Botnian spuget

kyllästyttää jo

Moni naapurin mummeli ja lapsiperhe on sanonut, ettei enää asioi kauppakeskus Botniassa. Syy: ne puliukot/huumeveikot, jotka siellä parveilevat.
Alan saada minäkin tarpeekseni, eräänä päivänä kun olin menossa ulos ko. liikekeskuksesta, tuulikaapissa alkoi tappelu juuri, kun olin ohittamassa kahta "herraa". Toinen hyppäsi toisen kurkkuun kiinni ja huusi kurkku suorana jotain pillereistä. Just ja just ehdin alta pois.

Onneksi ruokaa, huonekaluja, leluja, elektroniikkaa ja kampaamopalveluja saa muualtakin. Viinaa ei edes tee mieli, siitä nämä "alkon ulkomainokset" onneksi pitävät tehokkaasti huolen, joten ei siis senkään puolesta tule asiaa Botniaan.

Ihmetyttää vain, etteivät kauppiaat tee mitään asialle, heidän liiketoimintansahan siinä kärsii, kun asiakkaat siirtyvät muualle.

5

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyvä

Oudoksuttaa tosiaan.

• minä vaan

kyllä on mullakin jäänyt asioinnit tuossa talossa ja varsinkin ruokakaupan puolella melko vähiin noiden puliukkojen ansiosta...

ei sinne uskalla lasten kanssa mennä enää kun ei ikinä tiiä mitä ne kahelit möykkäävät siinä tuulikaapissa ja ympäristössä.

• MääVaan

Epämääräiseen sakkiin kyllä tulee törmättyä Alkon edustalla. Viimeksi minulta rahaa yritettiin kerjätä kun ei jollakin spurgulla ollut tarpeeksi euroja pulloa varten. Mutta joku aika sitten puhuttiin että Alko olisi muuttamassa Coronaan? Pitääkö tämä huhu vielä paikkaansa? Onx tietoo??

• kylvain

Itse asun Keminmaassa ja täälläkin on alko, joten ei tarvitse Kemiin asti tulla vierailulle.

Olen huomannut saman. Suorastaan ahistaa aina tulla botniaan, kun siellä on ties mitä puliukkoja huutelemassa perään ja parkkihallissakin hengailee jotain teinejä juomassa, polttaen tupakkaa ilman ja niillä ei ole mitään syytä edes olla siellä. Asiatonta oleskelua.

Koko 'kauppakeskus' ahistaa mua,
      ruokakaupassa siellä en käy, enkä usko että
      jatkossa käyn koko botniassakaan.

• turhaa kärsimystä

Kaikki Alkot pois kemistä ja ravintoloista kaljahanat kiinni kanssa, kyllä tätä väestöä on myrkytetty jo tarpeeksi. Lapin ainoa alko Tornioon, muut kiinni. Myrkyttäkää ruottalaiset, oikeastaan pittää laittaa sinnekki rajotus, että euroilla ei voi maksaa eikä suomalaisella pankki- tai luottokortilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6475
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      1
      1336
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1102
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1035
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      140
      862
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe