Tahtoisin joskus tulevaisuudessa luoda oman käsilaukkumallistoni. En ole opiskellut vaatetussuunnittelua enkä muotoilua tms, mutta silti minulla olisi uusia ja hienoja ideoita. Miten markkinoille saa tuotua oman mallistonsa? Miten toimin?
Käsilaukkumallisto
5
476
Vastaukset
- 030303030
sun pitää perustaa yritys. ja valmistaja tuotteilles. suomess ei taida olla laukkuvalmistajia en ole täysin varma. ja myymälä pitäs olla tai keksiä kenelle tyrkytät myytäväks. koska harvat merkit ottaa ideoita jos ei ole jo valmiiksi tunnettu tai koulutusta. aika vaikea ala. mutta jos on yksinkertaisia malleja voi itse tehdä prototyyppejä yms ja valmistuttaa niitä jossakin
- sfojdksj
Suomessa on käsilaukkuvalmistajia, mm. Three Bags /EJ-laukku Varkaudessa www.threebags.fi. Samoin Satakunnass Äetsän-Huittisten seudulla on paljoin laukkuvalmistajia.
Ja eiköhän ole muitakin. - suomalaisia laukkuja
sfojdksj kirjoitti:
Suomessa on käsilaukkuvalmistajia, mm. Three Bags /EJ-laukku Varkaudessa www.threebags.fi. Samoin Satakunnass Äetsän-Huittisten seudulla on paljoin laukkuvalmistajia.
Ja eiköhän ole muitakin.mitä suomalaisia laukkumerkkejä on olemassa? en tiiä muta kun chochon.
- sfojdksj
suomalaisia laukkuja kirjoitti:
mitä suomalaisia laukkumerkkejä on olemassa? en tiiä muta kun chochon.
Tuossa yllä oli yksi, Three Bags. Myös Marimekko tekee laukkuja, sekä kangasta että nahkaa.
- aanaaanaaaaanaaa
Moi. Ikävä murtaa unelmasi, mutta parempi tässä vaiheessa kuin myöhemmin. Usko mua. Ajattelin itsekin noin silloin joskus ennen alan opiskelujani. Nyt ymmärrän, että alaa opiskelemattomien on täysin mahdotonta tuoda mitään mallistoja markkinoille. Aivan absoluuttisen mahdotonta. Usko pois. Älä siis toimi mitenkään. Aivan turhaan tuhlaat energiaasi tuollaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862