olen nyt 168cm/60kg. Tarkoituksenani on laihduttaa - polttaa rasvaa. Syön aina viikot terveellisesti, n. 800-1000kcal päivässä. (älkää sanoko että se on liian vähän, sillä minulle se tuntuu sopivan ja tiedän kyllä että suositus on 1200kcal, ja tämä ei ole se ongelma) mutta perjantaina ILLALLA alkaa mässäily. Ja jatkuu koko vkonlopun ajan niin että päivisin syön terveellistäkin ruokaa ja aamupalan syön jokapäivä, mutta iltaisin menee ihan järjettömästi herkkuja.
esim. puolikas perhepizza, pussillinen remix choco karkkeja, pari kourallista chilinutseja, 4 juustovoileipää(vaaleaa leipää), suklaalevy 250g, hillomunkki.
Ja tollasta samanlaista on sit se kolme iltaa eli pe, la, su. Viikolla taas liikun jonkin verran ja syön terveellisesti jne.
Eli kysymykseni olisi että laihdunko noista herkuttelu päivistä huolimatta, vai junnaako painoni vain paikallaan koska vkonloput menee niin överiksi?
TOIVOTTAVASTI JOKU OSAA VASTATA...! :):) KIITOS!
HERKUTTELUISTA KYSYMYS
4
570
Vastaukset
- Peik
Luulenpa, että kolmen päivän herkuttelu jo estää laihtumista. Yksi päivä vielä menee, mutta kolmehan on jo melkein puolikas viikko. Vuodessa herkuttelet 156 päivää ja vain loput syöt "terveellisesti". Tuota menoa alat lihoa, kun ikää karttuu. Luulen, että tuo pakonomainen herkuttelu johtuu siitä, että porskutat viikon reippaasti miinuskaloreilla. Elimistösi kuvittelee nälänhädän uhkaavan ja sitten, kun annat itsellesi luvan syödä, et voi lopettaa. Huono puoli tuossa on se, että elimistösi pyrkii nälkiintyneessä tilassa varastoimaan KAIKEN saamansa ravinnon.
vaikka et asiasta halunnut kuullakaan, suosittelen että lisäät syömistä viikolla. Etköhän sillä saa tuon viikonlopunkin syömisen kuriin.- Sparraaja
Joo! Aika heikolta kuulostaa, lähinnä siinä mielessä, että ruokailu ei tulisi olla mikään palkinto ja sen vastakohtana kidutus. Olisikohan järkevämpi pitää viikossa tosiaan vain yksi päivä jolloin syöt tuota skeidaa. Edellinen kirjoittaja oli aivan oikeassa siinä, ettei tuossa mennä enää edes rajoilla vaikka painosi ei nouse. Joudut kuitenkin kituuttamaan viikot, kun taasen onnistuneessa ja terveessä ruokavaliossa ei mikään päivä ole tuskaa ja toinen yhtä orgiaa.
Lihot takuuvarmasti tuolla keinolla viimeistään kun ikää tulee lisää. Tämä on täysi fakta. Kannattaa hankkia edes jonkinlaiset terveet ruokailutottumukset ja irtautua tuollaisesta jojoilusta vielä nuorella iällä. Vanhemmiten peli on usein pelattu. Katso vaikka vanhempiesi ikäisiä ja heidän ulkomuotoaan. Älyttömästi lihavia keski-ikäisiä ja ikävä kyllä lisääntyvä määrä lapsia ja nuoriakin.
- ällöttävää
söin tämänpäivän aikana noin 2000 kaloria.
Tämän päivän aikana 2 lasia rasvatonta maitoa, peruna, 4 lihapullaa ja
reilu 200g irtokarkkeja ja suklaita
100g shipsejä
enkä muuta, ei niinku mitään järkee, huomenna taas vaaka näyttää hirveitä lukemia ja sitten taas ahdistaa..
jatkossa koitan zempata!- yks herkuttelija
Kun mä herkuttelen niin harrastan usein vastapainoksi vähän enemmän liikuntaa. Eilen otin stepperillä 5000 askelta, mikä polttaa laitteen mukaan 700kcal. Siinä meni suurin osa syömäni suklaalevyn kaloreista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944