Tiedoksi sitten vaan kaikille tämä tulee olemaan pitkä juttu...
Tapasin poikaystäväni kohta 2 vuotta sitten.. HÄnellä oli kipeä ero takanaan ja oikeusjuttuja tästä naisesta. Nainen oli myös hänen ensimmmäinen rakkautensa. Varoituksista huolimatta ihastuin ja loppujenlopuksi rakastuin tähän poikaan ja hänkin ilmoitti olevansa kiinnostunut musta. Noh, oltiin n.1kk yhdessä 2005 helmikuussa.. Suhde loppui entisen naisen viesteihin ja eron jälkeen sain tietää että he olivat jopa olleet vähän aikaa yhdessäkin tuon meidän juttumme jälkeen.. ei tuntunut kovin hyvältä. no, noin puoli vuotta kului, oltiin samoissa paikoissa nukuttiin yhdessä ja kaikkea muuta mukavaa ja tietenkin hän kävi naisten kanssa ties missä ja juuri tämän entisen naisensa kanssa oli pannut autossakin.. juuri kun olin ihastunut erääseen toiseen ja olin tavallaan päässyt yli tästä miehestä niin hän halusi taas suhteen...noh, minä hyväuskoisena tyttönä ajattelin et jos tästä nyt vaikka tulisikin jotain.. ihan hyvin meni jonkin aikaa, paitsi puhelut sille entiselle naiselle häiritsi mun mieltä.. puoli vuotta meidän yhteen menomme jälkeen tapahtui ensimmäinen kolaus. Hän oli kadoksissa puolitoista päivää ilmoittamatta mulle mitään.. tietenkin siellä missä arvelin, nussimassa sitä exäänsä.. noh, aluksi annoin anteeksi mutta muutama päivä myöhemmin alkoholin vaikutuksen alaisena menin sitten minäkin vieraisiin.. jota kadun syvästi. Tästä seurauksena sain kärsiä henksesti monta viikkoa ja mukava ei mikään niin pieni arpi ilmestyi käteeni. Mies on alkoholisti melkeinpä eikä aina muista mitä on tehnyt ja eikä ymmärrä tekojaan kun on kännissä. uhkasi veitsellä myös kurkkuani tuona samaisena iltana. silloin toivoin sitä että hän olisi tehnyt sen mutta en enää, hän oli saman tehnyt myös tuolle ensirakkaudelleen ja ensirakkaus nosti siitä syytteen, nyt on korvauksia odottamassa maksuaan. noh, toivuttiin tästä ja kesä meni aivan mahtavasti ja tuntui että mitään esteitä ei olisi ollut.. kunnes taas. lokakuun alussa.. ukko oli taas mennyt nussimaan sitä akkaa.. olin silloin juomassa hyvien ystävieni kanssa ja joukkoon liittyi myös tuntemattomia miehiä joista kerroin puhelimessa. hän tietenkin luuli että olin menossa panemaan niitä tai jotain vastaavaa ja oli soittanut eksälleen(kännissä taas tietenkin) ja sitten oli tapahtunut mitä oli tapahtunut. olin raivona oli kauhea tappofiilis, olisin voinut tappaa kenet vaan. suhde muuttui hieman haaleaksi tämän tapauksen jälkeen mutta oli jotenkuten toimiva vielä. Noh.. olin juonut tuossa toissapäivänä, mieheni halusi mennä tapaamaan minun kanssani sitä eksäänsä eli ensirakkauttaan ja että minä ja se nainen olisimme puhuneet keskenämme asiat selviksi. En pystynyt siihen, naisella on niin ylimielinen ilme ja on sairas päästään.. koitin keskustella sen kanssa.. loppujen lopuksi riita meni siihen että kävin käsiksi tuohon naiseen keskellä keskustaa. sain nyt sitten tietää että hän aikoo kostaa minulle mieheni kautta ja nostaa hänelle syytteen jostain mitä mieheni on joskus aiemmin tehnyt eikä aio minulle nostaa syytettä laisinkaan pahoinpitelystä. en sitten tiedä. tuntuu vaan ettei jaksa enää... pitäisikö lopettaa suhde vai jatkaa kituuttamista siihen asti kunnes saa asiat selvitettyä perinpohjaisesti.ja mies on erittäin huono puhumaan tuollaisista asoista, hänen on vaikea ilmaista tunteitaan, kyllä hän osaa rakkautensa ilmaista mutta ei juurikaan muuta.. ainakaan selvinpäin. olen vaan niin poikki ja tuntuu että ei todella jaksa enää mitään, tuntuu että olisin ollut laastari tuolle miehelle koko sen ajan mitä olemme seurustelleet.. eli vähän yli vuoden... mitä mieltä olette asiasta??? jos jaksoitte edes lukea tänne asti:/
päähajoaaaa
6
779
Vastaukset
- niinhelvetisti!!!!!!!!!!!!!...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
- tekis hyvää
Siis oletko ihan täyspäinen???
Mies on väkivaltainen alkoholisti joka pettää minkä ehtii. Siinä on jo kolme syytä joista jokaisen yksinään pitäisi riittää siihen, että et ole enää missään tekemisissä hänen kanssaan. Yhdistettynä ne tarkoittavat, että mies on moniongelmainen luonnehäiriöinen sika.
Ja muuten, suosittelen AA:ta teille molemmille. - myötätunto
Mitä ihmettä sä kerjäät itelles vaikeuksia ja nöyryytät ittees?Ei se suhde paremmaksi tuosta muutu,joten pelasta itses,ennenkö rämmit syvemmällä suossa!
- niin minä aa:han?
eiköhän asian laita kumminkin ole niin että minä itse juon muutaman kerran vuodessa.. viimeksi juuri tuolloin jolloin kävin tämän naisen päälle ja sitä aiemmin joskus keväällä...^^
- Nimetön
Ymmärrän, että kun asioita katsoo liian läheltä, voi tulla sokeaksi jopa omalle elämälleen.. Kysyt mielipidettä, kannattaako lopettaa suhde. No kyllä tuo vaikuttaa ettei sinulla ole yhtään syytä jatkaa sitä. Vai mikä se on se perimmäinen syy, miksi haluaisit elää elämääsi tuollaisen ihmisen kanssa? Yleisin syy huonoon suhteeseen on se, että pelätään yksinoloa. Yksin olon hyvä puoli verrattuna alkoholistin/pettäjän kanssa elämiseen on ehdottomasti se, että ei tarvitse enää miettiä mitä se toinen tekee tai on tekemässä. Yksin ollessa tarvitsee huolehtia vain itsestään. Vaikuttaa vahvasti siltä ettei kumppanisi pääse eksästään yli, kännissä tai ei, pettäminen on pettämistä. Anna hänen mennä, vaikka hän jossain vaiheessa taas tajuaa, että haluisi olla sinun kanssasi, niin älä ole sinisilmäinen, miehet ei muutu ja kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran jne. Tässä maassa on hyviäkin miehiä. Ole hetki yksin, ja koeta selvittää ajatuksesi, tapaat kyllä sen herra Oikean, joka ei missään nimessä ole tämä sinun nykyinen kumppanisi. Voimia!
- WDwr.
Miksi tuollaisessa ukossa täytyy roikkua sitten joka ei taida susta yhtään välittää? Lopeta itsesi kiusaaminen ja pistä välit poikki ja ns. mikälie suhde onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770