TÄRKEÄ

Orbitrekistä!

Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä tilatessani Orbitrekin. Ei siis kannata maksaa 20 euroa siitä "näytöstä" koska se tulee laitteen mukana joka tapauksessa!!! Nyt harmittaa kun kuulin maksaneeni 20 euroa turhaan!

1

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaa sun

puolesta! Mä tilasin ja ihmettelin, et miksi pitäis maksaa 20 siitä, vaikka mainoksessa se luvattiin mukaan..no mä ajattelin, et pärjään ilman sitäkin ja sitten se tulikin crossarin mukana.
      Oletko valittanut tai yrittänyt palauttaa sen? Kannattais mun mielestä. Ota vaikka kuluttaja-asiamieheen yhteyttä jos et löydä netistä mitään puh.nroa.
      Hyvä, kun laitoit ilmoituksen tänne! Mä olisin mennyt samaan vipuun jos olisin välttämättä halunnut sen näytön.
      Mitä olet tykännyt orbitrekistä muuten?
      Mun mielestä se on ihan ok, mutta vaikka on 170cm niin tuntuu, et käsivivut menee hiukkasen liian kauas -joutuu melkein sormenpäillä vetään niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe