Tapailen yhtä miestä, ja ei siitä ota selvää..
Mitä mies meinaa/ajattelee kun kaupungilla näkee kauniita tyttöjä ja sanoo mulle että olipas nätti tyttö (ymmärrän välillä mutta liikaa on liikaa, miks haluaisin kuulla että joku toinen on kaunis/kauniimpi?)?
Rahaa on, mutta koskaan ei tarjoa mitään. Pihikö vain? (itse tarjoan välillä)
Soitellaan ja välillä hän on niin välinpitämättömän kuulonen että ihmettelen että onko jokin vialla ja hetkessä taas ihan eri tuulella.. tosi hellä. mistä moinen johtuu?
Miksimiksimiksi? Jos joku osaisi vastata edes yhteen kysymykseen olisin kiitollinen.
Mistä johtuu nää?
21
1396
Vastaukset
- yksinkertainen...
jota on helppo käyttää hyväksi
- wiit
päin vastoin. en ole koskaan ollut hänelle liian helppo. se on ollut koko ajan tää mies joka metsästää. en oo puhunut mitään vaikka välillä kirpasee kun tulen mustasukkaiseksi.
Vaimoni juuri luki kirjan asiasta. Ei kai kukaan oikeasti ihatunut mies noin montaa munausta tee?
- g0ldie
Ei ole 100% kiinnostunut. Saa kuitenkin jotain kiksejä seurastasi, ja siksi pitää yhteyttä / on hellä yms... toinen tai useampiakin tyttöjä mahdollisesti kiikarissa. Valitettavasti.
- wiit
Joo niin mäkin uskoisin. Mutta en ole sinisilmäinen, enkä helppo. Päinvastoin. Oon ollut välillä jopa liian hankala. Ja mies on tehnyt suuria uhrauksia takiani. Sikspä siis lähinnä ihmettelen tätä käyttäytymistä.
Mahtaiskohan tää toisten naisten kehuskelu olla sitä että saada mut mustasukkaseks? Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään mutta en osaa sanoa sitä tälle miehelle, jotta en kuulostaisi mustasukkaiselta. - mitalla
wiit kirjoitti:
Joo niin mäkin uskoisin. Mutta en ole sinisilmäinen, enkä helppo. Päinvastoin. Oon ollut välillä jopa liian hankala. Ja mies on tehnyt suuria uhrauksia takiani. Sikspä siis lähinnä ihmettelen tätä käyttäytymistä.
Mahtaiskohan tää toisten naisten kehuskelu olla sitä että saada mut mustasukkaseks? Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään mutta en osaa sanoa sitä tälle miehelle, jotta en kuulostaisi mustasukkaiselta."Joo niin mäkin uskoisin. Mutta en ole sinisilmäinen, enkä helppo. Päinvastoin. Oon ollut välillä jopa liian hankala. Ja mies on tehnyt suuria uhrauksia takiani. Sikspä siis lähinnä ihmettelen tätä käyttäytymistä."
Eli hän antaa samalla mitalla takaisin?
"...eipä auta kun alkaa ärsyttämään..."
Huono idea, saat samalla mitalla takaisin. - sanoisin
wiit kirjoitti:
Mahtaiskohan tää toisten naisten kehuskelu olla sitä että saada mut mustasukkaseks? Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään mutta en osaa sanoa sitä tälle miehelle, jotta en kuulostaisi mustasukkaiselta."Oon ollut välillä jopa liian hankala."
Jos tuolleen vedättää toista, niin saattaahan se miespolokin siinä ärsyyntyä... Kuulostaapa kivalta suhteelta: heti alusta asti yritetään vaan ärsyttää toista. Vai onko se niin, että rakkaudestahan se hevonenkin potkii... - Huhhuh huh
wiit kirjoitti:
Mahtaiskohan tää toisten naisten kehuskelu olla sitä että saada mut mustasukkaseks? Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään mutta en osaa sanoa sitä tälle miehelle, jotta en kuulostaisi mustasukkaiselta.on tosiaan logiikka hukassa. "Mies on tehnyt suuria uhrauksia takiasi" ja sinä olet välillä "jopa liian hankala."
"Sikspä siis lähinnä ihmettelen tätä käyttäytymistä."
Miten niin "sikspä ihmettelet?" Sen takia sinun ei ole mitään syytä ihmetellä. Jossain se raja tulee miehelläkin vastaan. Ymmärsitkö? Et varmaan?
"Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään..."
Mitä? Siinäkö se ratkaisu muka on? Eihän tuossa ole järjen hiventä. - tarkoittaa...
Huhhuh huh kirjoitti:
on tosiaan logiikka hukassa. "Mies on tehnyt suuria uhrauksia takiasi" ja sinä olet välillä "jopa liian hankala."
