50kg pois painosta!

Miiuska75

Olen nyt ollut viikon painonvartioiden pisteillä 3kg lähtenyt aivan ihanaa ja helppoakin!:) Kiloja tullut raskauksien aikana, mutta nyt ne lähti!! Olis kiva kuulla onko muitakin laihduttajia nyt tällä ja millä laihdutat ym??? Paljonko lähtenyt ja minkä ajan sisällä??

8

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

heips mullakin tullu 4-lapsen myötä 35 kiloa, nyt vähän yli viikon atkinssilla ja 3 kg pois olen käynyt joskus painonv. hyvä paikka mut nyt ei ole aikaa, nuorin 5 kk. olen muuten -68

• Miiuska75

en käy painonvartioiden ryhmässä mulla kaverilta lainatut tiedot, kun ei aikaa ja rahaa sinne ryhmään mennä. En viitsi maksaa 10€ viikko, kun yksinkin osaa. Mulla 3 lasta ja nuorin on kohta 3kk.

• Miiuska75 kirjoitti:

en käy painonvartioiden ryhmässä mulla kaverilta lainatut tiedot, kun ei aikaa ja rahaa sinne ryhmään mennä. En viitsi maksaa 10€ viikko, kun yksinkin osaa. Mulla 3 lasta ja nuorin on kohta 3kk.

joo olin äsken nimetön nyt sain nimimerkin.meil on sit aika samanlainen tilanne ku on mol.noin pieni.ei tosiaan ole aikaa eikä oikein rahaakaan lähteä sinne paikan päälle pystyy kyl hyvin kotonakin toteuttamaan jos tahtoa riittää ja sitähän meillä on.mulla on tavoite että ens vuoden aikana.

• Maria 10

Mullakin kiloja kertynyt ja niitä yritän nyt karistaa. Omani eivät ole tosin kertyneet lasten saannin myötä, vaan ihan muuten vaan. Nyt yritän karistaa, että olisi jälkikasvun hankkiminen turvallisempaa. 20 kiloa lähtenyt, joista puolet omin keinoin ja puolet keventäjissä. Vielä ois 20 kiloa pudotettavana, saman palvelun piirissä. Toi keventäjät on toiminut mulla ehdottomasti parhaiten. olen aikaisemmmin yrittänyt painonvartijoissa, mutta en ole onnistunut. Mutta se mikä mulla toimii, ei välttämättä toimi muilla ja päinvastoin. Joten hienoa, jos olet saanut painonvartiojoissa pudotettua! Tsemppiä!

• Pirjorii

Yleensä nuorilla ja tosi lihavilla lähtee paino helposti pois, jopa 10 kg parissa viikossa. Mutta jos on lievästi ylipainoinen ja keski-ikäinen, niin paino on todella tiukassa lähtemään.

• Miiuska75

paino lähtee helposti alussa tosi lihavilla niin kuin esim minä. Ja nuorempana myös painoa lähtee helposti, mutta kyllä se paino meillä kaikilla lähtee joillakin hitaammin, kuin toisilla. Mutta tsemppiä kaikille laihduttajille! Kohta päästään shoppailee ihania uusia vaatteita, kun noi kurvit noiden läskien alta paljastuu ;o)

• niin 20 kymppisena poistui kilot vaivatta nyt ei ole tahti läheskään sama, mutta niinhän ne sanoo että hitaasti hyvä tulee

• Miiuska75
        ymppä kirjoitti:

niin 20 kymppisena poistui kilot vaivatta nyt ei ole tahti läheskään sama, mutta niinhän ne sanoo että hitaasti hyvä tulee

9 pvä ja 5kg poissa aivan mahtavaa!!:o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe