Mistä johtuu?

Metla

Mistä johtuu että mm. Timo Rautiainen, Nightwish ja Kotiteollisuus ilmoittivat kotisivuillaan diggavansa Jaakko Teppoa. Eihän se ole mitään metallimusaa?

4

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whar

Kyseessä on railu kaveri ja loistava humoristi. Käy kattoo www.jaakkoteppo.fi niin tiedät mikä mies on kyseessä. Sen DVD on nimittäin sellainen että....

• HOS

No tokkiinsa siksi, että Jaakkopa onkin eri hieno jamppa ja taiteilija vailla vertaa.

Iloiten tässä kohtaa voi myös mainita sellaisesta asiasta, että onneksi näillä raskaammaan musiikin säveltäjillä ja soittajilla on usein avarakatseisempi musiikkimaku kuin keskiverto hevipetterillä.

• Kristus Leinonen

Itse osaan ulkoa Jaakko Tepon koko tuotannon. Mitäs vikaa Jaakossa on? Oletko taas joku vitun true-evil-teiniviiksipellehevari joka kuuntelee vaan jotain True Arisk Norsk Black metallia ja kulkee corpsepaintit naamassa ja sitten vittuilee jos joillakin on vähän laajempi musamaku?

• jaska teppo

entä sitte jos ne tykkää jaakko teposta........ ei sen luulis sinun ongelma olevan.... mee muualle louskutaan niitä leukojas..... kyllähän mäki hevistä tykkään ja sitähän mä ensisijaisesti kuuntelenki... ja soitan itekki hevi bändissä mutta ei se sitä tarkota että ei saa tykätä kevyemmästä musiikista.....
        säki oot varmaan sellanen mörkö jolla on naama maalattu umpeen jollain sotamaalauksilla ja selässä on saatanan iso pentagrammi tatska.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe