Koska aloititta

_nimimerkki_

Nii koska aloititte seurustelemaan ekankerran? Minkä ikäsiä olitte? Montakertaa ootte tähän mennessä seurustellu? Itse olen 17 v ja mulle on yhtä-äkkiä tullu kauhee kiire alottaa seurustelu. Ei vaan löydy naista oikean laista... On vaan jotenki paineita kun mun kaikki veljet seurusteli jo mun ikäsenä... Oonko mä ny sitte niinku perhee luuseri ku ei tyttöjä löydy...

3

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika 87

En minäkään aloitttanut ensimmäistä seurustelusuhdettani kuin vasta 17 vuotiaana. Ja ihan hyvin sitä on opittu sitten tämän vuoden aikana. Sitäpaitsi muistappa se että lemmenasioissa on aina tuurilla iso osa. On paljon tosi viehättäviä ihmisiä ja sosiaalisesti taitavia jotka jostainsyystä eivät saa itselleen kumppania. Ja sitten taas on niitä erakkopeikkoja jotka nappaa itselleen kaikista parhaat.
      Joten ei sulla ole vielä mitään hätää. Ja parhaiten opit tuntemaan naiset kun hakeudut niiden seuraan iah muuten vaan(ei siinä mielessä) Sitten kun tutustut naisiin ihan vaan kavereina niin tiedät mitä ei saa tehdä ja mitä voi. Sitäpaitsi parhaiten onnistut iskemään naisen itsellesi jos tämä ei edes tiedä että isket sitä(mutta se on jo taikuutta..) Ja kun kaksi ihmistä lakaa nauttimaan toisten seurasta niin kyllä se siitä seurusteluksi etenee tosin on varottava että se ei mene liian kaverimaiseksi se asia:D Itsekkin nyt vaan latelen omia mielipiteitä jotka eti todellakaan ole 100 prosenttia parisuhteellisuusteoriaa.. Kyllä se naisen saaminen helpottuu kuitenkin huomattavasti ku vähän tutustuu tähän mysteeriin.. lykkyä tykö ja ei todellakaan ole 17 vielä liian myöhäinen ikä.

• Ninja25

Mie olin kuukauden vajaa 19-vuotias ko ekan kerran alotin seukkauksen. Nyt on vasta kolmas suhde menossa ja tää toivon mukaa on sit pysyvä. :)

Et oo luuseri. Mie oon tuon oman mieheni eka virallinen tyttöystävä ja molemmat ollaa 25-vuotiaita. Et ei mitää paineita. Kyl se sopiva tyttö joskus tulee siuta vastaa. :)

• kliseeltä kun....

kuulostaakin, niin seurustelua ei kyllä kannata aloittaa sen takia "kun kaikki muutkin seurustelee".. tulee turhia paineita. silloin vasta kun siltä alkaa tuntua, kun tulee sopiva ihminen vastaan!
      itse en ollut 19v ikään mennessä seurustellut vakavasti kertaakaan ("alakko nää mua"-juttuja ei lasketa :)).
      olin jo lähdössä ulkomaille töihin, kun elämäni mies astui kuvioihin... ja tässä sitä ollaan, 5v myöhemmin, yhteinen talo ja perhettä pikkuhiljaa perustetaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe