vituttaa todella paljon, luvattiin että saan palkankorotuksen n.100 euroa mutta nyt ku tili tuli niin sama palkka sieltä tuli.. oiskohan jokin kosto ku jäin saikulle..
luvattu palkankorotus
4
2357
Vastaukset
- mutta se korjattiin kyllä
kun kävin huomauttamassa asiasta, pyydettiinpä anteeksikin vielä.
Kas meillä ei kosto menttaliteettia... - Toimistotyöntekijä
Hei!
Kysypä esimieheltäsi asiaa. Tietysti jos on luvattu, niin onhan se tultava. Kysymällä selviää. - DEEPER GREEN
Minulle luvattiin palkankorotus ja tietenkin menin autokauppaan ostamaan Mercedes Bents merkisen auton mutta eihän minä sitä luvattua palkankorotusta saanut vaan se venyi tammikuuhun jolloin tuli yleiskorotus kaikille jolloin työnantajan mukaan sain korotuksen palkkaani.
Mielestäni näin ei ole että olin saanut palkankorotuksen ja sanoin siitä mutta työnantajan mukaan minulla nousi yksi palkkaluokka ylöspäin joten malta mielesi ennen kuin hankit vaikka auton.
T:Marko - tämmöttis
Pomoni otti joulukuussa puheeksi että oli päättänyt antaa mulle palkankorotuksen, mutta vielä maaliskuussakaan sitä ei tilissä näkynyt, ja siis vaikka olen joka kuukausi sen perään kysellyt.. Hienoa, oikein innostaa tekemään töitä aina vaan reippaammin (not)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423