Moni naapurin mummeli ja lapsiperhe on sanonut, ettei enää asioi kauppakeskus Botniassa. Syy: ne puliukot/huumeveikot, jotka siellä parveilevat.
Alan saada minäkin tarpeekseni, eräänä päivänä kun olin menossa ulos ko. liikekeskuksesta, tuulikaapissa alkoi tappelu juuri, kun olin ohittamassa kahta "herraa". Toinen hyppäsi toisen kurkkuun kiinni ja huusi kurkku suorana jotain pillereistä. Just ja just ehdin alta pois.
Onneksi ruokaa, huonekaluja, leluja, elektroniikkaa ja kampaamopalveluja saa muualtakin. Viinaa ei edes tee mieli, siitä nämä "alkon ulkomainokset" onneksi pitävät tehokkaasti huolen, joten ei siis senkään puolesta tule asiaa Botniaan.
Ihmetyttää vain, etteivät kauppiaat tee mitään asialle, heidän liiketoimintansahan siinä kärsii, kun asiakkaat siirtyvät muualle.
Botnian spuget
5
1102
Vastaukset
- käyvä
Oudoksuttaa tosiaan.
- minä vaan
kyllä on mullakin jäänyt asioinnit tuossa talossa ja varsinkin ruokakaupan puolella melko vähiin noiden puliukkojen ansiosta...
ei sinne uskalla lasten kanssa mennä enää kun ei ikinä tiiä mitä ne kahelit möykkäävät siinä tuulikaapissa ja ympäristössä. - MääVaan
Epämääräiseen sakkiin kyllä tulee törmättyä Alkon edustalla. Viimeksi minulta rahaa yritettiin kerjätä kun ei jollakin spurgulla ollut tarpeeksi euroja pulloa varten. Mutta joku aika sitten puhuttiin että Alko olisi muuttamassa Coronaan? Pitääkö tämä huhu vielä paikkaansa? Onx tietoo??
- kylvain
Itse asun Keminmaassa ja täälläkin on alko, joten ei tarvitse Kemiin asti tulla vierailulle.
Olen huomannut saman. Suorastaan ahistaa aina tulla botniaan, kun siellä on ties mitä puliukkoja huutelemassa perään ja parkkihallissakin hengailee jotain teinejä juomassa, polttaen tupakkaa ilman ja niillä ei ole mitään syytä edes olla siellä. Asiatonta oleskelua.
Koko 'kauppakeskus' ahistaa mua,
ruokakaupassa siellä en käy, enkä usko että
jatkossa käyn koko botniassakaan.- turhaa kärsimystä
Kaikki Alkot pois kemistä ja ravintoloista kaljahanat kiinni kanssa, kyllä tätä väestöä on myrkytetty jo tarpeeksi. Lapin ainoa alko Tornioon, muut kiinni. Myrkyttäkää ruottalaiset, oikeastaan pittää laittaa sinnekki rajotus, että euroilla ei voi maksaa eikä suomalaisella pankki- tai luottokortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328