"Sikspä siis lähinnä ihmettelen tätä käyttäytymistä."
Miten niin "sikspä ihmettelet?" Sen takia sinun ei ole mitään syytä ihmetellä. Jossain se raja tulee miehelläkin vastaan. Ymmärsitkö? Et varmaan?
"Toisaalta eipä auta kun alkaa ärsyttämään..."
Mitä? Siinäkö se ratkaisu muka on? Eihän tuossa ole järjen hiventä."Eihän tuossa ole järjen hiventä" kun sanotaan että naisen ajattelu on eläimen tasolla
- gömmmm
tarkoittaa... kirjoitti:
"Eihän tuossa ole järjen hiventä" kun sanotaan että naisen ajattelu on eläimen tasolla
tässä tapauksessa edes eläimen tasolla, mutta koirankin logiikka on huipputasoa verrattuna tuohon: Koira ymmärtää, että jos tekee oikein, saa karkin ja kiitoksia, jos tekee väärin tai puree, tulee piikkiä tai nuhtelut.
- yleensä ne
tarkoittaa... kirjoitti:
"Eihän tuossa ole järjen hiventä" kun sanotaan että naisen ajattelu on eläimen tasolla
elukat ajattelevat sen verran, että tekevät sentään selviytymisensä kannalta pääasiassa järkeviä ratkaisuja.
- raskasta :(
yleensä ne kirjoitti:
elukat ajattelevat sen verran, että tekevät sentään selviytymisensä kannalta pääasiassa järkeviä ratkaisuja.
kun pitää ajatella naisenkin edestä
- Karkand
Juuri tuollaisista miehistä naiset kiinnostuvat. Jos mies olisi kohtelias ja ottaisi sinut huomioon, hän olisi onnettoman tylsä ja kyllästyisit häneen pian.
- siksi...
koska tietää että lutkia pitää kohdella kuin paskaa
- m-li
Itse olen nainen. En osaa muihin kommentoida, mutta ensimmäiseen.. Kyllä minäkin sanon miehelleni useinkin jos vastaan kävelee kaunis / viehättävä / muuten jotenkin "ihana" nainen, että olipa kaunis nainen. Ei se minusta sen vähemmän kaunista tee eikä ole minulta pois, jos joku toinen on kaunis. Niin huono itsetunto minulla ei ole / en ole niin epävarma, ettenkö voisi sanoa, mitä ajattelen.
- postafan
Miksi kehut muita naisia miehellesi? Yritätkö tehdä hänet mustasukkaiseksi. Miehelle tulee vaivaantunut olo jos nainen kehuu muitten naisten ulkonäköä. Kenelläkään naisella ei nimittäin riitä aidosti itsetuntoa sellaiseen vaan taustalla on jotkut ihan muut vaikuttimet, halu testailla miestä tms. Ei kukaan mies halua olla naisen koe-eläin. SItäpaitsi samaa sukupuolta olevien kehuminen kauniiksi on ihan homoa. Nainenkin varmaan ihmettelisi jos mies kehuskelisi muiden miesten ulkonäköä.
- kaunis kans
postafan kirjoitti:
Miksi kehut muita naisia miehellesi? Yritätkö tehdä hänet mustasukkaiseksi. Miehelle tulee vaivaantunut olo jos nainen kehuu muitten naisten ulkonäköä. Kenelläkään naisella ei nimittäin riitä aidosti itsetuntoa sellaiseen vaan taustalla on jotkut ihan muut vaikuttimet, halu testailla miestä tms. Ei kukaan mies halua olla naisen koe-eläin. SItäpaitsi samaa sukupuolta olevien kehuminen kauniiksi on ihan homoa. Nainenkin varmaan ihmettelisi jos mies kehuskelisi muiden miesten ulkonäköä.
välillä kehutaan kilpaa mieheni kanssa muita ihmisiä. hän kehuu naisia ja minä miehiä ja, jos hänen kehumansa nainen on kaunis niin sanon sen tai näytän kaunimman.( hänellä on huono maku)
muiden ulkonäön kommenttoiminen on täysin luonnollista.
miksi siis minä kehun muita naisia? (kuten myös ystäviäni kehun kauneiksi ja upeiksi miehelleni, koska he ovat)
1. koska tiedän olevani kaikista kaunein,kehuminen ei horjuuta minun valtakuntaani. (en ota huomiooni vain miehenin huonoa naismakua)tämä on faktaa, josta voi tehdä tilastotutkimuksen.
2. kommenttoiminen on kivaa. ärsyttää kun missikisoissa aina ne rumat voittaa, ok ei aivan aina, silti. (tiedä vaikka ollut kiristystä) muiden kauneuskäsityksiin vaikuttaminen on suurin missoini. se pitää muuttaa sellaiseksi kuin minä tykkään.
