Olen aikeissa tilata Amazon.comista kaksi cd:ta, jotka löytyvät ainoastaan sieltä. Hinnaksi saattaa postituksen kanssa tulla yli 40 dollaria. Tuleeko tällainen tilaus vielä tulli- (ym. maksut)vapaasti suoraan postilaatikkoon?
Vastaukset 6
- j-47
Tapaus on aivan sillä rajalla. Kun lähetyksestä perittävät tullimaksut ja arvonlisävero ylittävät 10 euroa, ne täytyy maksaa ja lähetys menee siten haettavaksi tullista. Tuo 10 euron raja ylittyy suunnilleen silloin, kun hinta euroina on 38 euroa. Koska et itsekään ihan varmasti tiedä, mikä on lopullinen hinta, lähetys saattaa mennä tulliin mutta saattaa tulla postilaatikkoosikin.
- sooooo on
olen tilannut usasta amazonilta 5v ja aina tullut postilaatikkoon hinnasta riippumatta.
joten ihme jos tulliin menis. mutta varmempi keino tulli välttää tilata briteistä . - j-47
sooooo on kirjoitti:
olen tilannut usasta amazonilta 5v ja aina tullut postilaatikkoon hinnasta riippumatta.
joten ihme jos tulliin menis. mutta varmempi keino tulli välttää tilata briteistä .Olen myös tilannut vuosien ajan ja hyvin täsmällisesti on mennyt tulliin, jos summa on ylittynyt, joten en puhuisi minkäänlaisesta ihmeestä. Minulla on tosin kokemuksia useasta tullin toimipisteestä, ja niiden välillä näyttää olevan paljon eroja siinä, miten tarkkoja ovat lähetysten kanssa.
- amazon.co.uk
j-47 kirjoitti:
Olen myös tilannut vuosien ajan ja hyvin täsmällisesti on mennyt tulliin, jos summa on ylittynyt, joten en puhuisi minkäänlaisesta ihmeestä. Minulla on tosin kokemuksia useasta tullin toimipisteestä, ja niiden välillä näyttää olevan paljon eroja siinä, miten tarkkoja ovat lähetysten kanssa.
sivun kautta...ei tule tulleja.
- ebay.co.uk:sta
amazon.co.uk kirjoitti:
sivun kautta...ei tule tulleja.
..hinnaksi tuli n. 100€, meneeköhän toi sitten tulliin ja pitääkö se tosiaan hakea sieltä vai voiko ne esim. lähettää sen sieltä vähän lähemmäksi tai jotain? Tietääkö kukaan millaset toimintatavat niillä on?
- tuotteen
ebay.co.uk:sta kirjoitti:
..hinnaksi tuli n. 100€, meneeköhän toi sitten tulliin ja pitääkö se tosiaan hakea sieltä vai voiko ne esim. lähettää sen sieltä vähän lähemmäksi tai jotain? Tietääkö kukaan millaset toimintatavat niillä on?
..myyjä on briteistä mutta tuotteen alkumaaksi oli merkitty Macau.. ei jostain kaukaa se on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496