nöyrä nainen?

Nimetön

ihannenainen-palstalla miehet monesti sanovat että ihannenaisen on oltava nöyrä. mitä tuo konkreettisesti tarkoittaa?

11

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi olla vastaamatta, nöyrä nainen tarkoittaa konkreettisesti sellaista naista joka miehellä oli ennen kuin naisesta tuli nalkuttava muija.

      Kun nainen on valmis toteuttamaan miehen kaikki toiveet kyseenalaistamatta mitään, kyseessä nöyrä nainen, vaan katoavaista kaikki tässäkin maailmassa on. Nöyräkin nöyrtyy jossain vaiheessa ja nousee hitaasti mutta varmasti kohti nalkuttavien naisien parhaaseen A-Ryhmään! Viimeistään keski-iässä! :)

      • Naisesta tulee nalkutava muija ennemmin tai myöhemmin mutt se nalkutus kantsi pitää sisällä eikä päästää julki niin me ei huomaa sitä


      • niiin

        Ja se nöyryys loppuukin nimenomaan siksi että vaikka nainen yrittäisi miellyttää miestään kuinka paljon, mies vain ottaa kaiken annettuna eikä itse yleensä ilman vaatimuksia tee yhtään mitään kenenkään muun hyväksi kuin itsensä. Kun ei ole luontaista kiinnostusta ajatella ketään muuta. Nainen KUVITTELEE että jos tekee jotain kivaa toiselle niin saa arvostusta ja kiitosta ja mahdollisesti jopa itsekin vastapalvelukseksi jotain kivaa. Pettymyshän siitä seuraa, ja pettymystä seuraa lopulta nalkutus...


      • juujaaei
        niiin kirjoitti:

        Ja se nöyryys loppuukin nimenomaan siksi että vaikka nainen yrittäisi miellyttää miestään kuinka paljon, mies vain ottaa kaiken annettuna eikä itse yleensä ilman vaatimuksia tee yhtään mitään kenenkään muun hyväksi kuin itsensä. Kun ei ole luontaista kiinnostusta ajatella ketään muuta. Nainen KUVITTELEE että jos tekee jotain kivaa toiselle niin saa arvostusta ja kiitosta ja mahdollisesti jopa itsekin vastapalvelukseksi jotain kivaa. Pettymyshän siitä seuraa, ja pettymystä seuraa lopulta nalkutus...

        "Nainen KUVITTELEE että jos tekee jotain kivaa toiselle niin saa arvostusta ja kiitosta ja mahdollisesti jopa itsekin vastapalvelukseksi jotain kivaa. "

        (Tuolla metodillahan naiset luulevat voivansa parantaa monimuhaajat ja sarjaraiskaajatkin.)

        Toisaalta, on olemassa miehiäkin jotka luulevat kuten sinä, vaikka tyhmäähän se on, koska silloin nainen tylsistyy. Tässä onnettoman miehen esimerkki:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001391&posting=22000000021685116


      • pee-7 kirjoitti:

        Naisesta tulee nalkutava muija ennemmin tai myöhemmin mutt se nalkutus kantsi pitää sisällä eikä päästää julki niin me ei huomaa sitä

        Vähän tuota väittämääsi vastaan, minusta se on vain yleinen harhaluulo että naisista tulee ennemmin tai myöhemmin aina nalkuttava nainen.

        Ei nainen muutu missään vaiheessa, sama "iloinen" rupattelija. Ongelmana vain näkisin, että teistä miehistä tulee jossain vaiheessa jurottajia ja mököttäjiä!

        Siis.. .Nainen ei muutu "puhumisen taidoissa" miksikään vuosien saatossa, vaan te miehet! HuhHuh.. :)


    • ...jompikumpi vai sama asia?

      Opetelkoot itsekin sitä nöyryyttä nämä miehet, ehkä se liitto sitten onnistuu.

      • ei kelpaa...

        naisille joten...


    • ...........

      Mutta niinhän sitä sanotaan, että nalkuttavan naisen takana on usein miten laiska mies.... ;)

    • Rekka Pena

      1. Ei uskalla valittaa äijälle mistään mitään, ei edes siitä että saa nyrkistä silloin tällöin.

      2. Tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset.

      3. Uskoo että miehen sana on laki.

      4. Vaikka äijä tekisi mitä antaa anteeksi.

      Tässä oli muutamia näitä piirteitä. Se onkin sitten eri juttu kuinka terve mies vaatii näitä naiseltaan.

      • eipä taida minustakaan sitte monen ihanteeksi olla. =o eikö se ylipäätään oo vähä semmonen alistuva tyyppi? tai no ei ehkä alistuva mutta joku kuuliainen?


    • väärin.

      Ei nöyryys ole alistuvaisuutta tai toisen posken kääntämistä. Nöyryys on sitävastoin viisauden synonyymi ja kykyä asettua samalle tasolle toisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe