Okei eli voiko GTR kakkosta pelata logitechin g25 ratti/poljin yhdistelmällä siten, että vaihtaa vaihteet käyttämällä kytkintä sillein että on ihan realistista?
GTR 2 & Logitech G25
3
651
Vastaukset
- Tepa67
Voin sanoa että se vaatii pikkasen harjottelua, jos on ennen pelannut pelkästään kahella polkimella. Vaikka oliskin ajellut oikeella autolla :)
- kyllävoi
Juu, voi. Auton saa jopa sammutettua jos ei kaasua anna tarpeeksi ;)
Mutta toisaalta, jos ihan oikean kilpurin fiilikseen meinaat päästä, niin ei siinä kytkintä juurikaan poljeta (lähtöä lukuunottamatta) tai H-kuvio vaihdekeppiä veivata. Vaihdekeppi sekventaaliasennossa (tökkimällä isommalle tai pienemmälle) tai rattivaihteet ovat ne mitä taitavat "oikeasti" käyttää :)
Tietysti fiilistely ihan oma juttunsa, pitäisi vain löytää sopiva peli tai simu missä tuo H-kuvio olisi pop... - jepajeejoo
kyllävoi kirjoitti:
Juu, voi. Auton saa jopa sammutettua jos ei kaasua anna tarpeeksi ;)
Mutta toisaalta, jos ihan oikean kilpurin fiilikseen meinaat päästä, niin ei siinä kytkintä juurikaan poljeta (lähtöä lukuunottamatta) tai H-kuvio vaihdekeppiä veivata. Vaihdekeppi sekventaaliasennossa (tökkimällä isommalle tai pienemmälle) tai rattivaihteet ovat ne mitä taitavat "oikeasti" käyttää :)
Tietysti fiilistely ihan oma juttunsa, pitäisi vain löytää sopiva peli tai simu missä tuo H-kuvio olisi pop...Eikös noissa vanhoissa GT-autoissa ollut ihan H-kuviolla vaihteet? Eli GT Legends tulille vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447