Mitä jos on joku vaikea asia, mikä vaivaa koko ajan, niin missä vaiheessa pitäisi kertoa tytölle siitä. Olen tapaillut yhtä kahden kuukauden aikana baarissa 2 kertaa ja selvänä ollaan käyty 2 kertaa kahvilla. Ujoudesta ja kiireestä johtuen näin harvoin. Olen kauhean hiljainen tyyppi. On paljon asioita, mitkä vaivaa. Kuten kotona isoveli on pitänyt mykkäkoulua kai 3 vuotta ( ei mun vika?. Se vaivaa ihan sairaasti ja olen itekin siitä syystä ihan "lukossa " ihmisten kanssa. Mitenköhän tällaisesta asiasta voi puhua? En pysty olemaan vapautuneesti kun masentaa tämä tilanne. Taitaa suhde kaatua siihen.
vaikeista asioista puhuminen
5
1983
Vastaukset
- Jurpo Pöljänen
No kyllä mulle ainakin on hieman kynnystä ruveta puhumaan hankalammista asioista naisen kanssa. Vaatii jo jonkin verran läheisempiä välejä ja keskinäistä luottamusta, ennen kuin viitsii ihan kaikesta jutella. Ja tuskimpa naisia kiinnostaakaan kuunnella kaiken maailman vaikeuksista tutustumisvaiheessa. Mutta jos aikoo oikeasti läheisiä välejä saada aikaiseksi, niin kyllä silloin pitää aivan kaikesta voida keskustella.
Jos vasta 4 kertaa olette näheneet, niin suosittelisin nyt ensiksi heittämään hieman löylyä kiukaalle välien lähentämisessä. Soita sille naiselles ja pyydä vaikka kauppakeskukseen etsiskelemään kummitenaville joululahjoja sinun kanssas. Siellä kuljeskellessa on kaikenlaista nähtävää joista voi jutella niitä näitä, jossakin vaiheessa voi käydä syömässä tms..
Mutta näitä keskusteluita vaan tulee jos on tullakseen, turha yrittää rypistellä väkisin jos jutut eivät vaan ala kulkea, tulee vaan molemmille vaivautunut olo- mmarko
Olen siis niin hiljainen tyyppi ja vielä masentunutkin siitä syystä, että ihmettelen suuresti miten se haluaa vielä tavata. Luulen, että sitä veljestä kertominen voisi vapauttaa ja niin lustaisi juttu paremmin. Neuvokaa kokeneemmat
- Niljakas22
mmarko kirjoitti:
Olen siis niin hiljainen tyyppi ja vielä masentunutkin siitä syystä, että ihmettelen suuresti miten se haluaa vielä tavata. Luulen, että sitä veljestä kertominen voisi vapauttaa ja niin lustaisi juttu paremmin. Neuvokaa kokeneemmat
jos se haluaa kerran tavata niin miksi et voisi puhua tässä vaiheessa siitä asiasta. Ihan hyvin voit kertoa samallai ku nytkin meille täällä kerroit veljestäsi. Kunhan et rupea kaikesta valittamaan tai joka kerta tästä lähin pelkästään puhumaan vaivoistasi, sillä silloin naisesta tuntuisi ettei häntä arvosteta, että hän olisi pelkkä roskasäkki jonne kaikki lika kaadetaan.
- ghömmm
Kuten edellinenkin vastaaja jo totesi, ei ehkä kannata vaikeuksista alkaa puhua ihan alussa. Silloin voi puhua, kun se tulee luontevasti ja liittyy keskusteluun muutenkin. Jokaisella on ongelmansa ja sinunkin pitäisi opetella unohtamaan ongelmasi hetkeksi, heittäytymään vapaalle ja pitämään hauskaa. Siitä on muulloinkin hyötyä, koska kaikilla on aina jotain ongelmia. Stressinsietokyky kasvaa ja saat lisää voimia. Itsesuggestiosta voi myös olla apua, sillä se toimii, vaikkei heti uskoisi. Ks. esim.
http://www.kutri.net/itsetunto.html - Mintsuli_
Samat sanat kun aikaisemmatkin on neuvoneet; ei ehkä kannata heti alussa alkaa avautumaan. Sanoit, että olet hiljainen ja ujo? Nythän tässä on sinulle haastetta, pyydä tyttöä ulos vaan jatkossakin! Menkää vaikka leffaan aluksi, jos tuntuu että ujostelet (silloin ei tarvi niin paljon puhua), ja sitten siitä pikku hiljaa etenette eteepäin. Ja kun kerta baareissa olette tavanneet, niin voithan pyytää tyttöä treffeille johonkin viinibaariin tai vastaavaa, juotte pari lasia viiniä/olutta ja rentoudutte siinä molemmat huomaatta, ehkä juttukin luistaa sitten sinä iltana automaattisesti hieman vakavimpiin asioihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760