Tuli sitten taannoisissa firman pikkujouluissa koettua jotain poikkeuksellisen ihanaa. Olin aika hyvässä vedossa ja hauskaa tuntui muillakin olevan. Keskityin kuitenkin bilettämiseen, enkä edes harkinnut naisten vokottelua, vaikka siihen tilaisuus olisi ollutkin. Illan sitten edetessä havaitsin kokevani erään itseäni hieman vanhemman naisen taholta lievää flirttiä. Tuo flirtti alkoi sitten vähitellen purra, koska nainen oli varsin viehättävä ja olin jo työpaikallani todennut hänen olevan hyvin miellyttävä. Muutaman tanssin ja häilyvän kosketuksen jälkeen olin jo aivan myyty. Tuntui siltä, että tämän on jatkuttava. Noh, kuten unillakin on taipumus loppua, niin oli myös tälläkin illalla. Kohdallani se päättyi ihanan hellään suudelmaan, joka oli viedä minulta jalat alta.
Kotiin päästyäni olin yhtä aikaa sekä hämmentynyt, että onnellinen. Aamulla mietin, että mitähän tästä vielä seuraa... Arjen vihdoin koittaessa odotin innolla, että pääsisin näkemään hänet ja tulkitsemaan hänen mahdollisia tunteita minua kohtaan. Työpaikalla sitten jouduin vain toteamaan, etten pystynyt katsomaan häntä suoraan silmiin eikä mikään hänen käytöksessään viitannut syvällisempään kiinnostukseen. Olin niin pettynyt, etten tiennyt miten päin olla. Olisin halunnut ottaa häntä kädestä kiinni ja kertoa tunteistani, mutta siihen ei rohkeuteni riittänyt.
Tapahtuneesta on nyt tovi vierähtänyt ja tilanne on se, että olen edelleen ihastunut(?) häneen ja kulutan aikani asian pohtimiseen. Tiedän olevani tunteellinen hölmö, joka takertuu pienimpäänkin "oljen korteen". Kait minun olisi korkea aika opetella ottamaan flirttiä vastaan, ilman sen suurempia sitoutumisia suuntaan tai toiseen. Mutta minkä sitä luonteelleen voi? Olisi ilmeisesti helpompaa vaan vältellä sellaisia tilanteita, joissa flirttiä ”joutuu” kokemaan. Niitäkin tilanteita vaan on niin paljon…
Sekaisin xxxxsta
4
1487
Vastaukset
- 123ed
Voin sanoa sinulle, että työni kautta olen nähnyt vastaavanlaisia tapauksia tuhansia - et ole todellakaan yksin kokemuksiesi kanssa! (Itselläni ei ole tällaista sattunut.....vielä). Kaikilla ei pikkujouluissa tosiaan käy niin, kuin mitä aina kerrotaan ja puhutaan suureen ääneen.....
En osaa sanoa muuta, kuin huonon neuvon:
Kehitä vain joku syy päästä hänen lähelle ja tuo kiinnostuksesi nätisti esille, älä tyrkytä itseäsi liikaa, mutta tee se kuitenkin niin, että toinen ymmärtää mitä
ajattelet! - huomata, että
miehistäkin löytyy tuollaista tunteikkuutta. Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan suuntaa hänen luokseen reippaasti juttelemaan. Jos kerran suukottelittekin jo..;)
- eräs vain
Kiitokset näistä asiallisista kommenteista, en kuitenkaan ole kyennyt tekemään asialle mitään, vaan ainoastaan pohtimaan sitä entistäkin syvällisemmin. Olen siis liiaksi tunteideni orja, jota viedään välillä kuin pässiä narussa. Ehkä lievä kyynisyys ei olisi kohdallani pahitteeksi, sillä eihän täällä enää hempeydellä pärjää.
Tänään töissä katsoin sinua sermin raosta ja näytit niin levolliselta vailla sitä tunteiden paloa, joka mieltäni raastaa. Toivotin sinulle hyvät huomenet toivoen katseesi viipyvän edes hetken silmissäni, mutta turhaan… ;( On kai vihdoinkin myönnettävä, ettei tälläkään ollut sen suurempaa merkitystä taustalla. Yritän vähitellen haudata tunteeni ja ajatukseni sinusta mielen pimeimpiin sopukoihin, etten murene lopullisesti.
Jälleen siis yhtä henkistä ”kolahdusta” rikkaampana on tätä maallista taivallusta jatkettava. Ehkäpä se opettaa ja kannustaa yrittämään uudelleen. Toisaalta miksi vaivautua, kun se aina tuottaa tunteiden myllerrystä ja henkistä uupumusta. - eräs vain
Paistaa se aurinko joskus risukasaankin. Tämän sain kokea itsekin, kun törmäsimme ihastukseni kanssa aivan sattumalta (tai sitten kohtalo puuttui peliin) vapaa-ajalla ja sain vihdoin voitettua ujouteni. Siitä seurannut keskustelu oli varsin rattoisa ja jatkoimme sitä vielä erään kuppilan mukavassa hämyssä. Ajatukset liikkuivat yllättävän samoilla taajuuksilla ja muutenkin kaikki tuntui olevan kohdallaan. Vain aika näyttää mitä tästä vielä kehkeytyy vai tuleeko tästä sittenkään tähdenlentoa suurempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085