Tämmöisen naisen minä haluaisin:
-"tavallisen" näköinen (ei kehityshäiriöitä)
-paino normaaleissa mitoissa
-pitää luonnossa liikkumisesta
-pitää marjojen poimimisesta
-tykkää koti-illoista
-ei innostu baareista
-pitää kotimaassa matkustelusta
-ei juo liikaa
-ei tupakoi
-tykkää liikkua silloin tällöin vaikka kävellen, uiden tai pyöräillen, olisi valmis joskus kokeilemaan jotain uuttakin
-harrastukset eivät sido liikaa, voisi sponttaanisti tehdä jotain muutakin
-haluaa asua omakotitalossa
-tykkää auringonlaskuista kesällä järvimaisemissa
-tykkää tehdä asioita yhdessä
Tuommoisen tytön jos saisin olisin onnellinen :)
Minun ihannenaiseni
12
2255
Vastaukset
- :)))
Vaikuttavat realistisilta nuo toiveesi. Vaikutat mukavalta tyypiltä, ja sellaista sinunkin on lupa toivoa.
Toivon puolestasi, että löydät hänet. :-) - meitä
mutta meihin törmää niin harvoin kun emme liiku siellä kapakoissa ym.
- vardelos
marjametsässä tapaa harvoin muita kuin hirvikärpäsiä..
- teidän menetyksenne
koska ainoa mikä meni listassasi pieleen on painoni ja koska se tuntuu miehiä tänä päivänä enemmän rassaavan niin sinkuksi jäänkin.
- Tavallinen mies
Kuules, ei se paino maailman tärkein asia ole vaikka se onkin tuossa listassa mukana. Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä.
- teidän menetyksenne
Tavallinen mies kirjoitti:
Kuules, ei se paino maailman tärkein asia ole vaikka se onkin tuossa listassa mukana. Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä.
mut miks sä sit sen listaan laitoit jos sillä ei sitten ole merkitystä niin paljoa vaan muilla asioilla on.
Yhteydenottoja ihannenaisiltasi jää varmasti ottamatta juuri tuollaisen listauksen takia ja sitä paitsi eiks kukaan mies voi ajatella että se läski saattaa laihtua seurustellessaan ja saadessaan rakastaa ja tehdä mukavia juttuja rakastetun kanssa.
- 1 tavallinen elli.
Mutta missäs tavattaisi, kun en kapakoi, en harrasta laivaristeilyjä, tanssipaikkoja vaan lenkkeilen, jos lunta, hiihdän, poimin marjat ja sienet, leivon sämpylät itse, rakastan koti-iltoja ja auringonlaskuja mökillä, tonkimista kasvimaalla kesäisin, mutta mutta, te miehet vain sanotte pitävänne tallaisista naisista, todellisuudessa kierrätte kapakoita, seksimatkailette hurvitellen idän ilolintujen kanssa, olette kaksinaamaisia valehtelijoita suurin osa teistä. Ja niitä marjastajia, lenkkeilijötä, hiihtäjieä ei missään tapaa. Hiihtäjiä tosin Lapissa, mutta se onkin kovaa "tökkimistä" siellä. Enemmän huoraamista kuin hiihtämistä.
- Tavallinen mies
Mistäs noin negatiivinen asenne? Totta on että aika monet miehistä ovat tuonkaltaisia, myös puolet kavereistani jotka tunnen. Itseänikin vain hämmästyttää että semmoinen on niin yleistä. Marjametsässä ei kylläkään yleensä tule vastaan kuin hirvikärpäsiä, tai mahdollisesti naapurimökin mummo (jos sitäkään).
- negatiivinen, vaan
Tavallinen mies kirjoitti:
Mistäs noin negatiivinen asenne? Totta on että aika monet miehistä ovat tuonkaltaisia, myös puolet kavereistani jotka tunnen. Itseänikin vain hämmästyttää että semmoinen on niin yleistä. Marjametsässä ei kylläkään yleensä tule vastaan kuin hirvikärpäsiä, tai mahdollisesti naapurimökin mummo (jos sitäkään).
silkkaa arkipäivän realismia. Nainen, joka on kaikkea tuota toivomaasi, ei todellakaan istu kapakoissa eikä muissa iskupaikoissa. Satunnaisesti korkeintaan ja seuraa silmät ymmyrkäisenä sitä hitonmoista menoa. Ei pysty tupakansavussa kovin pitkään olemaan. Lähtee ajoissa kotiin ja vannoo, ettei hetkeen moiseen enää lähde. Naisen vapaa-aika kuluu omissa liikuntaharrastuksissa ja muissa kiinostuksen kohteissa.
- Miehet on sikoja
Sitä se on se että pitänee ottaa tarpeeks tyhmä akka joka vaan leipoo ja lellii..katsos ite olen sellanen ollut ja kuinkas kävi ku tajusin että mies on pettäjä ja valehtelija..kato ku ei oma akka ole..
Nyt ku itse olen menevä ja tiedän mitä miehet ovat niin kaikki miehet pelkää;)..jos ukko lähtee matkalle niin menen minäkin..ja jos meinaakin lähteä
johonkin poikien kans ... meen minäkin..ja juttelen yhtälailla miesten kans ku seki naisten..LÄLLÄLLÄÄ;) - Tavallinen mies
Miehet on sikoja kirjoitti:
Sitä se on se että pitänee ottaa tarpeeks tyhmä akka joka vaan leipoo ja lellii..katsos ite olen sellanen ollut ja kuinkas kävi ku tajusin että mies on pettäjä ja valehtelija..kato ku ei oma akka ole..
Nyt ku itse olen menevä ja tiedän mitä miehet ovat niin kaikki miehet pelkää;)..jos ukko lähtee matkalle niin menen minäkin..ja jos meinaakin lähteä
johonkin poikien kans ... meen minäkin..ja juttelen yhtälailla miesten kans ku seki naisten..LÄLLÄLLÄÄ;)Kuules, ei ne oikeat miehet ole sikoja, ei edes possuja. No, ehkä jotkut ovat porsastelijoita ruokapöydässä mutta playboyt ovatkin sitten ihan asia erikseen. Jos oikeasti on totta että suuri osa on miehistä pettäjiä niin ihmettelen kyllä sitä. Silloinhan joka toisen kadulla vastaantulevan voisi luokitella siaksi.
- Paaro
Moi, mä vastaan just noit ominaisuuksii.. mut mä oon mies, haittaaks tää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808