Mitkä asiat tekee vaikutuksen naiseen? Jotain järkevää siis?
Ei siis mitään tämäntyylisiä siis, "uusi M3 avobemari" tai "Hunks-tanssija" tai "iso kiho isossa yrityksessä"
Mitkä asiat tekee hyvän vaikutuksen naiseen, siis järkevät asiat?
11
3402
Vastaukset
- kyllä
Hyvä rahatilanne, Paljon ystäviä, Siisti pukeutuminen ja muutenkin ulkonäkö.
- Jimmyyy
Hohhoijaa, tämä taas jonkun miehen vastaus, joka saa ehkä joitain loppuunpoljettuja baariruusuja vain.
- Skeleton-devil
Jimmyyy kirjoitti:
Hohhoijaa, tämä taas jonkun miehen vastaus, joka saa ehkä joitain loppuunpoljettuja baariruusuja vain.
Taloudelliset vaikeuksista huolimatta taito puhua nainen ja sossun tädit ympäri vippaamaan aina rahat kaljaan ja tupakkaan.
muutama retku kaveri, jotka satunnaisesti majailevat nurkissa (ns. "taiteilijoita" tai ns. "muusikoita" odottamassa läpimurtoa omin ehdoin, vihaavat kaupallisuutta ja omalla alallaan menestyneitä). Omasta mielestään parempia kuin muut ja paljon sanottavaa, vaikka ulosanti pientä. Johtunee 6 vuoden ryyppyputkesta, huumaavistä lääkkeistä ja/tai laittomista huumeista.
resut vaatteet (boheemi, epämaterialaistinen oman tiensä kulkija)
ja muutenkaan ulkonäkö ei ole tärkeä, jos vaan on "ihana" ja viileän välinpitämätön. Osaa sanoa suoraan, että painu v...uun ja v...u mä meen ny. Näkyy silloin kun rahat loppuu tai tarvii jotain (kaljaa).
- Tiina Tietäväinen
Ystävällisyys. Rehellisyys. Positiivisuus. Hyvä silmäpeli. Huomioonottaminen. Hyvä hygienia. Hymy. Päättäväisyys. Kiinnostuksen osoittaminen. Tasapainoinen itsetunto.
Ja itse en muuten tiedä mitään sensuellimpaa kuin mies, joka kuin ohimennen nuuhkaisee niskaani, kun luulee, etten sitä huomaa - olkoon tuttu tai tuntematon.- Näinkö on
"en muuten tiedä mitään sensuellimpaa kuin mies, joka kuin ohimennen nuuhkaisee niskaani"
Apinalla ei lienisi vaikeuksia hurmata sinua. Ja sitten vielä miehiä väitetään eläimellisiksi.
- Lennnnnnnnnnyyyyyyy
Kannattaa näyttää aina siltä kuin olisi juuri herännyt, kysellä tyhmiä mutta kuitenkin ymmärtää pointti kun nainen sen sinulle selittää, parin päivän parransänki, pukeutua mielummin kuten kalastaja Astrid Lindgrenin saduissa kuin siistiin juppipukuun, suhtautua rahaan samoin kuin Toyotan avaimiin....
- kokok
rento ja myönteinen oman elämänsä hyönteinen, vailla huolen häivää kulkee jokaista päivää...
- minämä
hauskanoloiset kaverit/kaveriporukka, harrastukset, liikunnallisuus, eläinrakkaus, siisteys, hyväsydämisyys, huumorintaju, poikamaisuus, itsenäisyys, omat mielipiteet
- Stormy
lukenut Alex-77:n edellisen aloituksen selvästi...
- minämä
Stormy kirjoitti:
lukenut Alex-77:n edellisen aloituksen selvästi...
sinä! :) Ei kai se kiellettyä ole?
Oikeastaan tuo oma kaveriporukka on parempi määrittely kuin se iänikuinen "olen sosiaalinen". Ihmiset on laumaeläimiä ja kaiketikin aina myös sosiaalisia. Osa porukasta näkee vaan oikeastikin vaivaa sen oman kaveriporukkansa eteen. Asia erikseen on tietysti sairaalloinen ujous, mikä estää ihmisiin tutustuminen (vaikka halua olisi), mutta voihan siitäkin ulospäinsuuntautunut henkilö omat johtopäätöksensä tehdä, noin niinkuin yhteensopivuuden suhteen. - ..........
minämä kirjoitti:
sinä! :) Ei kai se kiellettyä ole?
Oikeastaan tuo oma kaveriporukka on parempi määrittely kuin se iänikuinen "olen sosiaalinen". Ihmiset on laumaeläimiä ja kaiketikin aina myös sosiaalisia. Osa porukasta näkee vaan oikeastikin vaivaa sen oman kaveriporukkansa eteen. Asia erikseen on tietysti sairaalloinen ujous, mikä estää ihmisiin tutustuminen (vaikka halua olisi), mutta voihan siitäkin ulospäinsuuntautunut henkilö omat johtopäätöksensä tehdä, noin niinkuin yhteensopivuuden suhteen.en ainakaan viitsi nähdä vaivaa kavereiden etsimiseen. Lähes kaikki joihin olen onnistunut tutustumaan ovat olleet jotain hyväksikäyttäjiä, joista ei ole seurannut muuta kuin harmia. Nykyään ei ole pääkaupunkiseudulla oikeestaan kuin yks hyvä/luotettava frendi ja muutamia vähemmän tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 118921
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137835
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788