3. ihmisen pitää saada kiitosta. kuin hyvin tehdystä työstä palkitaan, myös kaunista ihmistä pitäisi kehua.
4. usein kauniiti ihmiset ovat kaikista epävarmimpia, vaikka ulkopäin näyttäsis muulta. liian kauniina he eivät vain pysty enään käsittämään kauneuttaan ja keksivät vaikka mitä kaikkea vikaa itsestään kuten olemattoman norsunkärsän tai finnin. (puhun tosiaan kokemuksesta). itse selvisin siitä kehuilla joita sain ympärillä olevilta ihmisiltä. huonoina päivinä on ihanaa muistella kuinka hyvä ystävä sanoi eräänä päivän minun olevan kaunis tai kadulla tuntematon mies sanoi ihmisvilinän keskellä, että olen upean näköinen , vaikka olo oli meikkittömänä aivan toinen.
joko tuli selvästi että olen kauneuskuningattarene ja sanon että 9/10 tämän lukeneesta on kaunis tavalla tai toisella. oletko sinä se yksi ruma, en voi näkemättä sanoa, muuta uskon että et. - höööhhh
kaunis kans kirjoitti:
välillä kehutaan kilpaa mieheni kanssa muita ihmisiä. hän kehuu naisia ja minä miehiä ja, jos hänen kehumansa nainen on kaunis niin sanon sen tai näytän kaunimman.( hänellä on huono maku)
muiden ulkonäön kommenttoiminen on täysin luonnollista.
miksi siis minä kehun muita naisia? (kuten myös ystäviäni kehun kauneiksi ja upeiksi miehelleni, koska he ovat)
1. koska tiedän olevani kaikista kaunein,kehuminen ei horjuuta minun valtakuntaani. (en ota huomiooni vain miehenin huonoa naismakua)tämä on faktaa, josta voi tehdä tilastotutkimuksen.
2. kommenttoiminen on kivaa. ärsyttää kun missikisoissa aina ne rumat voittaa, ok ei aivan aina, silti. (tiedä vaikka ollut kiristystä) muiden kauneuskäsityksiin vaikuttaminen on suurin missoini. se pitää muuttaa sellaiseksi kuin minä tykkään.
3. ihmisen pitää saada kiitosta. kuin hyvin tehdystä työstä palkitaan, myös kaunista ihmistä pitäisi kehua.
4. usein kauniiti ihmiset ovat kaikista epävarmimpia, vaikka ulkopäin näyttäsis muulta. liian kauniina he eivät vain pysty enään käsittämään kauneuttaan ja keksivät vaikka mitä kaikkea vikaa itsestään kuten olemattoman norsunkärsän tai finnin. (puhun tosiaan kokemuksesta). itse selvisin siitä kehuilla joita sain ympärillä olevilta ihmisiltä. huonoina päivinä on ihanaa muistella kuinka hyvä ystävä sanoi eräänä päivän minun olevan kaunis tai kadulla tuntematon mies sanoi ihmisvilinän keskellä, että olen upean näköinen , vaikka olo oli meikkittömänä aivan toinen.
joko tuli selvästi että olen kauneuskuningattarene ja sanon että 9/10 tämän lukeneesta on kaunis tavalla tai toisella. oletko sinä se yksi ruma, en voi näkemättä sanoa, muuta uskon että et."hän kehuu naisia ja minä miehiä ja, jos hänen kehumansa nainen on kaunis niin sanon sen tai näytän kaunimman.( hänellä on huono maku) "
Mutta valitsihan hän sinut?
Ähh... on tuo ihmisten ulkonäön arvostelu on kyllä outoa. Puhuisitte vaikka sisäisestä kauneudesta, kun ulkonäölleen ei aina mitään voi. Ne jotka haluaa arvosteltaviksi ulkonäkönsä perusteella, hakeutuu sellaisiin kilpailuihin ja niitä riittää joka lähtöön. - tommosesta tyypistä
höööhhh kirjoitti:
"hän kehuu naisia ja minä miehiä ja, jos hänen kehumansa nainen on kaunis niin sanon sen tai näytän kaunimman.( hänellä on huono maku) "
Mutta valitsihan hän sinut?
Ähh... on tuo ihmisten ulkonäön arvostelu on kyllä outoa. Puhuisitte vaikka sisäisestä kauneudesta, kun ulkonäölleen ei aina mitään voi. Ne jotka haluaa arvosteltaviksi ulkonäkönsä perusteella, hakeutuu sellaisiin kilpailuihin ja niitä riittää joka lähtöön."Mitä mies meinaa/ajattelee kun kaupungilla näkee kauniita tyttöjä ja sanoo mulle että olipas nätti tyttö"
Noh,kehua saa BUT!!! liikaa on liikaa hä?
Mies tekee tuon tahallaansa.. noh,miksi? no koska itse se ei ole minkään näköinen tyyppi ja se tietää sen itsekin.
Mutta sä ap,olet ehkä kaunis ja huomionherättävä nainen ,ja toi tyyppi tietää sen myös,sä saat huomiota toisilta miehiltä,tuon sen on myös huomannut,ja nyt sillä on sitten huono itsetunto,ja pitää alkaa kehua toisia naisia ylimammutusti sulle.
Tämän takia tyypin pitää kehua toisia naisia ihan liikaa sulle,kun toi tyyppi haluaa ettei sun tarvitse luulla itsestäsi mitään,ja että on niitä kauniimpia naisiakin olemassa kuin sä.'non verbaali viesti sulle kun sen pitää kehua koko päivä että jokainen nainen on MUKA niin kaunis,siis jokainen hä? joooooh... ;)))
siis viesti sulle on "älä luule itsestäsi mitään..
Kaiken päälle toi tyyppi haluaa antaa sulle sellaisen vaikutuksen itsestään, että se saa jokaisen naisen vaikka sen naama ja olemus on ihan perseestä mutta,sun pitää luulla siis noin että toi tyyppi on jotakin erikoista,ja kaikki naiset ovat kauniita ja kauniimpia kuin sä..
tolla tyypillä on ilmestynyt itsetunneongelmia kun se on alkanut seurustella sun kaa..se huomaa miten toiset miehet sua kuolaa,se ei kestä tätä..
usko pois noin se vaan on! - naisia................
Olen ihan samaa mieltä nimmari *postfanin* kanssa,kirjoitit:
* SItäpaitsi samaa sukupuolta olevien kehuminen kauniiksi on ihan homoa. Nainenkin varmaan ihmettelisi jos mies kehuskelisi muiden miesten ulkonäköä. *
Joooo! olen myös aina ihmetelly jos joku nainen sanoo omalle miehelle "ooooo ku tossa kävelee / viehättävä/kaunis nainen?? näixsä? katsoitko????siis omalle miehelle möläytät tommosta?
Itse olen ajatellut ehkä toi nainen on lesbo????
Oliko/ovatko ne naiset sitten sun mielestä niin 'breath take" kaunottaria joita kadulla muka kävelee.... ,että sun pitää PAKKO sanoa omalle miehelle tommosta ääneen? ja sanot jopa 'USEINKIN'tommosta?
Mun mielestä oot lesbo sitten,nimmari M-li.
Ajattele jos sun oma ei homo mies kehuu vieraita komeita miehiä kadulla sulle USEIN ääneen? mitä se sanoo miehestä? kyllä tulee heti mieleen että mies on homo! sama pätee naisille munkin mielest.
Postfani puhuu asiaa,tuo on ihan homoa! :D
tai toinen vaihtoehto vois olla ,että jos nainen kehuu USEIN ( aivan kuin suomen kaupungit ovat täynnä kauniita naisia...) omalle miehelle ääneen eli tälleen nainen peittää omalle miehelle että on kuitenkin mustasukkainen jos näkee kauniin naisen ja haluaa olla omaa miestä edellä! ennen kuin oma mies sanoo sulle ' ooo katso kävelipä tossa kaunis nainen"
Ja nainen haluaa antaa omalle miehelle vaikutuksen ettei mistään kirpaise eikä mustasukkaisuudesta tietoakaan.. heh! toi on todella hyvä kikka sust ollakseen tuollainen
"" muka..! ;))
Olkoot nainen kuinka kaunis tahansa mulle ei tule tarvetta eikä mieleen ollenkaan sanoa äneen oooooooooooh kävelipä tossa viehättävä tai kaunis nainen??? ku naiset ei mua kiinosta vaan miehet ja ku mä en oo lespo näes...
- tuschon
"Mitä mies meinaa/ajattelee kun kaupungilla näkee kauniita tyttöjä ja sanoo mulle että olipas nätti tyttö"
Vastaus: Mies meinaa, että olipas nätti tyttö.
"Rahaa on, mutta koskaan ei tarjoa mitään. Pihikö vain?"
Vastaus: Mies ei tarjoa, koska ei halua tarjota.
"Soitellaan ja välillä hän on niin välinpitämättömän kuulonen että ihmettelen että onko jokin vialla ja hetkessä taas ihan eri tuulella.. tosi hellä. mistä moinen johtuu?"
Vastaus: Mies on ensin välinpitämätön ja hetkessä taas ihan eri tuulella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944