaste oisikin löytää jompi kumpi noista kaseteista ja digitoida ne kaikkien kuultavaksi.
- Ei meinaa löytyä
Tässä yrittänyt googlata jo tunnin verran eikä perhana löydy oikein mitään tuohon viittaavaa...
- alluke
biisi löytyy vihdoin spotifystä!
https://open.spotify.com/track/6dzFoADMm5g0E4sWnKwntg - Meijänkari
Hienoa että lopulta sait tuon kuunteluun.
Kuulostaapa asialliselta!
Tuo biisi, ja täytyy ajan kanssa kuunnella koko kokoelma. - Toikkarules
Loisto biisi! Varsinkin kun tunnen esittäjän henk.koht. Tosin en tuntenut vuonna -79 vielä.
- Stillrules
Ystäväni vaikuttaa olevan lahjakkaampi, kuin mitä ajattelinkaan. Itsekään en häntä tuntenut -80 ja 90 luvuilla. Näitä varhaisia levytyksiä olen kuunnellut ja kyllä näissä korva lepää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135