1.suurin osa naisista ei myönnä olevansa huonoja autoilijoita.
2.miehet ei myönnä että naiset on hyviä monissa miehisissä töissä.
ja nämä on faktaa, todistan väitteen todeksi huomenna.
kaksi faktaa elävästä elämästä.
5
837
Vastaukset
- joopa joo
ja millähän "ikenillä tän todistat??
- mato-
Että naiset on vastuullisempia kuskeja kuin miehet. Yleensä. Naisilla säilyy maltti ratin takana, ei pidä ohitella järjettömästi kun ite haluaa ajaa 87km/h ja edellä ajava ajaakin "vain" 81km/h.
No joo.. :D- poliisisetä
tänäpäivänä puolet ylinopeutta ajaneista on naisia, pienillä punaisilla gti autoilla pitää saavuttaa miesten "etumatkaa" tasa-arvossa.
t:tienpäältä - poliisisetä...
puolet ylinopeutta ajavista on naisia jollei suurempikin osa....pitäähän naisten saada miesten tasa-arvon etumatkaa kiinni...vaikkei tajotaidot ylläkään samaan....ja miksi pitää ajaa 81km/h 100km/h alueella? sitä vaan ihmettelen.....
- mato-
poliisisetä... kirjoitti:
puolet ylinopeutta ajavista on naisia jollei suurempikin osa....pitäähän naisten saada miesten tasa-arvon etumatkaa kiinni...vaikkei tajotaidot ylläkään samaan....ja miksi pitää ajaa 81km/h 100km/h alueella? sitä vaan ihmettelen.....
Ajavista vai kiinni jääneistä..? ;) Ainaki minä tiedän enempi näitä miehiä jotka ajaa ylinopeutta, naisetki ajaa mutta ehkä maltillisemmin. En tiedä sitte muualla, mut täälä päin tuntuu näin olevan.
No meinasinki että 80km/h alueella. Harva silti ajaa sen 80 tai alle, harvoin minäkään. :) En mene vannomaan mutta siltä se tuntuu kun tuola liikenteessä ajelee.
Joillaki on huonot ajotaidot, miehillä sekä naisilla.. :/
Mutta minä ajan hyvin! :D Kehuttu on hyväksi kuskiksi. :) Moittimista ei ollu kellään ees ajokokeessa. :D
No mut tämä ei kyllä nyt kuulu ihan tänne kummiskaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827