Eikö parisuhdetta tulisi hoitaa yhdessä? Kummankin osapuolen pitäisi kantaa oma vastuunsa suhteen jatkumisesta ja hyvänä pysymisestä.
No, meillä mihelläni on tietokone tai kaverit ykkösinä, jopa muut naiset. Hyväähän tietokoonnella olossa on se, että hän on edes paikalla/ läsnä.
Odotan ja odotan, koska saisin kunnon keskustelua ja mukavaa yhdessäoloa.
Vhjeitä parisuhderemonttiin?
Parisuhteen ylläpito
10
1906
Vastaukset
- amies
esim. hieman antaa seksiä ukolle?
lähtekää ulos syömään ja lenkille jne. jos ei käy niin annat sitten sen käsirahana uuteen vaihdossa....
tai jätät sähkölaskun maksamatta niin ei sitä tietsikaa ropella koko ajan.- ongelmat kai
miesten mielestä hoituu, kun naiset ymmärtäis antaa ?
- sannaa78
onkohan tullut mieleen että jospas itsessäkin olisi jotain vikaa! minusta tuo lähinnä kuulostaa siltä että olet katkeroitunut ja luulet itse olevasi täydellinen ja täynnä itseäsi. Oletko omahyväinen vai epäiletkö miehesi hakevan uutta netistä. Jospa olet antanut siihen aiheen?
- petu81
Onko tullut itselläsi mieleen että järjestät jotain mistä myös toinen pitää! Yleensäkin se valittaa kenessä on juuri se suurempi vika. Kaverit sitäpaitsi ovat rikkaus joka on todella arvokas.
- kyllästynyt
Yleensä se valittaa, joka kaipaa muutosta.
Voin tietenkin olla itsekeskeinen, jos haluan ansaitsemaani huomiota ja hyvää parisuhdetta molemmille.
Kyllä, olen järjestänyt vaikka mitä yhteistä tekemistä vuosien varrella: laivamatkoja, biljardin peluuta, keilausta, mökkilomia ym. En ole vain saannut palutetta, joten en edes tiedä mistä hän oikeastaan näistäkään pitää. Aloite aina minun.
- LK.
Kuinka kauan tuota on jatkunut ja onko käynyt jo ero mielessä? Kuinka kauan sä olet valmis odottamaan, nalkuttamaan ja taas odottamaan että mies muuttaa tapansa? Sä kirjoitit jo toisista naisista, joten miehellä ei ole enää tunteita sua kohtaan ja haluaa vaihtelua elämäänsä. Tuskinpa sä tulet enää häneltä saamaan sitä mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua. On vain ajan kysymys milloin se sut jättää, tai sä jätät sen. Kämppiksenähän se sua enemmänkin pitää. Tyyliin, se huolehtii omista asioistaan ja hengailee omien kamujensa kanssa ja se huolehdit omista asioistasi.
- miikaPO
Tokihan kaikilla on omat asiansa sun muut mutta jos pettäminen on tiedossa niin sitä ei voi hyväksyä. jos ei muuhun pysty niin pettää. helppo tie tehdä itsestään pelle.
..että parisuhdetta pitäis molempien ylläpitää ja hoitaa tasapuolisesti. Olen ollut jonkinlaisessa suhteessa nyt reilu vuoden ja tuntuu että ainoastaan minä ylläpidän sitä. On tullut sellainen tunne, että hän ei ole kiinnostunut mihinkään vakavempaan. Selityksiä aina että on sitä tätä ja tota tekemistä. Mielestäni on kyllä niin että jos oikeasti tahtoo ja on kiinnostusta ja halua niin kyllä sitä aikaakin löytyy, vai mitä olette mieltä? Tai sitten pitäisi pytyä kertomaan suoraan jo alkuvaiheessa ettei halua suhdetta. Eikö jo vuoden tapailun jälkeen pitäisi tietää mitä tahtoo? En ole nyt ottanut yhteyttä vaan hän saa itse ottaa minuun jos on kiinnostusta. Sanoi myös itse tarvitsevansa aikaa miettiä asioita..sääli vaan et mun aikaani on sitten kulunut tavallaan hukkaan.
- keppola
Osoita mielenkiintoa itse myös kaverisi tekemisiin äläkä ainakaan aliarvioi. Uskon että yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy kyllä.
- Rouva67
Millä tavalla muut naiset ohittavat sinut miehesi tärkeysjärjestyksessä?
Kyllähän sitä parisuhdetta pitäisi yhdessä hoitaa, yksin se on hankalaa. Kunnon keskustelu voisi ainakin olla paikallaa, että kumpikin tietäisi mitä toinen haluaa.
Parisuhteen parantaminen lähtee usein ihan pienistä asioista (ellei ole todella isoa ongelmaa), kahdenkeskisiä hetkiä vaikka ulkoilemalla yhdessä tai yhteinen illanvietto (ilman kavereita).
Tietekin on olemassa ihan parisuhdeterapiaa, -kursseja jne. Omaa kokemusta ei niistä ole, mutta jos suhde alkaisi rakoilemaan tms., olisin ilman muuta valmis tekemään aika paljonkin sen eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760