Ukkomies ei vaan jätä rauhaan

Mirva66

vaikka ollaan lopetettu salasuhde ja hän oli jo poistanut tietoni kännykästään ja kaikki viestit tietokoneelta ym. silti taas aloitti yhteydenpidon ja haluaa tavata. Miksi mies tahtoo kiusata itseään noin kun oli jo hyvässä alussa korjata suhteensa vaimoonsa ja minä olin jo pääsemassä yli??

24

3112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina...

lopultakin, ellet vastaa hänen viesteihinsä.

• miehestä se loppuu

lyhyeen kuin kanan lento.

• oli järisyttävää

Poisti numeron ja muut?? Noinhan nuoriso tekee joka toinen päivä.
      Ei mies itseään kiusaa, haluaa vain uudelleen lisää hyvää.
      Minulla 4 vuotta sitten loppunut salasuhde ja vieläkin tulee viestejä (puheluihin en vastaa), että mentäiskö kahville, olet kuitenkin jatkuvasti mielessäni jne. Ja hän tietää, että minulla on uusi elämä. Tämäkin mies on edelleen naimisissa, jos olisi ollut sitä suurta rakkautta, olisi silloin eronnut ja me olisimme voineet rakentaa jotain. Lapset olivat jo aikuisia.
      Älä kuvittele ja haaveile jostain mitä ei ole, älä tuhlaa vuosiasi turhaan.
      Yksi tuttava odotti 7 vuotta ja mies löysi toisen "kakkosen". Pääseeköhän hän koskaan katkeruudestaan.

• se sellainen

ukkomies on....meinasi jo tehdä vahingossa parannuksen. älä hyvä ihminen lähde moisen kelkkaan, tietää et näpeilleen tuleesaamaan. vai onko hyväkin pakkaus tämä ukkomies? pääsettekö tarpeeksi tapailemaan?

• ei hän ole

löytänyt uutta salarakasta.Jos annat periksi,niin ei aikaakaan kun hän jättää sinut toisen uudemman salarakkaan kera.Tappiosi on silloin todella kaksin tai kolminkerroin pahempi.HERÄÄ PAHVI.

• Mirva66

olla näin, kiitos hyvistä neuvoista ja luulen tekeväni nyt oikein kun en suostu mihinkään enää, tuska varmaan kestää viä jonkin aikaa.

• koettu on
        Mirva66 kirjoitti:

olla näin, kiitos hyvistä neuvoista ja luulen tekeväni nyt oikein kun en suostu mihinkään enää, tuska varmaan kestää viä jonkin aikaa.

on ettei jätä rauhaan jos kerran olet selvästi sanonu et nyt on loppu,vai haluatko sittenkin jatkaa?

Ei ne varmaan väkisin tule vaikka soittaakin.

Itse olen ollut liian lepsu ja jatkanu kun olen huomannut ukkonmiehen hädän jos sanon että nyt loppu.
        Olen sanonu myös että eroa ensin ja etsi sitten muita mutta hän ketoo millon minkin syyn.

Miten he ovat niin riippuvaisia vaikka on oma vaimo kotona odottamassa,jossain on vikaa ja pahasti.
        Vaikka alussa ukkomies sano että ero on harkinnassa mutta eipä ole eroa tullut vaimosta eikä varmasti tule joten turhaa odotella.

• ytimeen..
        koettu on kirjoitti:

on ettei jätä rauhaan jos kerran olet selvästi sanonu et nyt on loppu,vai haluatko sittenkin jatkaa?

Itse olen ollut liian lepsu ja jatkanu kun olen huomannut ukkonmiehen hädän jos sanon että nyt loppu.
        Olen sanonu myös että eroa ensin ja etsi sitten muita mutta hän ketoo millon minkin syyn.

Miten he ovat niin riippuvaisia vaikka on oma vaimo kotona odottamassa,jossain on vikaa ja pahasti.
        Vaikka alussa ukkomies sano että ero on harkinnassa mutta eipä ole eroa tullut vaimosta eikä varmasti tule joten turhaa odotella.

juuri noin se menee. Olen myös itsekin tehnyt samat jutut, kuin sinä ja edelleen sama laulu jatkuu. Nyt olen kuitenkin huomannut itsessäni uuden piirteen, kaiken sen soutamisen ja huopaamisen jälkeen, en enää välitä miehestä kuten ennen. Tunteeni ovat viilenneet häntä kohtaan.

• pikkuhiljaa poikki
        ytimeen.. kirjoitti:

juuri noin se menee. Olen myös itsekin tehnyt samat jutut, kuin sinä ja edelleen sama laulu jatkuu. Nyt olen kuitenkin huomannut itsessäni uuden piirteen, kaiken sen soutamisen ja huopaamisen jälkeen, en enää välitä miehestä kuten ennen. Tunteeni ovat viilenneet häntä kohtaan.

viilenee väkisinkin kun huomaa että suhteesta on enempi ahdistusta kuin iloa.
        Olen antanu soitella vaikka en neää odota soittoja edes,ja joku päivä en enää vastaa mihinkään.

• sanat.......
        pikkuhiljaa poikki kirjoitti:

viilenee väkisinkin kun huomaa että suhteesta on enempi ahdistusta kuin iloa.
        Olen antanu soitella vaikka en neää odota soittoja edes,ja joku päivä en enää vastaa mihinkään.

eniten minua ärsyttää se, että mies soittaa milloin hänelle sopii, eli vaimo ei ole vieressä ja jos en satu vastaamaan puhelimeen, niin heti on hirveä epäily ja mustasukkaisuus, missä olin ja kenen kanssa jne.

• ei kiinnosta enää
        sanat....... kirjoitti:

eniten minua ärsyttää se, että mies soittaa milloin hänelle sopii, eli vaimo ei ole vieressä ja jos en satu vastaamaan puhelimeen, niin heti on hirveä epäily ja mustasukkaisuus, missä olin ja kenen kanssa jne.

tärkeämpää mutta ei muuta kun soittaa heti kun sille sopii.Ja kun tavataan alkaa kavereille soitto,eikä juttele kanssani mitään mutta kuitenkaan ei halua lopettaa.

Olenkin ollut joku lelu josta hän ihan kun olis leuhka.
        Olenkin jatkossa vastaamatta yhteenkään soittoon.
        Muutenkin kylmän tuntonen.

• noin naivi
        koettu on kirjoitti:

Ei ukkomiehellä mitään hätää ole , jos itse maltat lopettaa. Et ole sanonut asiaasi tarpeeksi suoraan. Jos suhdetta on kestänyt vuosia, ei hän eroa. On valehtelija. Eikä vaimo ole mikään kotona odottelija, elää henkisesti ja materiaalisesti luulavasti rikasta elämää.

Älä pilaa lopuuelämästäsi vuosia turhaan. Luutavasti, jos vaimo saa tiettä, on helvetti edessä myös sinulla. Vaimot ovat usein vahvoja. Juuri nämä vaimot, joita varattu taitaa vähän pelätä. Eli mies pelkää kakkosen ilmiantoa. Mieti minä mies sinua pitää. Käy matkan päästä. Mieti mitä on puuhaillut perheensä kanssa näiden vuosien aikana. Onko heidän historiassaan ollut tuntua, että loppu yhteiselle " yritykselle" häämöttää. Tuskinpa vain. Vuosien myötä pitkään naimisissa olleet ihmiset ovat hitsautneet kiinni. Siinä lelu on todella lelu. Näissä ketjun viesteissä kuultaa sanoma....kun mies soittaa...kun mies tulee. Eikö teillä itsellä ole aivoja päättää. Jos soitot jatkuvat vasten tahtoasi, jota epäilen, sano että pirautat vaimolle heh heh!

• ............

Olen tilanteessasi ollut myös. Ajatellaan nyt sellaisen ihmisen logiikalla, joka on sen verran heikko, että sortuu pettämiseen. Tälläiselle voi olla vaikeaa, jos omatunto soimaa ym, koittaa parantaa suhdettaan, tuntuu helpommalta alloittaa sama sähläys uudestaan. Ehkä aikakin kultaa muistoja. Mutta jos toinen heikko, niin toisen oltava vahvempi. Kyllä hän siitä nopeasti tai suhteellisen nopeasti tokenee, jos et kannusta yhteydenottoon. Itse en vastannut vaikka mitä lähetti ja lupaili. Vaikka se vaikeaa oli, mutta parhaaksi se kaikille oli. Ja nykyään viimeisin mitä kuullut, on se, että ovat naimisiinkin menneet näin jälkeenpäin.:) Eikä asia vaivaa minuakaan ollenkaan, itselläkin uudet kuviot, joissa olen paljon onnellisempi.

Turha sun on asialla päätäsi vaivata, parempi vaan olla mitenkään huomioimatta miehen yhteydenottoyrityksiä. Siitä se lähtee sitten teillä kummallakin.

• ikävä

Olen yrittänyt jo kaksi vuotta tehdä loppua salasuhteesta, mutta en pysty olemaan antamatta periksi. Rakastan niin mielettömästi vaikka suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Vajaa viikko kun annan periksi ja vastaan taas tunteisiin...

• "hullu" oot nainen

Onko niin että kun tämä mies on varattu niin silloin hän kiinnostaa, mutta entä nyt kun hän on vapaa?
        Menkää ja kokeilkaa yhdessä oloa ja asumista,jos ei onnistu palaatte entiselleen, vai mitä?

Aina kannattaa yrittää yhdessä jos toista rakastaa ja jos mies on vapaa. Vaikka ei olisi vapaakaan asukaa yhdessä joku päivä niin tiedätte.

• ei ole helppoa
        "hullu" oot nainen kirjoitti:

Onko niin että kun tämä mies on varattu niin silloin hän kiinnostaa, mutta entä nyt kun hän on vapaa?
        Menkää ja kokeilkaa yhdessä oloa ja asumista,jos ei onnistu palaatte entiselleen, vai mitä?

Aina kannattaa yrittää yhdessä jos toista rakastaa ja jos mies on vapaa. Vaikka ei olisi vapaakaan asukaa yhdessä joku päivä niin tiedätte.

ollut varatun kanssa ystävä ja aina kun haluan puhua hänelle tulee kiire,miksi?

Soittaa kuitenkin mutta miksi se kiire eli jää aina kesken puhuminen,kuitenkaan hän ei lopeta.
        Tietysti ole tyhmä kun itse en lopeta mutta hän tulee kuin lennosta jos vähänkin vihjaan että en jatka?
        Antaa ymmärtää ihan toista miten käyttäytyy?

• en ole kakkonen enää

tullut ja varatun soittoihin en enää vastaa.Se on sillä selvä.

• syksyn ajan
        en ole kakkonen enää kirjoitti:

tullut ja varatun soittoihin en enää vastaa.Se on sillä selvä.

oletkin jahnannut eroa miehestä, joka ei sinusta edes välitä, olet kuvitellut vain, mies muka hätääntyy, jos lopetat. helvetti soikoon, miksi hän olisi naimisissa ja onnellisesti, jos sinulla olisi suurikaan merkitys hänen elämässään.koeta tajuta, että vaimot eivät ole kotona kököttäviä odottajia, he ovat työssä käyviä osallistuvia naisia ja eivät kiilloittele kotona yksin paikkoja,

Mies tekee oman osansa kotitöistä, siivoaa, laittaa ruokaa, silittää, tekee puut, lumityöt.ym. hyvä sinulle, kun lopussa lopetat nuo typerät yhteydenotot, jotka eivaät johda mihinkään. mies voi käydä luonasi, niinkauan kuin jaksaa, siinäpä olet pilannut elämäsi. pariskunnan elämä jatkuu. olet ollut hetken aikaa kuin paska rattaissa. Elämänympyrät ja piirit ovat toisaalla. Pysy vahvasti päätöksessäsi. Äläkä vastaa. Tai tee se , että sanot ottavasi vaimoon yhteyden. 100% tepsii, mies jättää sinut rauhaan.

• uskon jo,varmasti!
        syksyn ajan kirjoitti:

oletkin jahnannut eroa miehestä, joka ei sinusta edes välitä, olet kuvitellut vain, mies muka hätääntyy, jos lopetat. helvetti soikoon, miksi hän olisi naimisissa ja onnellisesti, jos sinulla olisi suurikaan merkitys hänen elämässään.koeta tajuta, että vaimot eivät ole kotona kököttäviä odottajia, he ovat työssä käyviä osallistuvia naisia ja eivät kiilloittele kotona yksin paikkoja,

Mies tekee oman osansa kotitöistä, siivoaa, laittaa ruokaa, silittää, tekee puut, lumityöt.ym. hyvä sinulle, kun lopussa lopetat nuo typerät yhteydenotot, jotka eivaät johda mihinkään. mies voi käydä luonasi, niinkauan kuin jaksaa, siinäpä olet pilannut elämäsi. pariskunnan elämä jatkuu. olet ollut hetken aikaa kuin paska rattaissa. Elämänympyrät ja piirit ovat toisaalla. Pysy vahvasti päätöksessäsi. Äläkä vastaa. Tai tee se , että sanot ottavasi vaimoon yhteyden. 100% tepsii, mies jättää sinut rauhaan.

tunnistit ja totta olen kirjotellu syksyn aikana usein.
        Olen sortunut vastaamaan ja todella huomaan että en ole miehelle enää mitään josko olen ollutkaan.
        En vastaa yhteenkään soittoon enää ja sillä selvä.

Voin vielä joskus käydä täällä kertomassa miten elän ja mitä tapahtu tämän ajan jälkeen mutta vaikeaa oli irrottautua miehestä.

Vaikka tiesin koko ajan että en ole miehelle kuin lelu ja lopulta rasite.
        En pilaa elämääni enää yhtään päivää varatun takia.

• mukava kuulla
        uskon jo,varmasti! kirjoitti:

tunnistit ja totta olen kirjotellu syksyn aikana usein.
        Olen sortunut vastaamaan ja todella huomaan että en ole miehelle enää mitään josko olen ollutkaan.
        En vastaa yhteenkään soittoon enää ja sillä selvä.

Voin vielä joskus käydä täällä kertomassa miten elän ja mitä tapahtu tämän ajan jälkeen mutta vaikeaa oli irrottautua miehestä.

Vaikka tiesin koko ajan että en ole miehelle kuin lelu ja lopulta rasite.
        En pilaa elämääni enää yhtään päivää varatun takia.

Miten jaksoit pysyä päätöksessäsi, koska se oli niin vaikeaa sinulle. Töitä olet itsesi kanssa joutunut tekemään. Se on ollut kasvun paikka. J a elämä tuo sinulle varmasti hyvää, kun jaksat haaveilla ja unelmoida ja teet itse määrätietoisesti edelleen työtä onnesi vuoksi.

Vielä, kun jaksat käydä läpi erosi tuottaman pettymyksen, niin, että pääset vihasta ja katkeruudesta eroon. Etsi asioille oikeat nimet ja katso totuutta silmiin. Toivon sinulle kaunista joulua ja kaikkea hyvää. MK

• ihan mukava
        mukava kuulla kirjoitti:

Miten jaksoit pysyä päätöksessäsi, koska se oli niin vaikeaa sinulle. Töitä olet itsesi kanssa joutunut tekemään. Se on ollut kasvun paikka. J a elämä tuo sinulle varmasti hyvää, kun jaksat haaveilla ja unelmoida ja teet itse määrätietoisesti edelleen työtä onnesi vuoksi.

Vielä, kun jaksat käydä läpi erosi tuottaman pettymyksen, niin, että pääset vihasta ja katkeruudesta eroon. Etsi asioille oikeat nimet ja katso totuutta silmiin. Toivon sinulle kaunista joulua ja kaikkea hyvää. MK

kuulla tämäm toopen teksteja, jota on tullut pitkin syksyä. pitkäaikainen suhde toisen naisen puolisoon, ei mitään älyä, mies käy paikkakunalla silloin tällöin panemassa ja tämä tyhmä luulee kysymyksessä olevan vakavan suhteen. menisi terapiaan.

• Entinen kakkonen

Mulla oli nuorempana 2 kertaa pitkä vakava suhde ukkomieheen. Toisen kanssa jopa päädyttiin yhteen eroon jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Eroon päädyimme parin vuoden sinnittelyn jälkeen.

Nyttemmin olen miettinyt miksi olin niin typerä, miksi hukkasin vuosia heidän kanssaan. Ja olen sitä mieltä, että olin niin arka ja huonolla itsetunnolla varustettu tyttö silloin. Tuntui, että muruset pöydästä riittää ja niistäkin saan olla kiitollinen. Ja että kukaan ei voi rakastaa enempää, kuin sellainen, joka eroaa vuokseni. Että sitä voi olla typerys.

No aika korjaa monta asiaa. Ja eri ihmisillä näihin juttuihin on eri syyt. Päästäksesi eroon kannattaa miettiä omia ja toisen motiiveja rehellisesti. Joskus harvoin ne varmaan ovatkin aitoa rakkautta eikä oman egon pönkitystä ja silloin niistä tulee niitä vuosisadan rakkaustarinoita ja ne ovatkin sitten eri jutun aihe...

• ei sitä jaksa

niitä juttuja jossa aluksi kaikki on niin mahtavaa ja elää oilvilinnoissa odottaen että varattu eroaa.
        Että se ihanuus sais jatkua.
        Kunnes tulee aika että eihän tämä nyt niin kummosta olekkaan ja kaiken päälle on valheelle rakennettu.
        Se loppuu siihen.

• mitään!!!

Minä haen lähestymiskieltoa ja tehnyt rikosilmoituksen eräästä "nettituttavuudesta", johon en ole kuukauteen pitänyt yhteyttä. Syyte mm. kotirauhanrikkominen, laiton uhkaus, kirjesalaisuuden rikkominen. Aivan sekopää joka vieläkin lähettelee viestejä sekä soittelee pilareita mihin tahansa aikaan vuorokaudesta. On uhannut tappaa lapseni ym. Sen jutut on aivan sairaita ja raukka luulee että kärvistelen yksin näiden asioiden kanssa. Aviomihelleni olen kertonut kaiken ja yhdessä taistellaan tätä sekopäätä vastaan. Kun tähän hulluun tutustuin oma avioliitto oli todella väljähtyneessä tilassa ja tästä paskasta jota kesti vain puoltoista kuukautta, johon mahtuu vain kaksi vajaan tunnin pituista tapaamista, jäi käteen uudelleen rakastuminen omaan mieheen ja todella yritämme saada suhteen kuntoon. Ei 12 vuoden liittoa heitetä tosta noin vaan romukoppaan kun kerran toivoa on. Toivottavasti tämä sinu tuttusi ei heittäidy yhtä sekopäiseksi! Koita puhua järkeä sille ja jos ei muu auta niin jos miehes ei tiedä tästä, kannattais varmaan nosta kissa pöydälle. Oma maailmani romahti täysin, mutta mies otti senm loppujen lopuksi todella hyvin, pettynyt tietysti, mutta tiesi itsekkin että meidän suhde ei voinut hyvin. Ja ehkä se sitten vaati tälläisen episodin tapahtuvaksi. Kaikkea hyvää sulle. Ja jos ei se mies usko hyvällä, niin sitten pahalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe